من می خواهم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سوارز در سال 2011 متهم به استفاده از توهین های نژادپرستانه علیه پاتریس اورا در دیدار منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد شد.

در نتیجه اتحادیه فوتبال انگلیس او را 000 40000 جریمه و هشت بازی محروم کرد.

با وجود محرومیت، لیورپول تصمیم گرفت از بازیکنان خود حمایت کند و بازیکنان قبل از بازی با ویگان پیراهن هایی با تصویر، نام و شماره لوئیس سوارز به تن کردند. باشگاه همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از این رای شوکه و عصبانی است.

او اکنون ادعا می‌کند که از اینکه لیورپول از سوارز حمایت می‌کند، “غمگین” است. مدافع سابق یونایتد به پادکست سرمربی تیم گفت: «یک روز داشتم در خیابان های منچستر قدم می زدم که برادرم به نقطه ای اشاره کرد و گفت لوئیس سوارز آنجاست. من با دو برادرم زندگی می کنم. به او نگاه کردم و با خودم فکر کردم که وقت انتقام فرا رسیده است.

او ادامه داد: سوارز به راه رفتن ادامه داد و من همسر و فرزندانش را پشت سرش دیدم. پشتم را به او کردم و به خودم گفتم حتی اگر کاری با او انجام دهی باز هم نمی توانی آن کار را انجام دهی. بنابراین پشیمان نیستم زیرا فکر می کنم اگر این کار را بکنم بد خواهد بود. من آن روز هیچ کاری نکردم.»

او درباره شرایط داخل زمین گفت: به خودم افتخار می کنم زیرا از خودم پرسیدم که آیا باید او را شکست دهم. اما در نهایت به خودم گفتم که این بازی مهمی است و همه بچه ها آن را تماشا می کنند و مردم متوجه نمی شوند که چرا این کار را انجام می دهم. در نیمه دوم به خودم گفتم هیچ کاری نکن، هیچ کاری نکن. من اصلا تو بازی نیستم من فقط بعد از بازی نشستم و فرگوسن پرسید چه اتفاقی افتاده است. و دخیا به او گفت سوارز به من توهین کرده است.

با این حال، ملی پوش سابق فرانسه مدعی است که سوارز را قبلا بخشیده است: “بله، او را بخشیدم. اینها مشکلات یادگیری هستند. هیچ کس در طبیعت نژادپرست به دنیا نمی آید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما