فناوری جدید اپل؛ استفاده از سیگنال های نوری به جای بلوتوث

[ad_1]

میوه –بلوتوث بخش مهمی از فناوری تلفن همراه است و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، اما معایب و محدودیت های خود را دارد.

به گزارش فرارو در دسامبر سال گذشته، گری گیز، مدیرعامل اپل آکوستیک، با What HiFi در مورد تأثیر فرودگاه‌های اپل و بلوتوث صحبت کرد. «البته فناوری بی سیم برای ارائه محتوایی که در مورد آن صحبت می کنیم بسیار مهم است. “تکنولوژی و روش‌ها برای کاهش تاخیر بلوتوث یا حذف برخی محدودیت‌های بلوتوث بسیار مهم هستند. اولین نکته این است که ما به پهنای باند بیشتری نیاز داریم.

اخیراً یک پتنت کاملاً جدید توسط اپل به دست آمده است که نشان می‌دهد در حال بررسی انتقال صوتی نوری در یکی از نسخه‌های آینده هدست AR / VR برای مقابله با محدودیت‌های گسترده پهنای باند بلوتوث این فناوری است.

فناوری جدید اپل، با استفاده از سیگنال های نوری به جای بلوتوث // اشکال زدایی

انتقال صوتی نوری چیست؟

انتقال صوتی نوری روشی است که در آن داده های صوتی توسط یک سیگنال نوری منتقل می شود. این فناوری از یک کابل نوری برای انتقال ایمن اطلاعات از منبع به گیرنده استفاده می کند. اپل قصد دارد از این فناوری به صورت بی سیم استفاده کند. زیرا سیگنال ها بین هدفون AR / VR و یک جفت فرودگاه اپل حرکت می کنند. با این حال، انجام این کار بدون سیم برای جلوگیری از شکستن سیگنال ممکن است دشوار باشد. نور لیزری را در نظر بگیرید که از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت می کند. در این مثال، لیزر یک فرستنده، نور قرمز ساطع شده اطلاعات صدا و دیوار طرف دیگر گیرنده است. اگر دست خود را در مقابل لیزر قرار دهید، اطلاعات به گیرنده نمی رسد.

اگر فاصله بین فرستنده و گیرنده کم باشد، همه چیز آسان تر می شود، اما ممکن است همچنان محدودیت هایی وجود داشته باشد. اپل برای غلبه بر این محدودیت ها بلوتوث را به پتنت اضافه کرده است. پتنت جدید اپل ممکن است هیجان انگیز و کاربردی به نظر برسد، اما به خاطر داشته باشید که برخی از پتنت ها به محصولات واقعی تبدیل خواهند شد. با این حال، دیدن چنین ایده های خلاقانه ای جالب خواهد بود.

منبع پاییز phonearena

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما