مقایسه دو شی‌وشی‌ گیمینگ؛ ردمی K40 کا K50

[ad_1]

-رارو- 50وشی‌های سری ردمی K50 جای سری K40 را بردند. در اینجا به بررسی نسخه مخصوص زیازی این دو سری می‌پردازیم.
به گزارش فرارو ، شیرکت شیائومی رسماً نسخه مخصوص بازی سری K50 ini Redmi K50 Gaming Edition را معرفی کرد. گوشی Magic در کنار Red Magic 7 و Red Magic 7 Pro تسطوسط برند Nubia ارائه شده اند، اولین گوشی‌های گیمینگ سال ۲۰۲۲ می‌شوند. گن گوشی جدید در مقایسه با نسخه قبلی خود، اینی Redmi K40 Gaming دارای ارتقاء مهمی است. 40ا این حال نسخه گیمینگ K40 نن در سال 2022 می‌تواند خود را نشان دهد. این گوشی را می‌توان نسبت به مدل جدیدتر K50 قیمت‌های مقرون به صرفه تری پیدا کرد. یال این پرسش به وجود می‌آید که مدل قدیمی‌تر عاقلانه‌تر است یا بهتر است با پرداخت قیمت بالاتر مدل جدید این گوشی گیم. شارش امروز ما می‌توانی شما را برای پاسخ دادن به این سوال راهنمایی کنید، چرا که ما می‌خواهیم ویژگی‌های این دو مدل را داشته باشیم. پیش از آغاز بررسی، در جدول زیر مشخصات این دو گوشی به طور خلاصه بیان شده است.

قوشی‌های گیمینگ ردمی K40 Ka K50

حیراحی

میم گوشی جدید Redmi K50 Gaming Edition در طراحی این دو گوشی از خطوط هیجان انگیز در ننل، و گزینه های رنگی جذاب استفاده شده است. یر دو شیوشی دارای محرک های بازی پاپ آپ هستند تا تجربه هیجان انگیزی برای گیمرها ایجاد نمی کنند، مانند تجربه هایی که در هنگام ستفاده از کنتر. در میان این دو مدل تفاوت‌های زیادی وجود دارد. مدل جدید با مواد بهتر عرضه شده است. . . . . نمونه قدیمی‌تر مجهز به محافظ گوریلا گلس ۵ یرای پنل‌های جلو و پشت است. م نشان از مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار و نفوذ د دارد.

نمایشگر

در مورد نمایشگرهای Redmi K40 Gaming Edition و Redmi K50 Gaming Edition. این نمایشگر یک ننل ۶.۶۷ اینچی با نمایش صفحه نمایش ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و کیفیت Full HD + است. ی نمایشگر همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از یک رنگ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و گواهی HDR10 + می‌باشد. آن نن عالی بم برای بازی و بم برای پخش اولم و نشان دادن تصویر کیفیت دلخواهی را می‌دهد هر چند بهترین پن مایش نا موجود است. میر دو شیوشی دارای بلندگوهای استریو برای تجربه صوتی فراگیر نن، اما Redmi K50 Gaming Edition در پایان اضافه می‌شود که این گوشی‌های وجود داشتن نمایشگرهای AMOLED، اثر سکا اسکنر در ایناری عرضه می‌شوند.

قوشی‌های گیمینگ گمینگ ردمی K40 Ka K50

وافزار و نرمافزار

Mi Fzafzar مهم‌ترین نسخه ارتقاء Redmi K50 Gaming Edition نسبت به قبلی است. این دستگاه به بهترین چیپست شرکت معتبر کوالکام که به حال عرضه شده است، می‌باشد. این گوشی از پردازنده هشت یای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که حا ماکس فرکانس ۳ گیگاهرتز کار می‌کند، هره می‌برد. این بهترین سازنده حال حاضر در دنیای گوشی‌های اندرویدی است. متمترین رقیب این پردازنده که قدرت برابری با نن را دارد، شهراشه MediaTEk Dimensity 9000 می‌باشد. در گوشی گیمینگ K50 هردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با ۱۲ بابایت رم و حداکثر ۲۵۶ بابایت حافظه داخلی UFS 3.1 جفت می‌شود. در نقطه مقابل گوشی Redmi K40 Gaming Edition از ضعیف‌تر MediaTek Dimensity 1200 استفاده می‌کند. درست است که این تراشه نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد، اما همچنان عملکرد عالی CPU و GPU را می‌دهد. 40نابراین بازی یا این گوشی‌های گیمینگ K40 نیز همچنان تجربه جذابی از بازی را برای بازی‌ها به ارمغان می‌آورد. اینها سختافزاری دو مدل بودند و در نرم افزار باید آن را اضافه کنند که گوشی Redmi K40 Gaming Edition نسخه اندروید 11 که از قبل نصب شده است را اجرا می کند، در حالی که گوشی Redmi K50 Gaming Edition با نسخه جدیدتر اندروید، یعنی اندروید 12 است. در ننر رابط کاربری MIUI 13 می‌شود.

دوربین

باید برای گیمرها دوربین های متفاوتی از مسائل مهمی نباشد و برند ردمی هم دوربین های پنل پشتی مدل جدید را بدون تغییر نسبت به مدل. میوشی‌های Redmi K40 Gaming Edition و Redmi K50 Gaming Edition، شی‌هوشی‌هایی از دوربین میان‌رده به باب می‌آیند. دوربین پنل پشتی این گوشی‌ها شامل سه دوربین می‌شود. اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی با دیافراگم کانونی f / 1.7 ، دوربین دوم یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم یک لنزا یا این که دوربینهای پشتی تغییری ندارند، اما برند ردمی در دوربین لل فیات ایجاد کرده است. دد دارای دو دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در نن للویی می‌باشد که نسبت به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سری K40 ارتقا یافته است.

قوشی‌های گیمینگ گمینگ ردمی K40 Ka K50

یاتری

.الب است که در زمینه دوربین مدل قبلی به مدل جدید برتری دارد. در حقیقت مهم‌ترین مزیت Redmi K40 Gaming Edition عمر باتری آن است. این گوشی با وجود قدیمی‌تر بودن، تاتری بزرگ‌تر ۵۰۵ میلی‌لیتر ساعتی و برای بسیاری دارد. ز سوی دیگر از نظر دور داشت که شیوشی Redmi K50 Gaming Edition.

تمت

یای نیست که مدل قدیمی ارزان‌تر است. Mimetهای اولیه Redmi K40 Gaming Edition در بازار جهانی حدود ۲۸۰ رورو برابر با ۳۱۷ دلار است. Redmi K50 Gaming Edition در بازار به کمتر از ۴۶۰ دلار معادل ۵۲۰ دلار نیاز دارد.

نتیجه گیری

در مجموع در مورد گوشی Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition مهمترین نقطه ضعف من مدل نسبت مدل جدیدتر سخت‌افزار ضعیف‌تر است. در مقابل گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming Edition دقرط استفاده از این دستگاه جدید نسبت به مدل قدیمی است.
در پایان می‌توان نتیجه گرفت که شیوشی گیمینگ ردمی K50 به لطف چیپست بهتر، ژارژ سریعتر و دوربین سلفی بهتر برنده این مقایسه است. ما نباید از نظر دور داشتیم نسخه گیمینگ ردمی K40 به نسبت قیمت پایین خود کمکانات به ونوان آخرین جمله باید اضافه شود که تا به قیمت های خرده فروش پایین K40 گشیوشی گیمینگ K50 توجه شود.

از: gizmochina

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما