قانونگذاران فلوریدا از ایجاد یک دفتر تحقیقات جرایم انتخاباتی حمایت می کنند

[ad_1]


فرماندار جمهوری خواه فلوریدا ران دیسانتیس، که انتظار می رود این قانون را امضا کند، سال گذشته در یک سخنرانی خواستار تشکیل یک نیروی پلیس انتخاباتی شده بود.

جان راوکس / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جان راوکس / AP


فرماندار جمهوری خواه فلوریدا ران دیسانتیس، که انتظار می رود این قانون را امضا کند، سال گذشته در یک سخنرانی خواستار تشکیل یک نیروی پلیس انتخاباتی شده بود.

جان راوکس / AP

قانونگذاران فلوریدا به فرماندار جمهوری خواه فرستاده اند. قانون ران دیسانتیس که یک واحد تحقیقاتی اختصاصی برای جرایم ادعایی انتخاباتی ایجاد می‌کند، بخشی از یک لایحه گسترده‌تر که برای دومین سال متوالی محدودیت‌های رأی‌گیری جدید را در ایالت وضع می‌کند.

دیسانتیس، متحد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و خود یکی از رقبای احتمالی ریاست جمهوری 2024، سال گذشته در یک سخنرانی خواستار تشکیل یک نیروی پلیس انتخاباتی شد.

این اقدام که مجلس نمایندگان به رهبری حزب جمهوری خواه عصر چهارشنبه در راستای خطوط حزبی تصویب شد، دفتری برای جنایات و امنیت انتخاباتی در وزارت امور خارجه ایجاد می کند تا «ادعا در مورد نقض قانون انتخابات یا بی نظمی های انتخاباتی» را بررسی کند.

تقلب در انتخابات بسیار نادر است و دیسانتیس پس از انتخابات 2020 از اداره انتخابات فلوریدا تمجید کرده بود.

با این حال او برای دومین سال متوالی به دنبال تشدید قوانین انتخاباتی این ایالت است. در سال 2021، طی یک اخبار فاکس در ظاهر، او قانونی را امضا کرد که محدودیت‌های جدیدی را به صندوق‌های رای و سیستم رای‌گیری از طریق پست در ایالت اضافه کرد.

قانون فلوریدا یکی از مجموعه‌ای از اقدامات تحت رهبری حزب جمهوری‌خواه بود که در پی ادعاهای بی‌اساس ترامپ درباره تقلب در انتخابات 2020 علیه او وضع شد.

انتظار می رود DeSantis قانون جدید را امضا کند. سنای ایالت هفته گذشته آن را تأیید کرد.

دموکرات ها برای مخالفت با این لایحه صف کشیدند.

سناتور ایالتی “تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم این است که ما با “دروغ بزرگ” انگیزه داریم. به گزارش سیاست فلوریدا، لوری برمن با اشاره به دروغ های انتخاباتی ترامپ گفت. “ما می دانیم که تقلب در رای دهندگان بسیار نادر است. من فقط نمی دانم که چرا ما پول مالیات دهندگان خود را می گیریم و این نقل قول “نیروی پلیس” را ایجاد می کنیم. “

اما بسیاری از جمهوری خواهان به نگرانی های رای دهندگان خود اشاره کردند.

نماینده ایالت گفت: “وظیفه ما این است که اطمینان حاصل کنیم که انتخابات ما تا حد امکان امن است و شما می خواهید بدانید چرا؟ رای دهندگان ما این درخواست را دارند.” بلز اینگوگلیا، با توجه به تامپا بی تایمز.

این قانون همچنین مستلزم به‌روزرسانی مکرر فهرست رأی‌دهندگان و افزایش مجازات‌ها برای تخلفات مختلف انتخاباتی است. و رأی گیری با انتخاب رتبه بندی شده را ممنوع می کند.

پس از مخالفت ناظران انتخابات در ایالت، مقرراتی که می‌توانست الزامات شناسایی جدید را به رای‌گیری پستی اضافه کند، لغو شد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما