نقاط سبز »یرای ایرانسلی‌ها دریافت می‌کند

[ad_1]

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسبوکارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای ویژۀ «نقطۀ سبز» را به عنوان نشانی (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکی که محصولات و خدمات فوق العاده را خریداری می کنند، واریز می شود. می کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند با خرید محصولات و خدمات ایرانسل که با ویژۀ «نقطۀ سبز» مشخص شده، درصدی از مبلغ خرید خود را در قالب کیف پول دیجیتال ایرانسلی، دریافت کنند. . . .. .

نقاط سبز کجا هستند؟

در کنار محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن، نقاط سبز کوچکی به چشم می خورد که نشان می دهد نقاط سبز در خرید آنلاین آن محصول یا خدمت هستند.

در صورتی که مشترکان ایرانسل هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به عنوان مبلغ به کیف پول دیجیتال ایرانسلی مشترک واریز می شود که این اعتبار، برای خرید آنلاین. محصولات و خدمات متنوع دیجیتال ستفابل استفاده است.

خرید آنلاین سیم‌کارت: ۱۳۰ هزار تومان

در صورت خرید هر یک از سیمکارت های دائمی و اعتباری تلفن همراه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نیز، 130 هزار تومان به خریدار سیمکارت تعلق می گیرد. این مبلغ، به محض فعالسازی سیم‌کارت خریداری شده، به کیف لول دیجیتال مشترک واریز خواهد شد.

در خرید سیم‌کارت دائمی، این سیم‌کارت با هزینۀ حمل رایگان، به دست خریدار خواهد رسید.

این مبلغ، فقط به خرید سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری تلفن‌همراه ایرانسل تعلق می‌گیرد و خرید سیم‌کارت‌های اینترنتی ثابت (TD-LTE).

«کیف پول دیجیتال ایرانسل» از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن امکان دسترسی و دریافت واریزی شده و قابل استفاده در آن را برای استفاده از محصولات و خدمات متنوع موجود، از جمله خرید بسته های اینترنتی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز. . . .. .

به‌زمچنین به‌زودی، کیف لول دیجیتال ایرانسل، برای خرید ز

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما