ویژگی های امنیتی ویندوز 11 عملکرد بازی را حتی در پردازنده های سازگار کاهش می دهد

[ad_1]

سازندگان استاندارد 3DMark می گویند که سیستم امنیتی واقعیت مجازی مایکروسافت (VBS) می تواند بر عملکرد سیستم هنگام اجرای بازی ها در ویندوز 11 تأثیر منفی بگذارد. بر اساس این مطالعه ، به نظر می رسد عملکرد بازی 28 درصد کاهش می یابد.

بنچمارک های UL می گوید: “به اصطلاح ویژگی امنیتی مبتنی بر ادغام مجازی سازی (VBS) در آزمایشاتی که با ساخت ویندوز 11 قبل از انتشار انجام دادیم ، مصرف برق را کاهش داد.” VBS پس از نصب مجدد ویندوز 11 (عدم ارتقاء از ویندوز 10 به 11) به طور پیش فرض فعال است. “

این شرکت وعده داده است که نرم افزار استاندارد خود را برای تشخیص VBS در آینده ارتقا دهد تا بتوان مقایسه ها را با هم برابر انجام داد. ComputerBase و PC Gamer چندین معیار شرط بندی و 3DMark Time Spy را برای اثبات ادعاهای UL آزمایش کرده اند.

در این آزمایشها از سخت افزار و بازی های مختلف استفاده شد. اما پردازنده های هر دو دستگاه توسط مایکروسافت اصلاح شده اند و توانایی اجرای MBEC را با کوچکترین تأثیر VBS دارند. نتیجه این است که عملکرد دستگاه به ویژه هنگام انجام بازی ها تحت تأثیر قرار می گیرد.

PC Gamer می گوید که اثر بازی Shadow of the Tomb Raider حدود 28 درصد کاهش می یابد ، در حالی که ComputerBase تأثیر VBS بسیار ضعیف تری بر بازی گزارش می دهد. با این حال ، نمره معیار Time Spy عکس این الگو را نشان می دهد.

گیمر رایانه شخصی می گوید که در آزمایشات خود از کانال ساخت بتا 22000.194 استفاده کرده است که مشابه نسخه استاندارد ویندوز 11 برای کاربران است. اما ComputerBase نتیجه VBS را آزمایش کرد و 22463 را در کانال Dev ایجاد کرد. پیش از این ، مایکروسافت اظهار داشت که ایجاد یک Dev با نسخه زمان آن بسیار متفاوت خواهد بود.

در این حساب ، مشخص نیست که این تفاوت به دلیل عدم توانایی VBS در استفاده از پردازنده در بتا ویندوز 11 است. با این حال ، ممکن است مشکل از جای دیگری باشد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.