منصوریان: به پیروانی از شکلات‌های معروفم دادم! – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1814320 |
17 14 1400 ساعت 12:45 |
625 |ازدید |

1
دیدگاه

پرسپولیس و سپاهان کم حاشیه‌ترین نیمکت‌ها هستند.

علیرضا منصوریان در مورد سکانسهای جالب بازی صنعت نفت و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه” ع یلیرضا منصوریان چهره موفق هفته بیست، یکم بود و توانست مدافع عنوان قهرمانی را در هفته‌های شکست‌اش شکست دهد. منصوریان در برنامه فوتبال برتر گفت‌وگویی تلفنی داشت و در صحنه‌های جالب این بازی صحبت رد.

* در این تصویر به یای پیروانی چه چیزی می‌دهید؟

منصوریان: یک بحثی پیش آمد. نان من روی ن نیمکت نشسته‌اند. یای کریم باقری برادر من است و افشین پیروانی هم همینطور است. الهای بازیگری و کم سن و سالی را باهم گذراندیم. . . . . . یلی بی‌حاشیه بودند و اصلاً دغدغه درگیری با این تیم‌ها را نداشتیم چون اصلاً فلسفه تیم‌ما هم نیست. . . . . . در صورتی که آدمی که روی نیمکت بود هم بسیار انسان با شخصیتی دود و بازی آمد و بچه‌های ما گفت و غرضی نداشت. طبیعی است که هر کس می‌خواهد از تیم خودش دفاع کند. نا افشین از دوره جوانی، خانوادگی دوست هستیم و شوخی با هم داریم. . . . . . من به ایشان شکلات دادم و همیشه در جیبم شکلات وجود دارد.

*صحن صحنه چطور؟

. . . . . . . . . . . او کامل فهمید. ما خداراشکر کامل ترکیب را می‌شناسیم. ریت سعید بازیکن بزرگی است و تیمش قهرمان شده است.

* اینجا تشر زدید به تدارکات؟ یخازیکن می‌خواست داخل زمین بیاید؟

منصوریان: تعویض‌ها باید دقیق باشد. یلی لطیفی بدنساز تیم است. میگویم بازیکنی را که صدا میزنم سریعا او را به کنار زمین بفرستید تا به داخل زمین برود و دیگر در راه به او توضیح دهد که چه کاری انجام دهد و سریع او را بفرستید و استرس برای بازیکن ما نکند.

* همله را می‌توانم لب خوانی کنم اما نمی‌شود گفت!
منصوریان: یای میثاقی شما و همکار سابقت که روی این صندلی نشسته بود قدرت لب‌خوانی بی‌نظیری داشت!

* دو دوربین کنار خط باید حرکات شما را نظر می‌گرفت که چقدر جنب‌وجوش داشت و چند کیلومتر تی ضم کردید. ب مودید ما 9 کیلومتر بیش‌تر دویده بودیم.
منصوریان: من تشکر می کنم و امیدوارم روند لیگ همینطور خوب و با قدرت ادامه پیدا کند. . . . . . . . . . .

* اقای سجادی گفتند دربی بیست رار نفر می‌توانند به استادیوم بیایند. من به عزیزان در فدراسیون فوتبال گفتم که اگر این فرصت را برای استقلال و پرسپولیس فراهم کنید برای سپاهان، تراکتور، صنعت نفت و بقیه تیمها نیز این فرصت را فراهم می کند.چرا نباید در آبادان و تبریز تماشاگران بازی را ببینید؟
منصوریان: از طریق برنامه شما به دوست خوبم آقای دکتر سجادی سلام می‌کنم. یای دکتر دو بار استقلال و پرسپولیس ش ندند و به نآا شانس دادید. اواداران سپاهان، فولاد، مسجد سلیمان، شهم مشهدی و بقیه لیگ ها باید این شانس را داشته باشیم. . . . . . . .. . . . .. .

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما