پیروزی سخت پیاسگی با درایت آمباپه (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم پاری سن ژرمن پس از هفته نهم غیر منتظره مقابل رن ، امشب بازی هفته دهم خود را مقابل آنجرز چهارم انجام داد. تیمی که در این فصل عملکردی غیرمنتظره داشته است و به دنبال توقف تیم در غیاب ستاره پاریسی است.

مائوریسیو پوچتینو تیم خود را امشب به زمین فرستاد بدون اینکه نام لیونل مسی و نیمار و سرخیو راموس در ترکیب تیم ملی نیامده باشد. لیونل مسی و نیمار صبح امروز تیم ملی خود را به جام جهانی رساندند و امشب وارد پاریس شدند و غیبت آنها در بازی مقابل آنژه قابل پیش بینی است. سرخیو راموس که دو روز پیش شایعه حضور در این لیست را داشت ، سرانجام از بازگشت به پزشک منع شد.

در غیاب مسی و نیمار ، شاهد شکل گیری مثلث های رافینیا ، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که باخت را در هفته نهم جبران کردند ، با گل دقیقه 36 آنجلو برای آنژه مات و مبهوت شدند. تیم میهمان با همان تک گل رختکن را برد.

پاریس چاره ای جز پیروزی در خانه نداشت و پوچتینو آن را به خوبی می دانست. اگرچه نیمار و مسی را در این تیم ندیده ایم. در دقیقه 15 نیمه دوم ، تیم میزبان همچنان موفق به گلزنی نشد تا اینکه پوچتینو تصمیم گرفت دو تعویض انجام دهد و جورجینیو وینالدوم و خوان برنات را وارد زمین کرد. چند دقیقه پس از دو تعویض ، پاری سن ژرمن در ارسال امباپه و ضربه پریرا را به تساوی کشاند.

تساوی 1-1 نتیجه خوشحال نگه داشتن هواداران پاریس در خانه پس از شکست دو هفته پیش نیست. تلاش های پاریس با نزدیک شدن به آخرین دقیقه به پایان رسید و این بار کیلیان امباپه در نقش خود دروازه بان ظاهر شد تا اولین مرد بازی باشد.

در دقیقه 85 بازی ، پاریس به دلیل خطای کاپل هندی جریمه شد. دختر امباپه در دقیقه 87 پشت سر ایستاد و یک گل به ثمر رساند. پاری سن ژرمن با این گل توانست حریف خود را 2-1 شکست دهد. شاگردان پوچتینو امشب با 27 امتیاز 27 امتیاز کسب کردند و با 9 امتیاز فاصله با تیم دوم (لنس) برتری خود را در لیگ قهرمانان تقویت کردند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما