مزایای اجاره خودرو در کیش – مجله مِستر بلیط

همانطور که می­دانید افراد با سلیقه و نیازهای مختلف خواهان استفاده از اجاره خودرو بدون راننده هستند مانند رانندگی با ماشین­های لوکس و خارجی در خیابان­های کیش، ماشین عروس، احساس راحتی بیشتر، صرفه­جویی در هزینه­ها و دلایل دیگر؛ حال اگر بخواهید از خدمات رنت ماشین در کیش بدون راننده بهره­مند شوید و می­خواهید خودروی موردنظر خود را از شرکت سوییچ کیش اجاره کنید به چه مدارکی نیازمند هستید. اگر چه همه افراد برای راحتی در رفت و آمد و رفتن به نقاط گردشگری از خدمات اجاره ماشین استفاده می­کنند اما این خدمت را به طور یکسان دریافت نمی­کنند زیرا انگیزه و بودجه افراد با یکدیگر متفاوت است؛ از این­رو ما شاهد این هستیم که اجاره­ کنندگان، خودروهای خود را باراننده یا بدون راننده، ارزان قیمت یا گرانقیمت کرایه می­کنند که این موضوع هم بر قیمت اجاره ماشین در کیش تأثیر می­گذارد و هم بر مدارکی که باید ارائه شود. در حالی که برای کرایه خودروهای لوکس بسیار گرانقیمت همانند مازراتی گرن توریسمو باید حدود 10 میلیون تومان به ازای هر روز پرداخت کنید. یعنی شما میتوانید انواع ماشین معمولی همانند انواع هیوندا النترا، تویوتا یاریس، تویوتا کمری و… قیمت ماشینهای معمولی مثل پرادو، تویوتا یاریس یا هیوندا النترا حدود 1تا 2 میلیون تومان است.

هزینه لوازم خودرو بر عهده شما یا اجاره دهنده؟

بهترین سواحل گردشگری ایران برای اجاره جگوار باید مبلغ ۸ میلیون تومان بهعنوان ودیعه پرداخت کنید یا یک چک ضمانت به ارزش خودرو ارائه دهید. فردی که قصد اجاره خودرو را دارد یا یکی از همراهان او، باید یک برگ چک به ارزش تقریبی خودرو حین عقد قرارداد به شرکت ارائه دهد. نکته دیگری که در مورد ماشین های اجاره ای وجود دارد، این است که تمامی خودرو ها دارای دفترچه هستند، که آن دفترچه را باید پیش از قرار داد، مطالعه کرده و کپی قرارداد را نزد خود نگه دارید. در صورتی که فرد خسارتی به خودرو وارد کند، خسارت به عهده مستاجر است. آیا شما حاضر هستید تا ریسک راندن یک ماشین میلیاردی را به عهده بگیرید؟ هزینه لوازم خودرو بر عهده شما یا اجاره دهنده؟ شما میتوانید با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را در دست بگیرید برای مثال با توجه به بودجه خود میتوانید از کارشناسان خدماتی مسافرتی ندا بال درخواست کنید تا در ساعت ارزانتر پرواز شما را هماهنگ کنند. زمانی که مسیری پرتردد باشد مانند مسیر مشهد آژانسهای مسافرتی برای برنامه ریزی تورهایشان با شرکت های هواپیمایی قرارداد می بندند که همه یا بخشی از صندلی های پرواز را به صورت هفتگی بفروشند.

اجاره ماشین کیش

شایان به ذکر است، شما زمانی به مشکلی برخورد مینمایید که این دست کلاهبرداران از شما تقاضای مبلغ اجاره اتومبیل تو این بازه زمانی که ماشین توسط پلیس گرفته شده را مینمایند! پس حتماً باید تاریخ سفرتان را اعلام کنید و موجودی خودروهای آزاد در آن بازه زمان را دریافت نمایید. در راستای گرفتن این مجوز کلی اذیت شدیم چرا که تا پیش از این، هیچ شرکتی این مجوز را دریافت نکرده بود و ما مجبور بودیم جلساتی را با مسئولین ارگان های مختلف کیش داشته باشیم و همین موضوع 2 ماه وقت ما را گرفت و یکی از بزرگ ترین چالش های ما همین بود. اگر بخواهید، میتوانید پیش از آنکه به جزیره سفر کنید، در اینترنت بهدنبال شرکتهای اجاره خودرو در کیش بگردید و از آنها بخواهید تا ماشین را برای شما درب فرودگاه آماده کنند. هنگامی که از ماشین استفاده نمی کنید باید آن را در پارکینگ قرار دهید تا آسیبی بر آن وارد نشود. قیمت تمامی خودروهایی که در کیش اجاره داده می شوند بسیار بالا است و باید بابت کرایه کردن آن ها چکی معادل با قیمت روز خودرو نزد شرکت به امانت بگذارید.

اجاره خودرو در کیش

لازم بذکر است همانطور که قیمت اجاره ماشین در کیش با یکدیگر متفاوت است قوانین یا مدارک اجاره خودرو نیز می­تواند متغیر باشد؛ به عنوان مثال برای اجاره خودرو شورولت کامارو که یکی از خودروهای محبوب و پرسرعت در بین اجاره­ کنندگان است علاوه بر مدارک ذکر شده ملزم به ارائه گواهی معتبر اشتغال یا محل سکونت و همین ­طور ودیعه نقدی، چک یا سفته به مبلغ خودرو هستید و برای اطلاع از قیمت می­توانید با شرکت تماس بگیرید. در این سایت علاوه بر هتل های کیش میتوانید تمامی هتل های داخلی را با کمترین هزینه رزرو نمایید و با خیالی راحت به آن شهرها سفر نمایید. کلاهبرداری در اجاره خودرو؛ اینکه چطور ماشین اجاره کنیم بدون استرس؛ انواع روشهای کلاهبرداری تو این صنف؛ عوامل تعیین کننده قیمت خودروهای اجارهایی؛ دلایل مقرون به صرفه بودن اجاره خودرو به شرط اینکه از شرکت معتبر تو این صنف ماشین اجاره کنیم؛ موضوعاتی هستند که تک به تک مورد بررسی قرارشون میدهیم تا شما هم با صنف اجاره خودرو و علل تعیین قیمتهای خودروها آشنا شوید و از علل کلاهبرداری در اجاره خودرو آگاهی کامل پیدا کنید تا خدایی نکرده با مشکل مواجه نشوید؛ بدون هیچ معطلی دیگه بریم سراغ اصل مطلب …

اجاره ماشین در کیش

همان طور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم، با توجه به اینکه جزیره کیش منطقه آزاد تجاری است، خودرو بدون گمرکی وارد میشود. اجاره ماشین در کیش هیچ محدودیتی ندارد. یکی از افتخارات شرکت اتو رنت این هست که همه ماشینها دارای بیمه CWD بوده و برای این بیمه طلایی هیچ هزینه اضافی از مشتری نمیگیرد! پولی که به عنوان ودیعه گذاشته می­شود پس از استرداد خودرو و مبلغی که برای جرائم رانندگی به امانت گذاشته شده بعد از ۳۰ روزکاری به مشتری برگردانده می­شود. بدیهی است که هر چقدر ماشین لوکس تر باشد هزینه اجاره آن بالاتر می رود ، همچنین طبیعی است که ، هر چقدر قیمت ماشین اجاره ای بالاتر باشد ، مبلغ ودیعه ماشین هم بالاتر می رود. موقع اجاره خودرو حواستون به این مورد هم باشه چرا که این اشخاص کلاهبردار با اجاره اتومبیل ناسالم در روز اول اجاره قیمت اجاره خودرو را کم گرفته ولی در زمان برگرداندن اتومبیل هزینههای ماورایی بابت تعمیر و نگهداری خودرو از مبلغ ودیعه شما کسر مینمایند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما