وعده بزرگ کومان پس از شکست باراتا در اتلتیکو

[ad_1]

کد خبر: 1783335/29

زمان: 01:07
1400/07/11

بازدید: 9،274

پیروزی در ال کلاسیکو

رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا وعده داده است که پس از استراحت در سه بازی خانگی در لالیگا و لیگ قهرمانان برنده شود. نیمی از این بازی ها برابر رئال مادرید (2 نوامبر) است.

به گزارش “ورزش 3” ، بارسلونا سه روز پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل بنفیکا شکست دیگری را متحمل شد. آبی اناری ها از هفته هشتم لالیگا میهمان اتلتیکو بوده و دو گل دریافت کرده اند. توماس لامار و لوئیس سوارز با گلزنی میزبان اولین قهرمانی بارسا در لالیگا را به دست آوردند.

رونالد کومان ، که آینده نامشخصی در بارسا دارد ، در پایان بازی گفت“من از نتیجه ناامید شده ام و فکر می کنم در برهه ای از بازی بهتر بودیم. ما به ویژه با اولین گل اتلتیکو اشتباه کردیم. قبل از بازی ، من به بازیکنانم توضیح دادم که چگونه دفاع کنند.

در اتلتیکو ، 1-0 عقب افتادن را سخت می کند. ما در مواقعی می توانستیم حریفان را شکست دهیم ، اما گل دقیقه آخر نیمه اول کار را برای کا سخت کرد. باخت 2 بر صفر اتلتیکو نیز کار را بسیار دشوارتر کرد. در نیمه دوم کوتینیو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که آن را از دست داد. متأسفانه ما هنوز بر تکمیل تمرکز نکرده ایم. “

کومان ادامه داد:“ما موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد نکردیم و همه می دانند که ایجاد موقعیت گلزنی با تیمی مانند اتلتیکو که به خوبی دفاع می کند کار آسانی نیست. برای غلبه بر اتلتیکو باید خیلی بهتر بازی کنید ، به خصوص در وسط زمین که قدرت آنها است. “ما باید بازی را بیشتر باز کنیم ، اما نمی توانیم.”

با خوان لاپورتا صحبت کنید:“ما دیشب تلفنی صحبت کردیم و همه چیز خوب پیش رفت. امروز صبح در مورد وضعیت تیم نیز صحبت کردیم.” در این زمینه ، بین ما شفافیت وجود دارد. “

لاپورتا ظهر امروز تاکید کرد که کومان حتی در صورت شکست مقابل اتلتیکو شلیک نخواهد شد. هلندی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است رئیس زودتر نظر خود را تغییر دهد ، گفت: “. ممکن است باشد ، اما در هر صورت ما باید حرفهای امروز او و آرامشی را که به ما داده است به خاطر بسپاریم. در بارسا ، نتایج تعیین کننده هستند. بعد از روز فیفا ، 3 بازی خانگی داریم و باید همه آنها را ببریم. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم. “

لازم به ذکر است که دو بازی بعدی بارسا در لالیگا برابر والنسیا و رئال مادرید است. در لیگ قهرمانان اروپا ، بارسا میزبان دیناموکیف است.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما