پاسخ داده شد: بیشترین سوالات در مورد دانشگاه

خبر آزمایشگاههای تحقیقاتی زیادی در آمریکا و دیگر نقاط جهان به عنوان آزمایشگاههای دانشگاه شیکاگو فعالیت دارند. پاپ کلمنت های زیادی در این دانشگاه پرورش یافتند مثل لوکا پاسیولی، پدر علم حسابداری، یکی از معروف ترین اعضای هیئت علمی اینجا بود. به دلیل وجود پرونده هایی مثل اختلاس سه هزار میلیارد تومانی که به عنوان بزرگترین اختلاس تاریخ ایران مشهور است و همچنین تخلفات گسترده مالی دولت در برخی سازمان ها مثل تامین اجتماعی ، آنچنان که باید به تخلفات مالی دولت در مناطق پرداخته نشده ، ولی به بیان کلی می توان وضعیت سازمان منطقه آزاد چابهار در دولت گذشته را درست نقطه مقابل اهداف اقتصادی کشور که هدف اولیه تشکیل این سازمان بوده توصیف کرد. منظور از سئو یعنی به مجموعه ای از فعالیت ها و تکنیک ها که طبق استانداردهایی که الگوریتم گوگل آن را تعیین می کند و منجر به کسب جایگاه در موتورهای جستجو مثل گوگل می شود.

اخبار جدید برای بدست آوردن یک جایگاه در مقطع لیسانس در دانشگاه – بر روی مقاله بالا کلیک کنید https://futuretheme.ir – کمبریج رقابت بسیاری وجود دارد؛ آمار قبولی این دانشگاه کمتر از ۲۵ درصد است و این در حالی است که بیش از نیمی از کسانی که موفق به کسب پذیرش در این دانشگاه (https://shidachat.ir) نشدهاند، در تمامی درسهای مدرسه نمره ممتاز کسب کردهاند. ورود به این دانشگاه مانند سایر دانشگاههای برتر انگلستان، به نمره های A یا بالاتر نیاز دارد. دانشگاه (https://snappclass.ir) لت بریج، یک نهاد برتر آموزش عالی و پژوهش است. دانشگاه لت بریج، محیطی که با نیازهای شخصی و آموزشی دانشجویان از طریق آموزش برجسته، انجام تحقیق، تعامل با اساتید و مدرسان، راهنمایی آکادمیک، مشاوره، و برنامه های فرهنگی و تفریحی، مطابق است را فراهم می کند. به لطف همین مراجع آنلاین آموزشی.

سایت ایرانی این مرکز آموزشی با بیش از 45000 دانشجو، بزرگترین دانشگاه فنی ایتالیاست. دانشجویان مقطع لیسانس این دانشگاه (This Resource site) در زمینههای سخنوری و سرپرستی آموزش میبینند (آموزش خصوصی با تنها چند دانشجوی دیگر). صدیق حسین زاده – سه بار تغییر مدیر عامل ، اختلاس های مالی مدیر عامل سابق ، بازداشت مدیر عامل سابق ، اختلاس و دستگیری هشت تن از کارمندان گمرک چابهار ، مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار توسط جمعی از نمایندگان مجلس ، نقش استاندار سابق در اختلاس های مالی منطقه آزاد ، استخدام بی ضابطه نیروی انسانی و بسیاری از اتفاقات ریز و درشت مهم دیگر ، تنها گوشه ای از وضعیت نابسامان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار است که درکمتر از دو سال گذشته اتفاق افتاده و باعث بروز آسیب های جدی اقتصادی و حیف و میل میلیاردها تومان از بیت المال در این منطقه شده است.

خبر ـ پیکره یک: برای فعالیت های تجاری ، خدماتی، اداری و گردشگری به وسعت ۲۳۰ هکتار ـ پیکره دو: برای توسعه صنایع غیر آلاینده و سردخانه به وسعت ۱۶۰ هکتار ـ پیکره سه: برای احداث شهرک مسکونی و سایت دانشگاه بین الملی به وسعت ۳۸۰ هکتار ـ پیکره چهار: فضای جنگلی و حیات وحش و کشاورزی به وسعت ۱۴۰۰هکتار ـ پیکره پنج: توسعه روستای تیس و ایجاد یک دهکده توریستی و تفریحی به وسعت ۴۵۰ ـ پیکره شش: برای ایجاد شهرک های بازی و اسکله های اختصاصی ورزش های آبی به وسعت ۷۰۰ هکتار ـ پیکره هفت: برای ایجاد صنایع کوچک و متوسط و انبارهای متوسط به وسعت ۳۰۰۰هکتار ـ پیکره هشت: برای ایجاد صنایع بالادستی نظیر پالایشگاه ، پتروشیمی و صنایع سنگین مانند فولاد -و۰۰۰۰ و همچنین فرودگاه و غیره به وسعت ۱۰۰ هکتار .

اخبار جدید طبق قانون تاسیس مناطق ازاد هر ایرانی می تواند در سال با کارت معافیت گمرکی با خود کالائی به ارزش 80دلار از مناطق ازاد کشوربه تمام نقاط ایران حمل نماید اما در اردیبهشت ماه امسال با بخشنامه اقای نقدی رئیس ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارزگمرک مسافری منطقه ازاد چابهار را تحت عنوان منادی ورود کالای قاچاق کشور تعطیل و به تمام ماموران ستاد کالای قاچاق و ارز ابلاغ شده تا هر قلم کالا همراه مسافرکه از گمرک منطقه ازاد چابهار ترخیص شود کالای قاچاق محسوب و ضبط نمایند با این تصمیم ستاد کالای قاچاق و ارز به طور مستقیم و غیر مستقیم حدود 3 هزار نفر که منبع در امدشان از همین محل بوده بیکار شده اند کاری که در قانون مناطق ازاد و گمرک جمهوری اسلامی ایران قانونی است اما از نظر ستاد کالای قاچاق غیر قانونی اعلام می شود تا کی باید شاهد چنین تصمیم گیریهایی باشیم که دولت وقت پروژه ای را افتتاح و سرمایه گذاری عظیمی روی ان میشود و بعد ازچند وقت و پایان یافتن کار دولت قبلی و سرکار امدن دولت جدید تصمیم می گیرند که چرا اصلا” چنین پروژه ای را راه اندازی کرده اند تا کی ازمون و خطا بعد از 12سال فعالیت منطقه ازاد چابهار مسئولان وقت دولتی به فکر افتاده اند که اصلا” نباید چنین سرمایه گذاری در چابهارمی شد تا کی تبعیض و حق کشی و نقض قانون .

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما