هر آنچه آمازون در رویداد سپتامبر توصیه می کند – Zomit

[ad_1]

آمازون این محصول را در یک رویداد سخت افزاری اخیر ، که هر پاییز اتفاق می افتد ، معرفی کرد. اگرچه بسیاری از محصولات در رویداد مورد نظر نمایش داده شدند ، اما غول خرده فروشی آنلاین این رویداد را برای عموم پخش نکرد. در این رویداد از کیت های اکو و حتی روبات های مجهز به دستگاه های ضبط صدا الکسا رونمایی شد و ما قصد داریم در این مقاله به همه چیزهایی که آمازون ارائه می دهد بپردازیم.

ربات روستای آسترو

ربات آمازون استرو

در رویداد اخیر خود ، آمازون در پایان این رویداد از هیجان انگیزترین محصول جدید خود رونمایی کرد. Straw نام یک ربات مستقر در آمازون است که از دستیار صوتی Alexa استفاده می کند. این ربات می تواند در خانه شما حرکت کند و دارای سه قابلیت اصلی است. اولین ویژگی این محصول کمک به حفظ امنیت خانه است. یکی دیگر از ویژگی های Estro توانایی پیگیری اعضای خانواده و حیوانات خانگی است. حتی می توانید هنگام حرکت از او سوالاتی بپرسید و او با استفاده از دستیار هوشمند Alexa به شما پاسخ می دهد.

این ربات در پاییز امسال با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار می گیرد و بعداً به 1450 دلار افزایش می یابد.

مقالات مرتبط:

تبریک اکو 15

صفحه نمایش آمازون اکو 15

آمازون تم را به خانواده محصولات Eco Show اضافه کرده است. آخرین نسخه این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p استفاده می کند. Echo Show 15 برای نصب در مناطقی مانند آشپزخانه در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این دستگاه دوباره طراحی شده است و کاربران می توانند به راحتی به ابزار Alexa در صفحه اصلی این صفحه نمایش دسترسی داشته باشند. آمازون این نمایشگر هوشمند را با دوربین نصب کرده است. همچنین محصول مورد نظر می تواند پس از تشخیص اعتبارنامه کاربر ، محتوای شخصی کاربر را در صفحه اصلی نمایش دهد.

نمایشگر هوشمند اواخر امسال با قیمت 250 دلار به فروش می رسد.

دستبند ورزشی Halo

دستبند ورزشی هاله آمازون

آمازون دو محصول عمده از سری Halo را معرفی کرده است. بر خلاف مدل اصلی ، دستبند هوشمند در Halo View دارای صفحه نمایش رنگی قدیمی است و قیمت مناسبی دارد. از جمله ویژگی های این دستبند می توان به کنترل ضربان قلب ، تشخیص درجه حرارت پوست و مانیتور فشار خون اشاره کرد. هنوز تاریخ عرضه این دستبند مشخص نشده است ، اما قیمت آن 80 دلار است.

آمازون همچنین دو سرویس به نام Halo Fitness و Halo Nutrition ارائه می دهد که هزینه آنها 80 دلار در سال است. Halo Fitness دارای ویژگی های مشابه Apple Fitness Plus و سایر خدمات مشابه است و اواخر امسال در دسترس کاربران قرار می گیرد. به گفته آمازون ، Halo Nutrition همچنین یک سرویس غذا و خدمات دستور العمل شخصی است که از اوایل سال 2022 در دسترس خواهد بود.

ساعت زنگ دار روی زنگ هوشمند و چشمک زن است

آمازون زنگ می زند و چشمک می زند

در رویدادی اخیر ، آمازون یک سیستم هشدار امنیتی به نام Ring Alarm Pro معرفی کرد که با روتر WiFi Eero Mesh ادغام می شود. این شرکت همچنین آهنگ های زنگ سری Blink را ارائه می دهد که 50 دلار قیمت دارند.

Ring همچنین ثبت نام برای آزمایش پهپاد امنیتی Always Home Cam را آغاز کرده است. این پهپاد سال گذشته فراخوانده شد.

پروژکتور هوشمند می درخشد

درخشش آمازون

Glow یکی از مهمترین و جذاب ترین محصولاتی است که آمازون در رویداد خود ارائه می دهد. این محصول در واقع نمایشگر ویدئو کنفرانس و تماس های ویدئویی است که مخصوص کودکان طراحی شده است. Glow مجهز به یک پروژکتور داخلی است که می تواند یک صفحه نمایش لمسی 19 اینچی برای همه بازی ها و فعالیت های مربوط به دستگاه ایجاد کند.

این دستگاه تا چند هفته دیگر 250 دلار به فروش می رسد ، اما آمازون اعلام کرده است که این قیمت فقط برای زمان عرضه اولیه است.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون یکی از معدود شرکت هایی است که مدل های ارزان قیمت پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند. آخرین محصول این شرکت یک ترموستات هوشمند 60 دلاری است که از دستیار هوشمند الکسا استفاده می کند.

دستیار هوشمند الکسا به روز شد

علاوه بر معرفی سخت افزار ، آمازون دستیار هوشمند Alexa را نیز به روز کرده است. این شرکت با همکاری دیزنی ، یک دستیار صوتی در تجهیزات و اتاق مجموعه Echo هتل World Resort Walt Disney ایجاد کرده است. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به این دستیار صوتی Alexa Together است که با استفاده از آن می توانید بلندگوی اکو یا صفحه نمایش هوشمند را به وسیله کمک اضطراری برای اعضای خانواده تبدیل کنید. قابلیت دیگری که به الکسا اضافه شده است پشتیبانی از دستورات صوتی آفلاین است.

نظر شما در مورد محصولات جدید آمازون چیست؟ به نظر شما کدام یک از محصولات زیر جالب تر است؟

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما