منچستریونایتد 1-1 اورتون ، پایان تلخ کرسی رونالدو

[ad_1]

به گزارش “ورزش 3” ، منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبان اورتون است. مسابقه بین تیم های چهارم و پنجم جدول که دارای برتری موقت 13 امتیازی هستند. برنده موقت بازی به بالای جدول رفت و البته شیاطین سرخ شانس بیشتری برای برد داشتند.

Ole Gunnar Solskj .r سرمربی یونایتد از بازی قبلی مقابل Young Boys 5 تغییر کرده و به کریستیانو رونالدو و پل پوگبا استراحت داده است. هر دو از امروز کار روی اسب را شروع کردند.

منچستر بازی را بهتر شروع کرد اما سولومون رونالدو مدافع اورتون در دقیقه 10 نزدیک دخیا بود اما رفاورا با مداخله به موقع توپ را به کرنر تبدیل کرد.

5 دقیقه بعد ضربه سر کین با اختلاف زیاد به بیرون رفت و در دقیقه 20 ضربه سر ادینسون کاوانی توسط جردن اورتون دروازه بان اخراج شد.

منچستریونایتد ، تیم بهتر میدان ، در دقیقه 43 گلزنی کرد. ارسال فوق العاده برونو فرناندز به آنتونی مارسیال در سمت چپ محوطه جریمه و ضربه زیبای او در دروازه اورتون گیر کرد تا به میزبان فرصت خروج از رختکن داده شود. اتاق

در نیمه دوم ، اورتون پیش افتاد تا باخت را جبران کند ، اما هدف خاصی برای دروازه یونایتد ایجاد نکرد. در دقیقه 56 گیدئون سانچو و رونالدو جایگزین مارسیال و کاوانی شدند.

در حالی که منچستریونایتد کنترل بازی را در دست داشت و به دنبال به ثمر رساندن گل دوم بود ، اورتون به تساوی دست یافت.

حرکت و پاس خوب عبدالله دوکور باعث شد تا اندرو تاونسند مقابل دخیا یک گل به ثمر برساند و با شوت دروازه بان اسپانیایی توپ را به کرنر برساند. سولشر در دقیقه 70 پل پوگبا را وارد محوطه جریمه کرد.

در دقیقه 74 حرکت تکنیکی سانچو و ارسال فوق العاده به رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی به ستاره پرتغالی داد اما ضربه پای چپ او با فاصله زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 82 تکنیک و برش پوگبا با ضربه سانچو از روی دروازه تا آگوست خطرناک بود.

اورتون گل دوم را در دقیقه 85 به ثمر رساند اما با دخالت VER ، گل ییری مینا آفساید اعلام شد. وقتی تام دیویس پاس پاس را داد او یک قدم عقب رفت.

در دقیقه 90 ، پاس پای رونالدو برای سانچو شامل شوت آرام این بازیکن بود اما دروازه بان اورتون به راحتی توپ را گرفت.

این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو امتیاز مهم مقابل یونایتد را از دست داد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما