قطعات کلیدی لینک سازی خارجی

به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در سئو خارجی، بازاریابی دهان به دهان است، اگر کیفیت محصول یا خدمت شما برای مشتری رضایت بخش باشد، در طولانی مدت علاوه بر رونق کسب و کار، در سئو سایت نیز تاثیر چشمگیری دارد. صاحب سایت یا متخصص سئو با روشهای مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست میکند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند.

در واقع پست مهمان، مطلبی است که مالک یا بلاگ نویس یک سایت آن را به جای اینکه در سایت خود قرار دهد، در بخش مقالات یا اخبار سایت‌های دیگران قرار می‌دهد و در عوض تنها چیزی که از آن سایت می‌خواهند، قرار دادن لینک سایت خود در مطالب و گرفتن بک‌لینک می‌باشد. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . مطمئن شوید که شما در رسیدن به حق مردم با ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال. اگر در مکالمات مربوط به شرکت رسانه های اجتماعی صنعت شما ، شما باید آن را از آنجا انجام دهید ، برخی از هسته ها می دانند ، و مهمتر از همه ، آنها نیز باید حضور داشته باشند که شما می دانید.

  • لینکهای ایجاد شده، صفحهای از سایت را به صفحات مرتبط سایتهای دیگر یا همان و بسایت متصل میکنند.
  • پس از بهینه‌سازی داخلی سایت به لحاظ محتوایی و تکنیکال می‌توانید اقدام به لینک‌سازی خارجی کنید.
  • به یاد داشته باشید که ایمیل اصلی همیشه می تواند نادیده گرفته شود و در همان محل باشد ، بنابراین همیشه ایمیل های بعدی را آماده کنید.
  • علت این موضوع این است که ربات های خزنده گوگل، به کمک لینک های داخلی، تمام سایت شما را بررسی می کنند و فهم بهتری از بخش های مختلف سایت شما خواهند داشت.

با افزایش تعداد تأییدهایی که از طرف سایت های دیگر میگیرید بیشتر و بیشتر در نظر گوگل محبوبیت پیدا می کنید. در تولید محتوای ارزشمند و منحصر به فرد تلاش کنید تا وب سایت های معتبر را به استفاده از مطالب خود ترغیب کنید. مقالات، بیانیه های مطبوعاتی، مطالعات موردی، پست های وبلاگ و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری بنویسید.

استراتژی لینک سازی خارجی را پیاده سازی کنید

برای پیدا کردن این سایتها کافی است کلمه انجمن ، فروم یا تالار گفتگو را به همراه موضوع کسبوکار خود در گوگل جستجو نمایید. یعنی در واقع نمی توان شاخصی برای تعداد بک لینک ها برای سئو کردن روی یک صفحه با یک کلمه تععین کرد. در واقع کسب و کار شما می تواند برند شناخته شده ای نباشد، اما اعتبار خوبی به همراه داشته باشد. اما مسئله ای که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند، نقطه شروع برای لینک سازی است! گرچه گوگل به صورت مشخص به این ترفند به عنوان یکی از فاکتورهای مهم سئو اشاره نکرده است، اما با توجه به آپدیت اخیر هسته گوگل، تأثیر لینکهای خارجی یک سایت بیش از پیش افزایش یافته است.

لینک‌سازی از طریق انتشار رپورتاژ، لینک پرومکس، پست‌های مهمان، لینک‌سازی در فروم‌ها و دایرکتوری‌ها و … روش‌هایی هستند که پیش‌گیرندگان استراتژی کلاه خاکستری در لینک‌سازی خارجی از آن استفاده می‌کنند. باز کردن لینک خارجی در تب جداگفتیم که لینک خارجی می‌تواند یکی از دلایل خروج کاربر از سایت شما باشد. برای افزایش زمان ماندن کاربر در صفحه، لینک‌های خارجی را برای باز شدن در یک تب جدید تنظیم کنید. با این کار احتمال نارضایتی مخاطب، برای از دست دادن محتوایی که در حال مطالعه آن بوده است را نیز کاهش می‌دهید. تعریف لینک سازی خارجی با تعریف لینک خارجی یا External Link گره خورده است.

لینک های با کیفیت بالا و نظرات مثبت سوابق سایت شما ، بیشتر احتمال دارد که آن سایت خود را در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو قرار داده است. جستجوگرها خارجی اشاره به تمام فعالیت های که در خارج از سایت شما رخ می دهد برای افزایش رتبه بندی سایت شما و ایجاد یک جستجوگرها بهتر برای سایت شما. این فعالیت ها شامل لینک, استراتژی های رسانه های اجتماعی, بازاریابی موثر, و بیشتر.

محتوای عاطفی از جذابیت هایی مانند شادی، ترس، خوش بینی، غم، شوخ طبعی و نیاز ذاتی به تعلق برای برانگیختن پاسخ مخاطبان استفاده می کند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها لینک سازی خارجی است که زیرمجموعه سئوی خارجی قرار می‌گیرد. این تکنیک، درواقع، منابع ترافیک شما را از حد موتورهای جستجو فراتر برده و با توجه به اعتباری که وب‌سایت میزبان یا مرجع دارد، بر قدرت دامنه و صفحه شما نیز اثرگذار است. استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت توسط موضوع آن می باشد که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. جز در مواردی که به دلایل مختلف از لینک سایت رقیب در محتوای سایت خود استفاده میکنیم. تو این روش یجورایی ما داریم گوگل رو دور میزنیم، چون همونطور که گفتیم، اصولش اینه سایت شما مرجع بشه و به طور خود جوش بقیه بهتون لینک بدن.

موتورهای جستجو می خواهند اطمینان حاصل کنند که وب سایت ها از طریق محتوای ارزشمند و تلاشهای قانونی برای ایجاد لینک، رتبه بندی خود را به طور ارگانیک به دست میآورند و در غیر این صورت پنالتی شدن سایت بعد از آن و از دسته دادن رتبه را در پی دارد. این گونه لینک ها به طور معمول شامل دو بخش میشود که بخش اول شامل لینک صفحه و بخش دوم شامل انکرتکست ها می باشد. زمانی که این درگاه آنلاین می­شود، تعداد بالایی از وب سایت­ها با انکرتکست مربوط به آن لینک می­دهند. در این پکیجها ۴۰ درصد از لینک ها با انکرتکست آدرس وبسایت(Naked) ایجاد میشوند زیرا علاوهبر افزایش تاثیر لینکها، پروسه لینک سازی نیز طبیعی نمایش داده میشود. هر چه تعداد بک لینک­ها بیش­تر باشد، قاعدتاً اعتبار وب سایت نیز افزایش می­یابد.

مقالات مرتبط

هدف از ساختن یک لینک خارجی، ارجاع مخاطب به صفحه‌ای دیگر برای ارائه توضیح و اطلاعات بیشتر یا برآورده کردن نیازی از اوست که امکان رفع آن در محتوایی که در حال مطالعه آن است، وجود ندارد. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید سفارش بک لینک یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. ما فقط تحت پوشش ام 25 استراتژی برای شما در اینجا, اما بسیاری از گزینه های بیشتر که به شما کمک خواهد بهینه سازی جستجوگرها در خارج از سایت وجود دارد. ایجاد راهنماهای سفر اصلی و پژوهش
یک پست مرجع (راهنما پست) ، بررسی ، و یا چک لیست می تواند یک راه عالی برای ایجاد لینک دهنده. اگر مطالب خود را اصلی و مرتبط است, شما به احتمال زیاد دریافت لینک از طریق آن, به عنوان اینترنت در حال حاضر نیاز به این محتوا.

البته استفاده بیش از حد از این روش ممکن است باعث اسپم به نظر رسیدن لینکهای وبسایت شود. خرید بک لینکهای کیفی و مرتبط میتواند باعث افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو شود. همچنین، خدمات آپ بک لینک با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مرتبط با نیازهای کسب و کار شما طراحی شده است. منتشر کنید و در انتها لینک صفحه سایت خود را قرار دهید تا کاربران بتوانند کل متن و محتوا را از طریق سایت مطالعه کنند. در فریومها، رسانههایی مثل یوتیوب و آپارات، سایتهای وبلاگی و صدها مدل سایت دیگر به شما اجازه میدهند تا لینک سازی خارجی سایتتان را انجام دهید. لینک بیلدینگ چیست و چرا باید انجام شود؟ لینک های خارجی ممکن است به نظرغیر قابل درک باشند – درواقع در این حالت مشتریان با کلیک بر روی لینک های شما به صفحات دیگر سایتتان منتقل نمی شوند.

تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. شما می‌توانید در تبادل نظرهایی که توسط وب سایت‌های مختلف، ارائه می‌شود شرکت کنید و با معرفی خودتان و کسب‌وکارتان، لینک‌های طبیعی حرفه‌ای را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید. به‌طور خلاصه از کلمات توصیفی در انکرتکست خود استفاده کنید که حتی‌الامکان به خواننده و سپس به گوگل، بگویند که در لینک خارجی چه چیزی در انتظار آن‌هاست. بااین‌حال، سعی کنید طول انکرتکست به جمله نرسد؛ بهترین کلمات برای استفاده به‌عنوان انکرتکست، کلمات کلیدی محتوای مقصد به شکل‌های مختلف است.

یکی از پلتفرم‌های حاضر در این صنعت که به نوعی مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم انتشار و خرید رپورتاژ آگهی است، پلتفرم تریبون است. تریبون به واسطه همکاری با بسیاری از سایت‌های پربازدید و خبری و معتبر، پکیج‌های تخفیفی مختلفی برای مشتریان درنظر گرفته است. RSS بیش از یک منبعی اطلاعاتی برای کاربران می‌باشد در نتیجه می‌تواند نقش مهمی را برای استراتژی‌های سئو خارجی ایفا کند. خوراک ها یا فیدهای RSS توسط موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو خیلی سریع ایندکس می‌شوند که می تواند به استراتژی سئوی سایت شما سرعت بخشد. اگر کار شما در شبکه‌های اجتماعی است و در زمینه سئو فعالیت می کنید، حتما ارزش این کار را می‌دانید.

  • بعضی وقت‌ها نیز با پرداخت هزینه اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی برای لینک بیلدینگ خارجی خواهد کرد.
  • این اتفاق، علاوه بر مزایای سئویی‌، به گسترش روابط شما و همکاری‌های بیشترتان منجر می‌شود.
  • گوگل گفت که هیچ شبکه اجتماعی وجود ندارد که به طور مستقیم بر رتبه بندی بالا سایت و جستجوگرها داخلی سایت تاثیر بگذارد.
  • افزایش ارزش افغانی حتی برای مردم عادی نیز در این روزها خوشایند نبوده است.
  • با استفاده از ابزار های سئو گوگل برای محتوایی که در حال حاضر در سایتتان رتبه خوبی دارند جستجو کنید و سپس آن را بهبود و گسترش دهید.

ارزش افغانی در روزهای اخیر با برگشت گسترده مهاجران از پاکستان و ایران بیشتر شد. در زمان حکومت جمهوری در ولایت‌های همرز با پاکستان بیشتر با روپیه پاکستانی (کلدار) و در ولایت‌های همرز با ایران بیشتر با ریال ایران معامله می‌شد، طالبان بعد از به قدرت رسیدن معامله با ارزهای خارجی را در داخل افغانستان ممنوع اعلام کردم و سختگیری بیشتری را اعمال کرد. به گفت او در شرایط رکود اقتصادی مردم کمتر می‌خرند و کمتر کالا از خارج وارد می‌شود و ارز کمتر برای واردات کالا از کشور خارج می‌شود. چون مردم در داخل قدرت خرید ندارند، ارز اختصاص داده شده برای واردات به دلیل نبود بازار از کشور خارج نمی‌شود. آقای نوری معتقد است که طالبان پول چاپ نمی‌کند و عرضه پول افغانی در بازار افزایش پیدا نمی‌کند و هر دلاری که وارد افغانستان می‌شود هم به افغانی تبدیل شود، چون مردم در داخل افغانستان به افغانی خرید می‌کنند.

برای این منظور، ابتدا تعریفی از External Link ارائه کرده و در ادامه، مزایا، اصول و استراتژی‌های ساخت آن را شرح می‌دهیم. در پایان این مقاله، به‌خوبی می‌توانید یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئو سایت‌تان را به کار ببندید. در نهایت می‌توان گفت سئو خارجی یک بخش بسیار مهم و تاثیرگذار در بهینه‌سازی سایت است. اگر در این بخش بتوانید خوب عمل کنید و در کنار آن از اصول سئو پیروی کنید امید می‌رود به نتایج بسیار خوبی در بهینه‌سازی سایت دست پیدا کند. صاحب سایت یا متخصص سئو با روش‌های مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست می‌کند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند.

با استفاده از ابزار های سئو گوگل برای محتوایی که در حال حاضر در سایتتان رتبه خوبی دارند جستجو کنید و سپس آن را بهبود و گسترش دهید. فقط به خاطر داشته باشید که لینک هایی که از سایت های معتبر می آیند بیشترین ارزش را دارند. بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد سایت شما دارند. اگر وبسایتی که حوزهی تخصصش با شما یکی است، شما را معرفی کند و کاربرانش را به شما ارجاع دهد، تز نظر گوگل بسیار معتبرتر از زمانی است که یک وبسایت غیر مرتبط این کار را انجام دهد. آیا استفاده از همین دوره برای مبحث لینک سازی کافی است؟ برای لینک سازی خارجی سایت به یک استراتژی لینک سازی معتبر و اصولی نیاز دارید. لینک های بازگشتی برای سئو مهم هستند زیرا تعداد بک لینک های معتبر و با ارزشی که دارید از کیفیت محتوای سایت شما خبر می دهد.

لینک بیلدینگ بین سایت و شبکه‌های اجتماعی از نان شب در بهینه‌سازی وب سایت واجب‌تر است. شما باید کاری کنید که کاربر تشویق شود تا مطالب وب سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. یا از طریق شبکه‌های اجتماعی خودتان یا دیگران به سایت شما هدایت شود.

با آغاز روند خروج مهاجران از پاکستان و ایران ارزش هر دلار آمریکایی در مقابل افغانی اخیراً حتی در حدود ۶۶ رسید که در ۸ سال گذشته بی‎‌سابقه بوده است. مثال بالا یک نمونه پیشنهاد استراتژی فرضی است و شما به‌هیچ‌وجه نباید از آن برای لینک سازی سایت‌تان کپی بگیرید و همان را اجرا کنید. فقط کافی است در فرایند خلق محتوا به فکر ارائه مطالبی باشید که برای کاربران، جذاب و خواندنی باشد و ارزش به اشتراک‌گذاری را نیز داشته باشند. هنگامی که پست جدیدی و یا خبری جدید در وب سایت منتشر می‌کنید ، RSS بصورت خودکار بروزرسانی شده و پست جدید به آن اضافه می‌شود. بنابراین اگر شما انجام تحقیقات مناسب با داده های اصلی وبلاگ نویسان و نویسندگان قطعا استفاده از آن و مربوط به آن است. این به این معنی است که ، در اصل ، آنها باید با تحقیقات و دستورالعمل های اصلی شما مرتبط باشند.

این باعث افزایش ترافیک سایت شما و احتمالاً رشد در تعداد بازدیدکنندگان وبسایت میشود. اگر سایتی که میخواهید از آن بکلینک بگیرید، لینک را روی کلمهی کلیدیای که برای شما مهم است قرار دهد، نور علی نور میشود! در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت.

لینک سازی خارجی نسبت به لینک سازی داخلی اعتبار بیشتری به صفحه می دهد با این حال لینک سازی داخلی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند تجربه کاربری را تا حد زیادی ارتقا داده و بازدید را بین صفحات مختلف سایت موازنه کند. اینکه شما به صورت مستمر دامنه های آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خود آنها را بازسازی کنید، اطلاعات تماس، لوگو و محتوای اختصاصی برای هرکدام درج کنید و به صورت مستمر محتوای تازه و اختصاصی در آنها قرار دهید کاری سخت و زمانبر است. اگر سایت هایی که در شبکه شما قرار گرفته همگی بر روی یک هاست مشترک و آی پی مشابه باشند، ریسک شناسایی شبکه توسط گوگل بالا خواهد بود. در بدترین حالت ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود که در این شرایط با توجه به این که همه لینک ها در اختیار خودتان است می توانید لینک کم ارزش را شناسایی و حذف کنید و از جریمه گوگل رها شوید. محتوای یونیک داشته باشید؛ گوگل محتوای یونیک را دوست دارد و امکان جریمه کردن لینک های داخلی در آن ها وجود ندارد. اما ماجرا در لینک‌سازی دستی کاملا متفاوت است و وب‌مستر سایت با داشتن دید قبلی و استراتژی طراحی شده، خودش وارد کار می‌شود و لینک‌هایی برای وب سایت ایجاد می‌کند.

راستی شما چه تجربیات موفقی در مسیر استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت داشته‌‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات‌تان را با ما و دیگر همراهان تسمینو به اشتراک بگذارید. اما ساده‌ترین روش برای ایجاد لینک‌های خارجی، کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی است در این روش شما باید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل لینکدین، توئیتر، اینستاگرام و تلگرام، فعالیت داشته باشید و به صورت طبیعی سوشال سیگنال برای سایت‌تان ارسال کنید. با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند. اگر به تازگی با دنیای سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت آشنا شده باشید، احتمالا عبارت لینک سازی خارجی یا همان External Link Building برای شما عجیب و غریب بوده و علاقه‌مند باشید تا به صورت دقیق‌تر با مفهوم آن آشنا شوید. شما می توانید به سادگی با ایجاد محتوای ویدئویی و اتصال به کانال شروع کنید. برای این کار ، شما نیاز به وارد کردن کلمات کلیدی و مطمئن شوید که فیلم های خود را با کیفیت بالا هستند.

بعضی وقت‌ها نیز با پرداخت هزینه اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی برای لینک بیلدینگ خارجی خواهد کرد. اگر بخواهیم در قالب یک مثال ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم ، فرض کنید قصد سفر به ترکیه را دارید. در کنار تکنیک های کاربردی که در بخش قبلی معرفی شد روش هایی برای ساخت بک لینک وجود دارند که از گذشته بسیار رایج بوده است ولی امروز ارزش و جایگاه خود را از دست داده اند. برخی وب سایت ها اصرار دارند خرید بک لینک را کاملا کنار بگذارید، چرا که گوگل با شناسایی بک لینک هایی که به صورت پولی خریداری شدهاند، برای جلوگیری از امتیازدهی غیر عادلانه، با آنها برخورد میکند. استفاده از ابزارهای رایگان یا غیر رایگان برای ساخت بک لینک انبوه. بک لینک از سایت های غیر مرتبط تا چه میزان در سئو تاثیر دارد؟ در صورتی که این اتفاق برای شما افتاده باشد می دانید که شناسایی و رفع مشکل چه قدر زجر آور است.

تفاوت این مبحث با لینک سازی داخلی، استفاده از یک سایت خارجی، با نام دامنه‌ متفاوت به‌عنوان ارجاع‌دهنده است. درحالی‌که بسیاری بر استفاده بی‌رویه از این تکنیک برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل اصرار می‌ورزند، بیشتر کارشناسان، رعایت اصولی را در این کار، ضروری می‌دانند. فاکتورهای کلی و موثر سئو خارج از سایت شامل افزایش محبوبیت، ارتباط، اعتماد و قدرت وب سایت است. این کار با معرفی سایت شما توسط دیگر فضای های معتبر در اینترنت شامل وب سایت ها، فروم ها، شبکه های اجتماعی و غیره انجام می شود. معرفی لینک سایت شما یا تبلیغات سایت و به نوعی سایت هایی کیفیت محتوای سایت شما را تایید می کنند را شامل می شود.

  • یکی از مهم‌ترین آن‌ها لینک سازی خارجی است که زیرمجموعه سئوی خارجی قرار می‌گیرد.
  • مکانیزم اثر بخشی بک لینک در بهبود رتبه گوگل این گونه است که وقتی سایت های زیادی به وب سایت شما بک لینک ایجاد کنند، الگوریتم گوگل این پیام را میگیرد که سایت شما حاوی اطلاعات مهمی است و برای بازدیدکنندگان مفید است و در نتیجه این به سایت شما امتیاز و قدرت بیشتری می دهد.
  • همچنین، معیارهایی که در ادامه می‌آوریم را نیز در نظر داشته باشید.

برای مثال اگر شما نیاز به جمع آوری نظر کارشناس و به نقل از کارشناسان صنایع شما نیاز دارید, شما می توانید با آنها تماس بگیرید و قادر به به اشتراک گذاری لینک با سایت آنها بخواهید آنها را برای. اگر می خواهید نام خود را در میان مخاطبان شناخته شده ، تشویق مردم به مصاحبه و خواندن نقل قول. این نه تنها کمک به شما را به مطالب تخصصی خود را با نام تجاری بلکه افزایش اعتبار نام خود و ایجاد یک مخاطب جدید احتمال این که مخاطبان سایت شما اتصال به بیشتری می دهد.

از سوی دیگر، اگر لینک سایت شما در محتوای دیگر سایت‌ها قرار گیرد، به موتورهای جستجو می‌گوید که مطلب شما مفید و باکیفیت است، چراکه معمولا محتواهای باکیفیت هستند که لینک دریافت می‌کنند. این کار، همچنین به درک ماهیت موضوع محتوای شما توسط گوگل نیز کمک می‌کند. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد.

این دو ویژگی، برای گوگل مشخص می‌کنند که اعتباری از صفحه مبدا به صفحه مقصد برای رتبه‌دهی منتقل کند یا خیر. لینک‌های فالو این اعتبار را منتقل کرده ولی لینک‌های نوفالو آن را منتقل نمی‌کنند. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست .

به‌این‌ترتیب، مخاطب قطعا احساس خواهد کرد که تولیدکننده محتوا برای او ارزش قائل شده است. در پی این احساس، احتمال بازگشت او در مقاطع دیگر نیز افزایش می‌یابد. علاوه بر این، مخاطبان قطعا در وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی‌شان به شما لینک خواهند داد.

قبل از به قدرت رسیدن دوباره طالبان بودجه سالانه افغانستان حدود ۶ میلیارد دلار بود. ورود کمک‌های خارجی تاثیر مستقیم بر ارزش افغانی داشت ولی در سالهای اخیر کمک مستقیم خارجی به بودجه افغانستان انجام نشده و این روند باید باعث کاهش ارزش افغانی می‌شد، اما روند بر عکس شده‌است. حالا که به صورت کامل با مفهوم لینک سازی خارجی آشنا شدید وقت آن است که به سراغ پیاده‌سازی یک فرایند حرفه‌ای لینک‌سازی از نوع خارجی برویم تا بهترین نتیجه را ایجاد کنیم. آنچه در لینک سازی خارجی بر آن تأکید می‌شود، این است که این کار را به‌صورت پیوسته و طبیعی انجام دهید.

شما باید برای داشتن یک سئو خارج از سایت قوی استراتژی بک‌لینک قوی داشته باشید و لینک‌های برگشتی قوی و باکیفیتی را برای سایت خود دریافت کنید. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود.

کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یا بازاریابی دیدگاه یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که هنوز هم قدرت و تأثیرگذاری خود را از دست نداده است. ارتباط با افراد مناسب
برای پیگیری از آنچه در مورد یکی از قبلی گفته شد ، شما نیاز به پیدا کردن افراد مناسب و با آنها تماس بگیرید. آقای حافظی هم می‌گوید که اکنون کنترل دقیق و منظم بر روند خروج اسعار از افغانستان در فرودگاه‌ها و سایر مرزها اعمال می‌شود و محدودیت بر خروج ارز وضع شده و این قوانین به شدت اجرا می‌شود. او درباره میزان صادارت افغانستان گفت که قبلا صادرات افغانستان به ۸۴۰ میلیون دلار می‌رسید، ولی در سال مالی گذشته این مقدار به بیش از دو میلیارد دلار رسیده که بیشتر مواد معدنی است. محمد امیر نوری، استاد اقتصاد در دانشگاه کابل، ورود کمک‌های بین‌المللی را به افغانستان را یکی از موارد می‌داند. همچنان “آب پیوند” را برای SEO ارسال می کند، اما نه داده های مربوط به مبتکر.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما