نکات مهم قبل از درج رپورتاژ برای سئو+ 50 سایت برتر برای ریپورتاژ

عنوان ریپورتاژ آگهی باید مرتبط با متن و حودو 130 الی 170 کاراکتر باشد. در رپورتاژ فقط فکر سئو نباشید و احساس خواننده از متن رپورتاژ بسیار مهم است. آخرین مسالهای که هنگام ارزشگذاری بر روی یک وبسایت باید انجام دهید، این است که وبسایت مقصد چه محدودیتهایی از نظر تعداد کلمات و تصاویر برای شما قرار داده است. رپورتاژ شما در 24 ساعت اول انتشار در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد و بعد از 24 ساعت ممکن است به صفحات آرشیو انتقال یابد. این موضوعی است که در فصل بعد این سری به آن خواهیم پرداخت. پس قبل از سفارش رپورتاژ، همیشه مطمئن شوید که انتشار آن به صورت دائمی خواهد بود. 1. رپورتاژ شما در معرض دید خوانندگان قرار نمیگیرد و بنابراین فقط از لحاظ سئو برای شما تاثیرگذار خواهد بود. اما از آنجایی که خیلی سخت و معمولاً فقط در ازای دریافت مبلغ بیشتر حاضرند مقاله شما را در صفحه اصلی سایت خودشان هم نمایش دهند (چرا که نمیخواهند به اعتبارشان لطمه بزنند) و از طرف دیگر خوانندگان آنها هم بیشتر به دنبال اخبار هستند، خیلی نباید روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ در این سایتها حساب باز کنید. پس طبیعی است که خوانندگان ثابتی داشته باشند که مدام به آنها سر بزنند.

به دلیل اینکه ریپورتاژ اگهی لینک طبیعی به شمار می رود و وب سایت هایی که درون آن ها محتوا انتشار داده می شود از جانب گوگل اعتبار بالایی برخورد دار هستند ، از این رو یک سئوکار آن را انتخاب می کند. اکنون پیشنهاد میکنیم سری به صفحه رپورتاژ آگهی نوین بزنید و از لیست بیش از 100 رسانۀ معتبر آن (که با قیمت، رتبۀ الکسا و اعتبار سایت همراه هستند)، مکانهای مناسب را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟ مزیت مهم رپورتاژ برای سایت این است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اهدافی که دارند از روش های رپورتاژ آگهی برای رسیدن به آن بهره ببرند. رپورتاژ نویسی به پروسه ای گفته می شود که نویسنده متن تبلیغاتی البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می نویسد. این نوع ریپورتاژ در داخل سایت همچون سایت های پربازدید خبری یا مرتبط با کسب و کارتان درج می شود.

اما در این بین، وبسایتهایی هم هستند که رپورتاژ اگهی را فقط در دستهبندی رپورتاژ منتشر میکنند و خبری از آن در صفحه اصلی نیست (البته گاهی با پرداخت مبلغ بیشتر، انتشار رپورتاژ در صفحه اصلی هم انجام میشود). ریپورتاژ انواع مختلفی دارد اما آنچه ما در این مطلب به آن میپردازیم ریپورتاژ آگهی است. می توانید با طراحی تصاویر کوچک و زیبا در مورد راه های ارتباط و تماس با شما و درج آن تصاویر در لا به لای مطلب خود در نوشتن رپورتاژآگهی خود، سلیقه و سیاست خاصی به خرج دهید . البته که لینک فالو در کنار نوفالو باعث اعتماد بیشتر گوگل از نظر این که این رپورتاژ به صورت مصنوعی درج نشده و به خاطر مفید بودن مطلب میباشد نیز بسیار تاثیر گذار است. اگر شما هم میخواهید درباره خرید ریپورتاژ آگهی بیشتر بدانید و سایت خود را ارتقا دهید، در این مقاله با راهنمای جامع خرید ریپورتاژ آگهی همراه باشید. اگر هدف شما گزینه اول است که پیدا کردن سایت ها بسیار راحت است. به خصوص اگر موضوع آنها به کار شما نزدیک باشد.

این دسته از سایتها به صورت تخصصی به یک موضوع مشخص میپردازند و مخاطبان آنها مشخص هستند. البته، فراموش نکنید که وبسایتهای تخصصی میتوانند اعتبار خوبی هم به سایت شما بدهند. نویسنده های تجربه کاربری به خوبی از پس این کار بر می آیند که در مقاله نویسنده تجربه کاربری کیست به این موضوع کاملا پرداخته ایم. سایتهایی که درباره همهچیز مقاله مینویسند و از هر دری سخن میگویند. برای اینکه اعتبار صفحه یا همان PA را بالا ببرید می توانید لینک صفحه رپورتاژ را در هر جایی که می توانید قرار بدهید و یا سوشال سیگنال ایجاد کنید. متن ریپورتاژ می بایست در یک سری از سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان درج شود. سایتهای خبری دارای بازدیدکنندههای ثابت هستند. این لینکها در مجموع باعث شده که این سایتها دارای بیشترین اعتبار در بین سایتهای فارسی زبان باشند و در نتیجه، انتشار رپورتاژ در آنها میتواند اعتبار بسیار بیشتری نسبت به 2 مورد دیگر به شما بدهد. قبل از هرچیز بهتر است مختصری در مورد کلمات ناآشنای ریپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی و یا رپورتاژ آگهی توضیح داده شود.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما