کدام تلویزیون پرفروش ترین تلویزیون ایران است؟

[ad_1]

روآرو– پرفروش ترین تلویزیون های بازار 43 اینچ هستند که قیمت آنها بین پنج تا 10 میلیون تومان است و در بین برندهای موجود در بازار، محصولات داخلی استقبال بیشتری دارند. تلویزیون 43 اینچ به پرفروش ترین مدل بازار تبدیل شده است، در حالی که طبق استانداردهای بین المللی، تلویزیون باید دارای سایز تصویر 55 اینچ باشد. فعالان بازار می گویند تلویزیون های 5 تا 10 میلیون تومانی فروش بیشتری دارند اما همچنان مدل هایی با قیمت 10 تا 15 میلیون تومان و کمتر از پنج میلیون تومان در بازار وجود دارد. همچنین در میان برندهای فعال در تولید تلویزیون، در حال حاضر گیپلاس یار خوش شانس هستیم و باید آن را محبوب ترین تلویزیون ساز امروزی در بازار بدانیم. مگر اینکه بدانیم اسنوا و دوو در واقع یکی هستند.

اندازه پرفروش ترین تلویزیون در بازار چقدر است؟

پرفروش ترین تلویزیون بازار 43 اینچ است. آن طور که فعالان بازار می گویند محبوب ترین تلویزیون 43 اینچی بازار مدل MH14N از برند جی پلاس است و برای خرید آن باید هفت میلیون و 900 هزار تماس برقرار کرد. مدل Elio MH614N با قیمت 9 میلیون تومان گران ترین تلویزیون 43 اینچی بازار است اما تلویزیون 43 اینچی سام الکترونیک T5000TH به عنوان ارزان ترین مدل 43 اینچی با قیمت 6.5 میلیون تومان به فروش می رسد. در رتبه دوم بازار تلویزیون ها مدل 50 اینچی قرار دارد. از بین تلویزیون های 50 اینچی، گران ترین آن فیلیپس PUT6002 بود و قیمت آن به 14.5 میلیون تومان رسید، اما برای خرید ارزان ترین تلویزیون 50 اینچی LH512N باید 9.5 میلیون تومان پس انداز کرد. تلویزیون 32 اینچی نیز مشتری تبلت خود را دارد که در رتبه سوم قرار دارد. چهارمین این لیست تلویزیون 55 اینچی است. طبق استانداردهای بین المللی، تلویزیون ها صرف نظر از اندازه محل مورد استفاده باید دارای سایز تصویر 55 اینچی باشند، اما به گفته فروشندگان لوازم خانگی در کشورمان، سهم این تلویزیون ها کمتر از رقبای 32 اینچی است. همچنین در میان پرفروش‌ترین مدل‌های بازار، تلویزیون‌های 24 اینچی M10 صنم با قیمت 3 میلیون و 600 هزار تومان و تلویزیون‌های 39، 42، 49، 58 و 65 اینچی قرار دارند. گزینه بعدی است

پرفروش ترین تلویزیون 43 اینچی

برندها مدل اندازه قیمت
7.2 میلیون تومان
7.5 میلیون تومان
7.5 میلیون تومان

کدام برند پرفروش ترین تلویزیون در بازار محصول است؟

جی پلاس بیشترین سهم را از برندهای تلویزیون در بازار ایران دارد. مگر اینکه کسی داوطلب شود تا یک الگوی زیبا ارائه دهد؟ به گفته فعالان بازار، این تلویزیون جی پلاس است که مدل MH614N را به فروش می رساند و ۷ یک میلیون تومان می ارزد. دومین برند محبوب تلویزیون دوو است. در حال حاضر تلویزیون K4311 دوو با قیمت 7.2 میلیون تومان نسبت به سایر مدل های این برند در بازار محبوبیت بیشتری دارد. X-Vision و SNOWA به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند و TCL چهارمین برند پرفروش بازار بود. برندگان فیلیپس، بهترین، سام الکترونیک، صنم و شهاب در رتبه های بعدی قرار دارند.

پرفروش ترین تلویزیون جی پلاس

برندها مدل اندازه قیمت
7.2 میلیون تومان
15.2 میلیون تومان
6.5 میلیون تومان

قیمت پرفروش ترین تلویزیون در بازار چقدر است؟

تلویزیون های 5 تا 10 میلیون تومانی انتخاب اول ایران در بازار است. به گفته خرده فروشان لوازم خانگی، حدود نیمی از تلویزیون های فروخته شده در بازار به همین شکل قیمت دارند. تلویزیون 40 اینچ BN2070J پنج میلیون تومان ارزش دارد و با این بودجه محبوب ترین مدل بازار لقب گرفته است. بعد از تلویزیون های 5 تا 10 میلیون تومانی، ایرانی ها تمرکز زیادی روی مدل های 10 تا 15 میلیون تومانی گذاشته اند. تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن یعنی XKU575 با قیمت 12 میلیون تومان با این بودجه پرطرفدارترین تلویزیون بازار است. بعد از این لیست تلویزیون کمتر از پنج میلیون تومان است. علاوه بر این تلویزیون 15 میلیون تومانی گران تر، آخرین راه حل ایرانی ها در بازار لوازم خانگی است.

پرفروش ترین تلویزیون پنج تا 10 میلیون تومان

برندها مدل اندازه قیمت
پنج میلیون تومان
7.2 میلیون تومان
7.5 میلیون تومان

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما