نقد فیلم No Time to Die – هیجان انگیز و رضایت بخش

[ad_1]

اکران No Dead End در ابتدا در آوریل 2020 برنامه ریزی شده بود ، اما به دلیل شیوع جهانی کروناویروس حدود یک سال و نیم به تعویق افتاد. قبل از آن ، مسائل مربوط به فیلمسازی ، مانند جدایی دنی بویل در سال 2018 ، که قرار بود به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان نیمه وقت کار کند ، چندین تاخیر را به همراه داشت. علاوه بر این ، چندین حادثه در طول فیلمبرداری و فیلمبرداری رخ داد که منجر به زخمی شدن دانیل کریگ و کند شدن روند فیلمبرداری شد.


با بهترین فیلم های اکشن ویجیاتو آشنا شوید:


اگرچه روند نمایش فیلم کمی سخت است ، اما خود فیلم ، به کارگردانی کری فوکوناگا ، بر اساس نمایش خود او با کمک فیبی والر بریج و اسکات ساخته شده است. به نظر می رسید زخم هیچ نقصی ندارد. پنجمین و آخرین حضور دانیل کریگ در نقش جیمز باند با عملکرد عالی و تم احساسی آمیخته است ، اگرچه پایان آن نامشخص است. وقایع فیلم پنج سال پس از اسپکتر اتفاق می افتد ، جایی که جیمز باند (کریگ) در اوایل فیلم بازنشسته شد و در جامائیکا زندگی می کند.

زندگی قدیمی و هیجان انگیز او را متقاعد کرد که به شغل خود به عنوان مأمور سیا بازگردد ، بنابراین او مجدداً با فلیکس لیتر (با بازی جفری رایت) در جستجوی دانشمند روس گمشده والدو اوبروچف (دیوید دانسیک) استخدام شد. بدون شک ، به نظر نمی رسد که این رویدادها آسان باشد ، زیرا جیمز باند به خطر باز می گردد و مرتکب قتل می شود ، او باید با تغییراتی که هنگام غیبت اتفاق می افتد – از جمله داشتن یک مامور به نام نومی (لاشانا لینچ) ، مقابله کند. او باید راه او را دنبال کند و خود را وفق دهد.

در فیلم ، جیمز باند با ام (رالف فاینس) ، ایو مانیپنی (نائومی هریس) ، کیو (بن ویشاو) و پالوما (آنا د آرماس) همکاری می کند و شایسته این است که با دشمنان قدیمی خود ، بلوفلد (کریستوف والتز) و شخصیت ها باشد. به این مرکز صفین (رامی ملک) نام دارد. [یک دشمن ماهر و باهوش با برنامه‌های مرگبار و انتقام‌جو] صورت.

فیلم ها زمان مرگ ندارند

به عنوان آخرین نقش دانیل کریگ در جیمز باند ، این دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید. بستن پرونده های داستان قدیمی نسبت به فیلم قبلی برای ادای احترام به کسانی که از این طریق تأثیر زیادی در زندگی جیمز باند داشتند. کریگ احساسات زیادی را به این شخصیت تزریق می کند و نمایشی خلق می کند که خیانت ، ناراحتی و کسالت مردی را به تصویر می کشد که همه این احساسات را تجربه کرده است.

با این حال ، او هنوز جذابیت خاص خود را حفظ کرده و تمام نقشها را با عشق با ژست های معروف خود بازی می کند بدون این که به طور موقت از نقش منحرف شود. زمانی برای مرگ وجود ندارد که شخصیت جذاب گروه را نشان دهد ، در حالی که در حالی که سعی می کردند زندگی عادی داشته باشند ، هنوز نگران این هستند که اتفاق بدی رخ دهد.

برای دیگر بازیگران ، از آنا دی آرماس تا لاشانا لینچ ، آنها همچنین با دانیل کریگ بازی خوبی داشتند و در نقش های مختلف خوب بازی کردند. آنا د آرماس به عنوان مامور جدید سیا ، از همکاری با این باند بسیار خوشحال بود و کار خوب و رضایت بخشی انجام داد. در کنار او لاشا لینچ در نقش نومی قرار دارد که سعی می کند پس از بازگشت جیمز باند آرامش خود را حفظ کند و به گروه کمک می کند تا اطلاعات جدیدی را بدست آورند.

فیلم ها زمان مرگ ندارند

Fcuama ، که علاقه زیادی به توجه و توجه به جزئیات دارد ، بار دیگر سعی کرده است مخاطب را یکی پس از دیگری در مورد داستان صحبت کند. بار احساسی یک موقعیت یا شوک یک رویداد پیچیده همراه با مجموعه ای از اقدامات ، ترکیب کاملی از داستانها را ایجاد می کند. هماهنگی عالی پاتریک وو در بدلکاری ها هیجان انگیز است. عملکرد تیم استن (به رهبری لی موریسون و پیتر ریچی) ، به ویژه در صحنه هایی که در ایتالیا و کوبا اتفاق افتاد ، چشمگیر بود.

هیچ زمانی برای مردن وجود ندارد هرچه بیشتر مراقب میراث سریال جیمز باند باشید: بقایای کسی و بازمانده ها. مسئله اعتماد هنوز برای باند حل نشده است ، اما او همچنان وفاداری و احترام کسانی را که در ماموریت های مختلف با آنها همکاری کرده است حفظ کرده است. این فیلم علیرغم عصا ، خطرات ناشی از آژانس های مخفی تحت حمایت جمعیت مسلح را مورد بررسی قرار می دهد.

آتش این حوادث سریع است و بسیار سریع گسترش می یابد و هر روز بدتر می شود ، مهم نیست چه کسی در آن است. با این حال ، این داستان به اندازه کافی پیشرو نیست ، زیرا یکی از شخصیت های داستان قصد دارد جلو برود ، اما در نهایت با دخالت جیمز باند متوقف می شود.

صفین به اندازه کافی روی برنامه های خود تمرکز نکرد و بنابراین با یک وضعیت آشفته روبرو شد. صحنه ای وجود دارد که تنش افزایش نمی یابد و اکشن در حال کاهش است ، اگرچه آخرین لحظات فیلم رضایت بخش خواهد بود ، زیرا داستان اوباش در حال پایان است. برنامه جهانی صفین عالی بود و او آنطور که باید احساس ترس نمی کرد.

اما ویولن (و اجرای رامی ملک) زمانی بهترین کار را می کند که تهدیدی شخصی برای جیمز باند و مادلین سوان (لیا سیدو) باشد تا تهدیدی جهانی. وقتی اهداف او بسیار گسترده و خشن شد ، فیلم از تغییر تمرکز بر روی شخصیت های اصلی خود امتناع کرد. اینجاست که عدم توجه به شخصیت های صفین باعث ایجاد تنش می شود.

فیلم ها زمان مرگ ندارند

اوج فیلم زمانی شروع می شود که تمرکز بر داستان شخصی جیمز باند و میراثی است که او از خود به جای گذاشته است. در واقع این فیلم شبیه نامه عاشقانه ای است که به دانیل کریگ برای بازی بارها و بارها در نقش جیمز باند نوشته شده است و این شخصیت پس از این پایان باشکوه به فیلم بعدی اضافه می شود.

فیلم علاوه بر اطلاع رسانی می تواند سرگرم کننده و سرگرم کننده نیز باشد. تا کنون ، هیچ خبر خاصی از آمدن جیمز باند منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید چه کسی به عنوان نماینده 00007 انتخاب می شود.

No Death در گورستان بریتانیا در 30 سپتامبر (8 اکتبر 1400) و در ایالات متحده در 8 اکتبر (16 اکتبر) به نمایش در می آید.


از مجموعه فراموش شده در ویجیاتو بخوانید:

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما