متخصصان متخصصان در آلمان از بروز علائم جدید اومیکرون در کودکان

[ad_1]

. . . . . کلائم کوید ۱۹ در خردسالان و کودکان با علائم مشخص شده است.

. . . . در یک بیمارستان مخصوص اطفال در حومه شهر ن آلمان ، متخصصان مبتلا به بیماری های کودکان به اومیکرون مشاهده کرده اند. جا وجودی‌که به‌نظر می‌رسد «شدت»

نتایج مراجعات به این مرکز درمانی در اکثر موارد نشان‌دهنده است به نظر میرسد بچهها در سنین پایینتر به مسمومیت خونی یا نوعی سپتیسیمی (سپسیس یا همان گندخونی که نوعی بیماری است که سراسر بدن را میگیرند و به علت پیش میآید) در نتیجه نتیجه به اومیکرون میشوند.

تدت مریضی در این‌دسته از کودکان بالاست و به تزریق سرم نیاز پیدا می‌کنند چرا که به‌هیچ‌وجهی به خوردن و یا نوشیدن نمی‌شود. اما معمولاً این بچه‌ها به مشکلاتی دچار نمی‌شوند.

دکتر گرد هورنف ، متخصص اطفال در بیمارستان سنت آگوستن با اشاره به موارد بالا تاکید می کنم که مشکلات حاد به آن وجود دارد. الائم اومیکرون در میان خردسالان خفیف‌تر است و اکثر آن‌ها کار می‌کنند حتی اگر به بیمارستان هم کشیده شود، معمولاً به سیو (بخش مراقبت‌های ویژه) می‌شود. کودکان و نوزدانی که در بیمارستان بستری می‌شوند در مقایسه با بزرگسالان به دستگاه‌های گیاهی یا گیاهی نیاز پیدا کنند.

اما عوارض کوید محدود به اماری‌های جسمی نیست. به اعتقاد دکتر گردهورنف مشکلات روحی-روانی ناشی از همه‌گیری‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که می‌تواند به‌خوبی روی بسزایی تأثیر بگذارد.

شک تی تخصص ل ل ل ل ل د بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی ج ج ج ج ج عدم وجود روحی »ومین مولفه رایج کن کودکانی بوده که به این بیمارستان در آلمان مراجعه کرده اند. دکتر هورنف می‌گوید تا به‌حال یا این همه کودکی که از «شتهاشت‌هایی» در رنجی که وجود ندارد، بوده است.

در این بیمارستان اطفال، مرکزی هم برای واکسیناسیون این گروه سنی ایجاد شده است. . . . . . حدود ۶۰ درصد گروه سنی ۱۱ تا ۱۷ لال این کشور م ۲ دُز واکسن زده‌اند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما