وزیر نیویورک سوگند کومو را منتشر کرد

[ad_1]

تصاویردولت اندرو کومو در ماه اوت استعفای او را اعلام کرد.
اعتبار …ست ونیگ / آسوشیتدپرس

اندرو ام. کومو، فرماندار سابق، در مصاحبه‌های خود با بازرسان وزارتی، اغلب سرپیچی می‌کرد. اما او همچنین تصریح کرد که با کارکنانی آشنا بود که گاهی اوقات از شغل رویگردان بودند.

او گفت که ممکن است در مورد غلاف برخی از کارمندان نظر داده باشد و یکی و دیگری گاهی در مورد ازدواج شوخی می کرد. وقتی از او پرسیده شد که چه نوع، او گفت: “فقط در مورد دستورالعمل های اساسی موسسه.”

هنگامی که از آقای کومو در مورد تماس فیزیکی با کارمندان پرسیده شد، آقای کومو پیشنهاد کرد که هر بار که زنی را در کارکنان خود لمس می کند، در صورت وجود، یک حادثه است. او گفت که “به طور معمول” گونه کارمند را به جای لب هایش بوسیده است، اما افزود که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که کارکنان دهان او را بوسند.

او کارمند را شناسایی نکرد و بعداً گفت که فکر نمی کرد کسی را بوسیده باشد اما نمی خواست آن را انکار کند.

او گفت: «این کاری است که برخی از مردم انجام می دهند. “هرگز عاشقانه را نبوس – درست است؟ ما فقط در مورد تبلیغات شفاهی صحبت می کنیم.»

در پاسخ به سوالی که به طور خاص در مورد برخی از کارکنان پرسیده شد، کومو گفت که ممکن است برخی از آنها را بوسیده باشد. مردم لب می پوشند. اما وقتی در مورد بریتانی کمیسو و لیندزی بویلان، دو متهم که او را متهم کردند، پرسیدند، کومو ابراز نارضایتی کرد.

وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال روی تختی با سر کارمندی خوابیده است، او گفت که به یاد نمی آورد هرگز چنین کاری کرده باشد. وقتی از شخص خاصی سؤال می شود، او معتقد است که این اتفاق نیفتاده است، اما اضافه می کند که در حالی که دستانش بالای پشت سرش قرار دارد، ممکن است به کنار پاهای آنها خم شود.

کومو گفت که این امکان وجود دارد که از کارکنان به عنوان “عسل”، “محبوب” و “محبوب” نیز یاد کند. او افزود که نقطه ای وجود دارد که این عبارات در یک محیط حرفه ای قابل قبول است.

اعتبار …مری آلتافر / آسوشیتدپرس

دفتر دادستانی ایالت نیویورک از چهارشنبه شروع به انتشار گذرنامه ها و اشیای نمایشگاهی از تحقیقات چند ماهه در مورد اتهامات آزار جنسی علیه فرماندار سابق اندرو ام. کومو کرد که در ماه اوت استعفا داد.

آزادی مورد انتظار بیش از سه ماه پس از انتشار این گزارش توسط وکیل لتیتیا جیمز انجام شد. گزارشی 165 صفحه ای منتشر کرد که به این نتیجه رسید که کومو از بسیاری از زنان، از جمله مقامات دولتی فعلی، و اولی سوء استفاده جنسی کرده است.

اسناد منتشر شده در روز چهارشنبه شامل 515 درس آموخته شده از سوگند کومو در اوایل سال جاری است، زمانی که بازرسان او را به مدت 11 ساعت در مورد ادعاهایش، رفتارش با زنان و محیط دفترش مورد بازجویی قرار دادند.

شهادت کومو، که گاهی در مخالفت است، دیدگاهی بی سابقه از دفاع او ارائه می دهد. در آن، آقای کومو بارها دست زدن به کسی را به طور نامناسب انکار کرده و خواسته های زن را رد کرده است و سعی می کند برخی از رفتارهای ادعایی خود را توضیح دهد. گاهی اوقات، او سعی می کند جزئیات دیگری را از داستان یک زن انتخاب کند تا اعتبار او را تضعیف کند.

به عنوان مثال، آقای کومو گفت که در مورد تماس فیزیکی با کارمندان، هر تماسی، اگر اتفاق بیفتد، یک حادثه خواهد بود. او گفت که “به طور معمول” گونه کارمند را به جای لب هایش بوسیده است، اما افزود که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که کارکنان دهان او را بوسند. وی نامی از کارمندان خود نبرد.

او گفت: «این کاری است که برخی از مردم انجام می دهند. “هرگز بوسه های عاشقانه – درست است؟ ما فقط در مورد تبلیغات شفاهی صحبت می کنیم.»

گزارش وکیل در پایان یک تحقیق پنج ماهه توسط وکیل داخلی ارائه می شود، علاوه بر جمع آوری هزاران سند و ساعت ها شهادت از مصاحبه با کومو، دستیار ارشد او و زنانی که او را به آزار جنسی یا سوء رفتار متهم کردند. این گزارش نتیجه گیری می کند که کومو در تعدادی از تخلفات، از اظهارنظرهای نامناسب گرفته تا بوسیدن، گرفتن دست و تعظیم دست داشته است.

جیمز، یک دموکرات که اخیراً نامزدی خود را برای فرمانداری اعلام کرده است، شهادت 10 زن را نیز فاش کرد که مورد تحقیق قرار گرفتند. گزارش استناد شده از شهادت آنها در این گزارش گنجانده شده است، اما قطعاً شهادت نامه های منتشر شده در روز چهارشنبه درخواست کرده اند که گزارش های رفتار خود را بازگردانند.

بریتنی کمیسو، کومو را به دست زدن به او متهم کرد. یک سرباز زن ایالتی آقای کومو را متهم کرد که به کمر او دست زده است و همچنین اظهارات نامناسبی را انجام داده است. لیندسی بویلان، کارمند سابق دولت، او را متهم به بوسیدن ناخواسته او کرد. و شارلوت بنت، دستیار سابق، گفت که کومو او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما