مایکروسافت Visual Studio 2022 و NET 6 را منتشر کرده است.

[ad_1]

مایکروسافت امروز از راه اندازی Visual Studio 2022 و NET 6 خبر داد. این ابزارهای جدید قابلیت های جدیدی را برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورند تا روند توسعه و ساخت برنامه های جدید را سریعتر و آسان تر کنند.

Visual Studio 2022 اولین به روز رسانی نرم افزار بزرگ در بیش از دو سال گذشته است. این نسخه اکنون از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کند که خبر مهمی برای توسعه دهندگان است زیرا اکنون می توانند از تمام ظرفیت حافظه رایانه شخصی استفاده کنند. ویژوال استودیو دیگر از دستگاه های 32 بیتی پشتیبانی نخواهد کرد.

Visual Studio 2022 شامل تغییرات مختلفی است و از نسخه های جدیدتر C ++، .NET 6. و C # 10 پشتیبانی می کند. ویرایشگر برنامه نیز ممکن است تغییر کند. به عنوان مثال، اکنون از کپی و چسباندن چند نقطه ای و ویژگی های جدید IntelliCode مانند تکمیل خط در پروژه های C# پشتیبانی می کند.

نکته کلیدی بعدی تغییرات ایجاد شده در پلتفرم افزونه ویژوال استودیو است. این نسخه دیگر از افزونه Visual Studio 2019 پشتیبانی نمی کند، مگر اینکه برنامه افزودنی به روز شود. مایکروسافت همچنین ویژگی های برنامه را تغییر داد و برخی از آیکون ها را تغییر داد. فونت جدید Cascadia Code به نرم افزار اضافه شده است تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

در مورد NET 6. هنوز تغییرات قابل توجهی وجود دارد. قدرت این فریمورک به خصوص در بخش فایل I/O افزایش یافته است.APIها بهبود یافته اند. به عنوان مثال، عملکرد API های JSON بهبود یافته است و چند API جدید به هسته ASP.NET اضافه شده است که کار با سرویس های HTTP را آسان می کند. این نسخه از HTTP / 3 و OpenSSL 3 نیز پشتیبانی می کند.

.NET Framework 6. قابلیتی به نام Multi-platform App UI (MAUI) وجود خواهد داشت که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا رابط های کاربری پیشرفته ای را برای پلتفرم های دسکتاپ و موبایل طراحی کنند. اما این ویژگی در زمان راه اندازی در دسترس نیست و نمی دانیم چه زمانی منتشر می شود.

این فریم ورک تا سه سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد، اما تنها در Visual Studio 2022 برای ویندوز و مک پشتیبانی خواهد شد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما