ونزوئلا 2 آمریکایی را پس از دیدار مقامات آمریکایی آزاد کرد

[ad_1]


نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، طی مراسمی به مناسبت آغاز سال قضایی در دادگاه عالی کاراکاس، ونزوئلا در ماه ژانویه، سخنرانی می کند.

ماتیاس دلاکروا / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ماتیاس دلاکروا / AP


نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، طی مراسمی به مناسبت آغاز سال قضایی در دادگاه عالی کاراکاس، ونزوئلا در ماه ژانویه، سخنرانی می کند.

ماتیاس دلاکروا / AP

یک مقام ارشد دولت آمریکا به NPR تایید کرد که دولت ونزوئلا روز سه شنبه دو آمریکایی را آزاد کرد.

دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور نیکلاس مادورو، گوستاوو کاردناس، یکی از شش مدیر اجرایی سیتگو ایالات متحده را که در سال 2017 بازداشت شده بود، و خورخه آلبرتو فرناندز را آزاد کرد. نیویورک تایمs می گوید یک توریست آمریکایی کوبایی است که به اتهام تروریسم به دلیل آوردن یک پهپاد به ونزوئلا دستگیر شده است. در بار اولین بار خبر آزادی این زوج را گزارش کرد.

کاردناس یکی از شش مدیر اجرایی نفت ایالات متحده بود که در سال 2020 در این کشور آمریکای جنوبی به اتهام اختلاس در ارتباط با پیشنهادی که هرگز اجرا نشد برای تامین مالی مجدد حدود 4 میلیارد دلار اوراق قرضه سیتگو به حبس های طولانی مدت محکوم شد. همه بی گناهی خود را اعلام کردند.

این حکم در حماسه ای به اوج خود رسید که در نوامبر آغاز شد. 21، 2017، روزی که مردان برای آنچه به آنها گفته شد وارد یک جلسه تجاری ناگهانی در کاراکاس پایتخت کشور شدند. با این حال، یک بار در اتاق هیئت مدیره، افسران اطلاعات نظامی به اتاق حمله کردند. به گفته آسوشیتدپرس، افسران از مردان خواستند پاسپورت و سایر کارت های شناسایی را تحویل دهند و سپس آنها را به زندان بردند. فایننشال تایمز در آن زمان گزارش شده است.

سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هدف یک هیئت بلندپایه آمریکایی در آخر هفته گذشته به ونزوئلا، بحث در مورد موضوعاتی است که شامل امنیت انرژی و همچنین سلامت و رفاه شهروندان آمریکایی بازداشت شده می‌شود.

او گفت: “ما هرگز فرصتی را برای انجام این کار از دست نمی دهیم.” و من فقط در این سناریو متذکر می شوم که آنها جدا هستند. آنها مسیرها و گفتگوهای جداگانه ای هستند.”

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما