نقش‌های ویروسی در برخورد به اماری‌های خودایمنی

[ad_1]

دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه در نن لوئیس اخیراً مطالعه بر روی موش‌ها دریافت کرده‌اند که تهاونت‌های ویروسی می‌توانند به اماری‌های خود از ایمنی من کمک کنند.

. . . . . در یک مطالعه جدید موش‌ها انجام شده است، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس مکانیسمی را کشف کرده است که یک وکروس راس رایج است.

در وول ننگی ممکن است دچار آسیب‌های بسیاری شوند که اکثر آن‌ها بدون مشکل جدی می‌شوند. اما نتایج اخیر نشان می دهد که بسیاری از این عوامل ظاهراً خوش خیم احتمالاً در ترکیب با سایر عوامل ژنتیکی و محیطی می توانند باعث ایجاد بیماری هایی مانند آلزایمر، ام اس و انواع سرطان شوند. دقیقاً چگونه این واکنش‌های زنجیره‌ای را می‌سازند نامشخص است، اما در مطالعه جدید یک مکانیسم احتمالی را می‌دانیم.

“روزلوویروس” نوعی ویروس هرپس است که در سال اول ننگی، اکثر افراد به نن مبتلا می‌شوند. . . . . . در حالی که معمولاً بعد از عفن اولیه هیچ بیماری ایجاد نمی‌کند، اما دانشمندان مشکوک هستند که ممکن است این امر در ایجاد بیما باشد.

در مطالعه جدید ، این موضوع را بررسی کردند. نها دریافت می کنند که این ویروس می تواند تیموس را آلوده کند. سموس یک اندام لنفاوی تخصص در دستگاه ایمنی بدن است. تنها فعالیت‌های بزرگ شده‌اند.

. . . . . . . . . . . . . .

محققان این مکانیسم را در آزمایشات بر روی موشها کشف کردند. بهمه موش‌ها، بهمه موش‌ها شروع کردند و ۱۲ هفته بعد از آن شروع کردند. . . . . . محققان دریافتند که موشه‌ها نه تنها آنتی‌بادی‌هایی را علیه سلول‌های معده دریافت می‌کنند، بلکه برای درمان‌های دیگر در سراسر بدن تولید می‌کنند که برخی از آنها در سایر بیماری‌های خودایمنی دخیل هستند.

یا این حال، توجه به این نکته مهم است که این مطالعه بر روی موش‌های دارای ویروس انجام شده و نتایج ممکن است ضروری باشد. . . . . .

یافته‌های این مطالعه در مجله «پزشکی تجربی» منتشر شد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما