لوکاکو پشت میله ای در تورین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، چلسی در دومین شب فینال لیگ قهرمانان راهی تورین شد تا به مصاف یوونتوس برود. این تیم به آرامی خود را با جدایی رونالدو وفق می دهد و در فصل جدید بسیار درخشان است ، خرید آن با نشان دادن جام آینده.

دیدار دو تیم با تبادل روز یوونتوس به پایان رسید. نیمه اول دو تیم بدون گل به پایان رسید ، اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا در اولین دقیقه نیمه دوم با یک حرکت زیبا دروازه چلسی را باز کرد. این گل برای قهرمانی یوونتوس کافی بود.

با این وضعیت ضعیف ، لوکاکو پا به یوونتوس گذاشت. او در 6 دیدار اخیر خود با بزرگسالان بازنده بوده است و این بار نتوانسته بر موانع خط دفاع ایتالیا غلبه کند.

چلسی اجازه داد بازی در برابر یوونتوس پیروز شود در شرایطی که توخل امید زیادی برای گلزنی لوکاکو داشت. بازیکنی که یوونتوس را خوب می شناسد و البته یوونتوس او را خوب می شناسد! آمارها شب سختی را برای دفاع بلژیکی چلسی نشان می دهد. همین اتفاق رخ داد و لوکاکو در ضعیف ترین نمایش خود در تورین حضور یافت.

روملو لوکاکو دو فصل فوق العاده در سری A ایتالیا گذرانده است و یک شخصیت کلیدی در توانایی اینتر برای پایان دادن به چندین سال هدایت یوونتوس و فتح لیگ قهرمانان بوده است. او با 115 میلیون پوند به اضافه 12 12 میلیون پاداش تا سال 2026 به چلسی پیوست تا گران ترین فروشنده سری A تاریخ شود. نیم ماه پس از این انتقال بزرگ ، لوکاکو به ایتالیا بازگشت تا با یک رقیب آشنا آشنا شود. حریفی که می توان او را دشمن نامید!

با وجود فرم چشمگیرش در اینترنت و به ثمر رساندن 47 گل ، او در ایتالیا رقیبی برای لوکاکو است که دو فصل تلاش کرده است. در پنج رویارویی با بزرگان ، او تنها یک بار پیروز شد و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پیروزی 1-0 منچستریونایتد در مرحله گروهی در سال 2018 را اضافه کنید. تعداد ناکامی های لوکاکو مقابل یوونتوس قبل از شب پایانی به 6 مورد می رسد. در چند سال گذشته ، یوونتوس به سرپرستی ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریتسیو ساری و آندره آ پیرلو سعی کرده است با قدرت گلزنی لوکاکو مقابله کند تا بازیکنان بتوانند پیرزن را مانند گربه اش به خاطر بیاورند.

با وجود تعدادی از تغییرات سرمربی ، همتایان دفاعی یووه در این دوران ثابت قدم هستند. جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی ، که تابستان امسال ثابت کردند هنوز می توانند با بهترین خط دفاعی در فوتبال اروپا بایستند ، در سال های اخیر مانعی قوی برای لوکاکو بوده اند. آنها دیشب در بازی نهایی موفق بودند و از همان ابتدا لوکاکو را در زندان نگه داشتند و کلیدها را در دست داشتند. این در حالی است که هواداران چلسی به گل بلژیکی خود امید زیادی دارند ، اما لوکاکو به اندازه 6 بازی قبلی این کار را انجام نداد تا تعداد شکست ها در برابر مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا به 7 برسد.

رفتار بد لوکاکو با یوونتوس باعث واکنش های جالبی در توییتر شده است:

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما