کارکنان Blue Arjin محیط کار شرکت را سمی توصیف می کنند – Zomit

[ad_1]

کارمندان سابق و فعلی Blue Argin ، یک شرکت هوافضا متعلق به جف بزوس ، بنیانگذار آمازون و یکی از ثروتمندترین افراد جهان ، می گویند که این شرکت مملو از تبعیض جنسیتی است و کارمندانی را که جرات مخالفت با آنها را دارند تحمل نمی کند. مدیر در مسائل مختلف.

21 کارمند فعلی و سابق Blue Argin این ادعاها را در یادداشتی طولانی همراه با ادعای آزار جنسی توسط مدیران شرکت ، روز پنجشنبه در وب سایت Lions Lions بیان کردند. در میان آنها ، یکی از کارکنان خود را شناسایی کرد. در این یادداشت آمده است که نگرانی های امنیتی در مورد موشک نیو شپرد وجود دارد ، موشکی که بزوس و سه مسافر دیگر تابستان امسال به فضا پرتاب کردند.

به گفته فیلمنامه نویس ، بلو آرجین خوش شانس بود که تا اینجا هیچ اتفاقی نیفتاده است. بسیاری می گویند با موشک بلو آرژین پرواز نخواهند کرد. پرواز بعدی به نیو شپرد 12 اکتبر برنامه ریزی شده است و یکی از مسافران خصوصی این ماموریت گفت برنامه ها تغییر نکرده است.

نیویورک تایمز گزارش می دهد، گلن د وریسداسو ، معاون علم و مراقبت های بهداشتی شرکت نرم افزاری می گوید: “من به برنامه ایمنی و امنیت و فضا و تاریخچه Blue Arjin اطمینان دارم و اگر این نبود ، من قطعاً موشک شرکت را شلیک نمی کردم.” به به “من در محل راه اندازی بودم و با کارکنان شرکت در همه سطوح ملاقات کردم و هر چیزی که دیدم نشان دهنده یک تیم و فرهنگ عالی بود.” کریس بوشهایزن، یکی دیگر از مسافران که از پرواز آینده خود خبر می دهد و از بنیانگذاران آزمایشگاه Planet است ، به درخواست نیویورک تایمز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

الکساندرا آبرامزقبل از آزادی در سال 2019 ، او مدیر روابط و روابط در بلو آرجین ، نویسنده این یادداشت بود ، که آشکارا درباره اتهامات صحبت کرد. او همچنین پنجشنبه در تلویزیون صبحگاهی CBS ظاهر شد. او به CBS گفت: “شما نمی توانید همزمان فرهنگ امنیت و فرهنگ ترس را ایجاد کنید.” “آنها سازگار نیستند.”

بر اساس بیانیه بلو آرجین ، آبرامز مورد اصابت گلوله قرار نگرفت. او پس از هشدارهای مکرر در مورد مسائل مربوط به مقررات کنترل صادرات فدرال اخراج شد. اما آبرامز می گوید هرگز اخطار کتبی یا شفاهی دریافت نکرده است.

مقالات مرتبط:

بلو آرگین همچنین ادعای فرهنگ یا امنیت را رد می کند. سخنگوی شرکت گفت: بلو آرگین هیچ گونه تبعیض یا آزار و اذیت را تحمل نمی کند. ما کانال های مختلفی از جمله خط تلفن ناشناس 24 ساعته را در اختیار کارکنان قرار می دهیم و ادعاهای جدید مربوط به سوء رفتار را بررسی می کنیم. ما به پرونده ایمنی خود متعهد هستیم و معتقدیم نیو شپرد امن ترین سفینه فضایی است که تا به حال ساخته یا طراحی شده است. “

جف بزوس Blue Argin را در سال 2000 تاسیس کرد. این شرکت به همراه SpaceX ماسک ایلان و Virgin Galactic ریچارد برانسون، بخشی از موج مشاغل فضایی است که می خواهند هزینه پرتاب موشک را کاهش دهند و دسترسی شرکت ها و فضانوردان به فضا را آسان تر کنند.

بلو آرجین بزرگترین موفقیت خود را در ماه جولای بدست آورد: موشک نیو شپرد برای اولین بار با موفقیت با مسافران به فضا پرواز کرد. این فضاپیما برای ورود به مدار زمین بسیار کوچک بود و در عوض بیش از ششصد کیلومتر بالاتر از زمین رفت ، ساکنان آن را برای چند دقیقه بدون آب رها کرد و سپس به زمین بازگشت و با خیال راحت فرود آمد. فضاپیمای بلو آرژین 16 موشک را قبل از بلند شدن با موفقیت شلیک کرد.

شلیک موشک آبی آرژین به چوپان

موشک Shepherd Blue Argin تابستان امسال پرتاب شد

با این حال ، صرف نظر از راه اندازی بزوس ، آبی آرجین در طول این سال مملو از اخبار بد بوده است. در بهار ، این شرکت نتوانست قرارداد ماه ناسا را ​​برای پروژه آرتمیس به دست آورد. آرژین بلو سپس از ناسا شکایت کرد. اما اعتراض او رد شد. این شرکت اکنون در دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرده است.

خبرگزاری Varge روز چهارشنبه گزارش داد که وکلای ناسا شکایت بلو آرگین را رد کرده اند. وکیل دادگستری در یک گزارش داخلی در 26 می نوشت: “بلو آرگین ، با دانستن شرط بندی و شکست ، قصد دارد از ممنوعیت خرید ناسا برای فریب ناسا در پس از انتخابات استفاده کند.” “

یک پست در وب سایت Lines Lines فرهنگ کار بلو آرجین را سمی و جنسی آشکار توصیف می کند. در این گزارش آمده است که کارگران گذشته و کنونی دارای تجربه ای هستند که تنها با تخریب انسانی قابل توصیف است. آنها از پیامدهای صحبت با ثروتمندترین مرد جهان می ترسند.

مقامات Blue Argin اکنون خواستار راه اندازی New Shepard با نرخ خطرناک بیش از 40 سفر در سال هستند. نویسندگان همچنین معتقدند که کمبود نیروی انسانی در برخی از عملیات یک خطر امنیتی را به همراه دارد. اداره هوانوردی فدرال که برای اطمینان از امنیت عمومی پرتاب موشک را تنظیم می کند ، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مانند همه ادعاهای امنیتی ، اطلاعات مندرج در این یادداشت را بررسی می کند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.