مشاهده بهترین انیمیشن های کودک در اسبابک های کودکان – Zomit

[ad_1]

ممکن است بسیاری تصور کنند که کارتون و کارتون فقط مخصوص کودکان است ، در حالی که امروزه خلاف آن ثابت شده است. در سال 2021 ، هیجان انگیزترین و متحرک ترین انیمیشن روی صفحه نمایش داده می شود که عزیزان شما می توانند آن را بصورت آنلاین در دستگاه های کودکان با کیفیت مورد نظر خود تماشا کنند.

در این مقاله می خواهیم تعدادی از جالب ترین و هیجان انگیزترین انیمیشن ها و کارتون های چند سال اخیر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خانواده خود این انیمیشن ها را تماشا کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. می توانید از این لیست یک کارتون انتخاب کرده و برای سرگرمی فرزند خود پخش کنید.

بهترین انیمیشن چند سال اخیر

در این بخش لیستی از تاثیرگذارترین انیمیشن های چند سال اخیر را خواهید دید که می تواند ساعت ها شما را از مشکلات روزمره دور کند. بالا کارتون های کودکان را تماشا کنید شما یک انتخاب دارید. این سایت مخزنی از تمام انیمیشن های هیجان انگیز و هیجان انگیز است که می توانید هر کارتون را جستجو کرده و تماشا کنید.

  • انیمیشن داستان اسباب بازی
  • انیمیشن آشفته
  • مخفف انیمیشن پونی
  • انیمیشن تام و جری
  • انیمیشن بن تن
  • هتل انیمیشن ترانسیلوانیا 4

انیمیشن داستان اسباب بازی

یکی از محبوب ترین انیمیشن هایی که والدین هنوز آن را به خاطر دارند ، حرکت اسباب بازی است. این انیمیشن در 4 قسمت تولید و سیم بندی می شود. اولین قسمت این جنبش در سال 1995 به کارگردانی جاش کولی تولید شد. انیمیشن اسباب بازی توسط پیکسار منتشر شد و در همان سال منتشر شد. در سال 1999 شاهد انتشار قسمت دوم این انیمیشن دیدنی و تکان دهنده بودیم. قسمت دوم داستان اسباب بازی به کارگردانی جان لستر در ژانر کمدی و انیمیشن منتشر شد. اکثر طرفداران این انیمیشن فکر می کنند بخشی از داستان به پایان رسیده است. اما پس از 9 تا 10 سال ، قسمت سوم این انیمیشن منتشر شد و همه طرفداران را از حرکت اسباب بازی به وجد آورد.

در سال 2019 ، قسمت چهارم این انیمیشن منتشر شد. داستان پر جنب و جوش داستان اسباب بازی 4 این است که اندی اسباب بازی خود را به بانی داد تا با آن بازی کند. بانی دختر کوچکی است که می خواهد به مهد کودک برود. اما او احساس بدی داشت ، بنابراین وودی مخفیانه وارد کیف بانی شد و با او به مهد کودک رفت. در مهد کودک ، بانی مجبور بود اسباب بازی های کوچک را به عنوان صنایع دستی بسازد ، که وودی به او در ساختن آنها کمک کرد.

برای ادامه این داستان ، یک اتفاق بسیار جالب و هیجان انگیز برای اسباب بازی های بانی و وودی رخ داد که این انیمیشن را بسیار گیرا کرد.

بچه های آپارات

مخفف انیمیشن پونی

یکی دیگر از انیمیشن های دیدنی و تکان دهنده که در سال 2017 منتشر شد ، انیمیشن Little Pony است. این جنبش همچنین در قسمت های مختلف منتشر شده است و برای کودکان بسیار تأثیرگذار است. انیمیشن پونی کوچولو در آمریکا ساخته شده و توسط جیسون تیسن کارگردانی شده است. تو می توانی مجموعه حیوانات اسب کوچک هم به صورت زنده تماشا کنید و هم از تماشای آن لذت ببرید. داستان این کارتون درباره یک تیم دوستانه است که هر یک از اعضا توانایی های متفاوت و متفاوتی دارند. این تیم محبوب تشخیص می دهد که شهر آنها در دست دشمنان است و به کمک نیاز دارد. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند شهر خود را ترک کنند تا از حمله دشمن جلوگیری کنند.

پینکی یکی از اعضای این تیم است که بسیار خوشحال است و ریتی یکی دیگر از اعضای تیم است که زیبایی در آن بسیار اهمیت دارد. اپل جک یکی دیگر از اعضای تیم است که کشاورزان هستند. در این کارتون زیبا ، اتفاقات مهیج و فریبنده ای رخ می دهد که تماشای آن ها دیدنی است.

انیمیشن تام و جری

یکی از محبوب ترین کارتون ها و انیمیشن هایی که والدین و فرزندان به خاطر دارند تام و جری است. این انیمیشن در ابتدا در قالب یک مجموعه متحرک در تلویزیون پخش شد ، اما در سال های اخیر ، برخی از آن به صورت فیلم منتشر شده است. بازی بی پایان موش و گربه و ماجراهای وحشیانه و ماجراجویانه آنها با دوست دختران. زیاد. این دو شخصیت شایان ستایش امروز در قالب فیلم های اکشن وارد صحنه فیلم شده اند. انیمیشن تام و جری به کارگردانی Team Story در سال 2021 منتشر شد. شرکت سازنده این انیمیشن برادران وارنر بود.

داستان این انیمیشن درباره یک کرم خروس و یک گربه دوست داشتنی است که دوباره در این انیمیشن نقش آفرینی می کنند. این انیمیشن درباره دختری به نام کایلا است که می خواهد در مراسمی در هتلی معروف موفقیت بزرگی داشته باشد. این دختر تمام کارهای مراسم را آنقدر خوب انجام داد که گربه ها و سگ های داستان ما درگیر و مخرب بودند. در ادامه این داستان ، اتفاقات هیجان انگیز و مهیجی رخ می دهد که این انیمیشن را چشمگیر می کند.

انیمیشن بن تن

یکی از جذاب ترین کارتون های دهه گذشته بن تن بود که طرفداران زیادی دارد. این کارتون توسط استودیو Man of Action تولید شده است. بن تن از سال 2005 در سینما بوده است و پنج برنامه تلویزیونی و چهار فیلم اکران شده است. همه نسخه های منتشر شده این انیمیشن با استقبال خوب طرفداران آن روبرو شده است. ترجمه توضیحات به انگلیسی ترجمه توضیحات Ben Ten Baby App تا زمانی که ساعت محبوب این انیمیشن تولید و به بازار عرضه نشد ، هنوز طرفداران زیادی از موسیقی داشت.

این انیمیشن زیبا و فریبنده درباره پسری 10 ساله است ، در سفری که یک ساعت عجیب متعلق به یک بیگانه را کشف می کند. این ساعت عجیب بن تن را تقویت می کند تا به موجودی در فضا تبدیل شود و با جانوران دیگر مقابله کند.

هتل انیمیشن ترانسیلوانیا 4

یکی دیگر از فیلم های هیجان انگیز و تکان دهنده ای که در سال 2021 اکران می شود ، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 است. این انیمیشن نیز در قسمت های مختلف منتشر شده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. انیمیشن Hotel Transylvania 4 محصول کمپانی Sony Pictures Animation به کارگردانی درک دریمون و جنیفر کلوسکا است. این انیمیشن درباره یک سفر خانوادگی به شکل هیولا است و در این سفر ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشتند. این ماجراها این انیمیشن را بیشتر هیجان انگیز و هیجان انگیز می کند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما