معرفی کامپیوتر بدون کیس ZX240 MasterTech – Zomit

[ad_1]

امروزه بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها از سیستم های همه کاره به جای سیستم های رومیزی استفاده می کنند. حذف تمام قاب ها این ون را به یک دستگاه جمع و جور با سخت افزار سبک تر مورد نیاز برای کارهای اداری تبدیل می کند. حتی خانواده هایی که می خواهند یک سیستم خوب برای استفاده روزانه بخرند می توانند آل این وان را گزینه ای مناسب و نسبتاً مقرون به صرفه در نظر بگیرند.

معرفی ویدیوهای کامپیوتری بدون قاب ZX

به دوربین نگاه کنید


می توانید رایانه شخصی بدون کیس سری ZX را رزرو کنید فروشگاه ترابایت دیدن.

برند ایرانی مستر تک یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار سخت افزار کشور است که محصولات خود را در دسته بندی های مختلف عرضه می کند. سیستم بدون کیس MasterCaseless مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل به نام سری ZX است و با قیمتی در حدود 20 تا 25 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. MasterTech می گوید که در آینده ای نزدیک، All-in-One ون های خود را با پردازنده های نسل دهم و یازدهم اینتل عرضه خواهد کرد.

صفحه نمایش کامپیوتر بدون کیس ZX

مدل های مختلف سری ZX با صفحه نمایش 22، 24 یا 27 اینچی عرضه می شوند که کاربران می توانند هر مدلی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. مدل 22 اینچی با صفحه نمایش لمسی عرضه می شود. اما مدل های 24 و 27 اینچی دست نخورده هستند. کامپیوتر بدون کیس خود را در دو رنگ مسلط کنید سیاه و سفید تولید شده.

بدون کیس ZX240 یکی از سری های ZX است که از صفحه نمایش 24 اینچی با پنل IPS LCD 6 بیتی استفاده می کند. پنل صفحه نمایش Full HD یا 1920 x 1080 پیکسل را ارائه می دهد و با لبه باریک خود بیشترین اندازه در دسترس را ایجاد می کند. ارتفاع نمایشگر ZX240 تا 7 سانتی متر قابل تنظیم است. علاوه بر این، می تواند تا 45 درجه بچرخد و تا 90 درجه در اطراف مرکز ثقل یا عمودی بچرخد.

ماوس کامپیوتر بدون قاب ZX

خوشبختانه نمایشگر All-in-One MasterTech را نیز می توان به دیوار وصل کرد تا کاربرانی که فضای محدودی دارند بدون اشغال فضای زیاد از این سیستم ها برای محل کار یا منزل استفاده کنند. البته کامپیوتر بدون کیس MasterTech فضای زیادی را اشغال نمی کند و ابعاد آن می تواند به 541 x 477 x 190 میلی متر برسد. وزن کیت حدود 6.8 کیلوگرم است.

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم MK9000 با مجموعه رایانه‌های شخصی بدون کدک MasterTech با کیفیت ساخت عالی و تجربه کاربری عالی عرضه می‌شود. علاوه بر دکمه اصلی، ماوس MasterTech از دو دکمه عقب و جلو و یک دکمه برای تنظیم دقت ماوس (DPI) و روشنایی ماوس استفاده می کند. سطح ماوس از پلاستیک نرم و مات ساخته شده و نسبتا بزرگ است که باعث می شود کاربر با دست های بزرگ احساس راحتی کند.

کیبورد کامپیوتر Master Keyless Case ZX

صفحه کلید دارای دکمه های زرهی است که عمق حرکت خوبی را ارائه می دهد. خوشبختانه، صفحه‌کلید شامل پد حروف نیز می‌شود، و قرارگیری و احساس کلیدها در هنگام لمس، و همچنین موادی که برای ایجاد آن‌ها استفاده می‌شود، MK9000 را به ابزاری مناسب برای تایپ گاه به گاه تبدیل کرده است. طراحی صفحه کلید از نور پس زمینه قرمز استفاده می کند که می توانید شدت نور را کم یا زیاد کنید.

All-in-one ZX240 به صورت سخت افزاری در نسخه های مختلفی به فروش می رسد. علاوه بر پردازنده‌های i3، i5 و i7، این نسخه با پردازنده پنتیوم 5420 پایین‌تر عرضه می‌شود که 4 گیگابایت رم DDR4 در اختیار شما قرار می‌دهد. ZX240-C581SB با پردازنده Core i5-9400 اینتل، 8 گیگابایت رم DDR4-2666، 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD در فروشگاه، حتی در خانه، یکی از مدل های میان رده این خانواده است. انتخاب خوب.

رول روی کامپیوتر بدون قاب ZX

پردازنده کافه 9400 اینتل که در سال 2019 راه اندازی شد، دارای لیتوگرافی 14 نانومتری است. CPU از پردازنده شش هسته ای و شش هسته ای استفاده می کند، فرکانس پایه 2.90 گیگاهرتز دارد و هسته های CPU به 9 مگابایت حافظه نهان L3 دسترسی دارند. همه این MasterTac های 24 اینچی با 8 گیگابایت رم DDR4 عرضه می شوند. به جز ZX240-C7162SB که 16 گیگابایت حافظه DDR4 دارد. حداکثر ظرفیت رم پشتیبانی شده توسط پردازنده 9100 128 گیگابایت است.

پردازنده i5-9400 دارای یک پردازنده گرافیکی یکپارچه بر روی تراشه اینتل UHD 630 است که قادر به نمایش ویدیوهای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز است. به دلیل استفاده گاه و بیگاه از رایانه، نباید انتظار داشت که آنها پردازش تصویر و اجرای بازی های جدید را انجام دهند. اما برای برنامه هایی مانند تماشای فیلم یا فقط ویرایش عکس ها و فیلم ها، می توانید روی همه این دوش های اصلی حساب کنید.

طراحی عقب بدون قاب ZX MasterCase

این شرکت با چندین نسخه سخت افزاری رایانه های شخصی MasterCaseless، انتخابی از مدل های مختلف سخت افزاری را نیز به کاربران ارائه می دهد و در صورت تمایل می توانید نسخه سفارشی خود را سفارش دهید. البته باید توجه داشته باشید که تمامی این استاد حمام ها مجهز به پردازنده های نسل نهم اینتل هستند. بنابراین، شما باید مدل سخت افزاری را که می خواهید در پردازنده مورد استفاده خود پشتیبانی کنید، انتخاب کنید. به عنوان مثال، این پردازنده تنها از حافظه های DDR4-2400 (برای مدل های i3) و حافظه های DDR4-2666 (برای مدل های i5 و i7) پشتیبانی می کند و از حافظه های بسیار قدرتمند پشتیبانی نمی کند.

در قسمت اتصالات، All In One MasterTek یک نمونه کار کامل را در اختیار شما قرار می دهد. دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک پورت سریال یا COM، چهار پورت USB 3.1، یک پورت VGA و یک پورت کارت SD برای ZX240 در نظر گرفته شده است. علاوه بر جک 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون، دو بلندگو بدون قاب اصلی در قلب کامپیوتر وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت، تمام پورت ها در نوار پشتی صفحه نمایش تعبیه می شوند. از نظر اتصال بی سیم، بلوتوث 4 و وای فای نیز با مجموعه ای از اتصالات ارائه می شوند.

پورت اصلی بدون کیس ZX

با توجه به انواع پیکربندی سخت افزاری این حمام های اصلی، اگر صاحب کسب و کار هستید یا به دنبال یک سیستم جمع و جور برای استفاده روزمره در منزل هستید، می توانید لپ تاپ بدون قاب اصلی را به عنوان یکی از گزینه های خرید در نظر بگیرید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما