هنده جدید پیام‌های صوتی واتساپ به نسخه دسکتاپ اضافه می‌شود – زومیت

[ad_1]

در نند ماه گذشته، واتساپ ویژگی‌های افزایش یافته به‌فرمش اضافه شده و قابلیت‌های قبلی را نیز بهبود بخشیده است. زگیازگی ننده‌ای پیام‌های صوتی سریع نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن اضافه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهند در پس‌زمینه به هم‌های صوتی گویند. اکنون، واتساپ به‌دنبال این قابلیت را گسترش داده و در نسخه‌ای دسکتاپ ارائه می‌کند.

XDA استارش داده است که ننده‌ی صوتی جدید برای برخی از کاربران نسخه‌های دسکتاپ واتساپ دردسترس گرار گرفته شده است. سک یرین‌شات‌هایی که وب‌سایت WABetainfo به‌اشتراک گذاشته‌شده است، نشان می‌دهد وقتی این قابلیت برای همه کاربران دردسترس قرار دارد، هونه هونه است.

ویژگی یژگین در دسکتاپ شبیه نسخه های موبایلی آن کار می کند. . . . . . . . . . .

پخش ننده پیام صوتی جدید واتساپ

پی ننده پیام های صوتی برای همه کاربران دردسترس قرار گرفته است که آخرین نسخه بتای دسکتاپ است. جهوجه کنید که این قابلیت هنوز در اندروید ارائه نشده است. WABetainfo اشاره کرده است که این ویژگی در به‌روزرسانی بعدی راه خود را به اندروید نیز باز خواهد کرد.

مشخصات فنی:

.یل سال گذشته، واتساپ قابلیت تغییر سرعت پخش هام‌های صوتی را به ام‌رسان خود اضافه کرد. اکنون، این پیام‌رسان به شما اجازه می‌دهد قبل از ارسال پیام‌های صوتی برای دیگران، پیش‌نمایشی از آن‌ها مشاهده کنید. ع لاوه‌براین، واتساپ روی ویژگی رونویسی کار می‌کند که هم‌های صوتی را به‌طور خودکار و با استفاده از آن می‌کند.

چمچنین، این شبکه اجتماعی در حال حاضر ابزارهای طراحی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد نکته دیگر اینکه واتساپ در حال ممدداه‌س ابزار انتقال بدن است

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما