کشف فسیل دایناسور تمساح 125 میلیون ساله در انگلستان-زومیت

[ad_1]

شواهد فسیلی نشان می دهد که دو دایناسور دندانه دار با جمجمه تمساح در امتداد رودخانه ای در جزیره وایت مهاجرت کرده اند. ادبیات علمی که دانشمندان به این گونه های در حال انقراض داده اند “Ceratosuchops inferodios” به معنی “بلدرچین با شاخ تمساح” و “Reparovenator milnerae” R (Riparovenator milnerae) است.

این شکارچیان از گونه های اولیه اسپینوسورها و از خویشاوندان اسپینوسورها هستند ، احتمالاً دوزیستان ، که بسیار بزرگتر از Tyrannosaurus rex بوده و باله های بزرگی در پشت خود دارند. این دو گونه کشیده هستند و تمساحهای شبیه تمساح شبیه دایناسورها هستند. اما هیچ مدرکی مبنی بر وجود اشعه در پشت آنها وجود ندارد. از حواصیل جهنمی ، تنها چند جمجمه کشف شد. اما افتخار شکارچیان رودخانه آنجلا میلنرباستان شناسان انگلیسی “هزاره” نامیده اند ، قطعاتی از جمجمه علاوه بر چند دم باقی مانده است.

پیش از این ، تنها گونه اسپینوسوروس کشف شده در انگلستان ، گوشتخوار دم دار ، معروف به baryonix بود. یکی از نویسندگان محققان انگلیسی زبان می گوید: “ما چندین دهه است که می دانیم دایناسورهای شبیه باریونیک در جزیره سفید در انتظار کشف بوده اند.” اما یافتن لاشه این دو حیوان نزدیک به هم ما را شگفت زده کرد. »

متنوع ترین گونه دایناسورها در انگلستان

اگرچه مشخص است که هر دو گونه فقط چند فسیل را مطالعه می کنند ، این قطعات اطلاعات مهمی را برای دانشمندان ارائه می دهند زیرا بقایای جمجمه و دندان دایناسورها هستند. ایمپلنت های سر حاوی سرنخ های آناتومیکی زیادی مانند محل اعصاب و اتصالات ماهیچه ای برای شناسایی گونه های مختلف است. به عنوان مثال ، در بلدرچین با گال ، برگ های پوسته پوسته تمساح مشخص شد که دایناسورها را با گال هایی که از شاخ ها و برجستگی های طولی بیرون زده بود ، نشان می دهد.

کریس بارکریک دانشجوی دکترا در دانشگاه ساوتهمپتون گفت: “ما متوجه شدیم که جمجمه نه تنها با گونه های باریونیکس تفاوت دارد بلکه تفاوت هایی نیز دارد و این نشان می دهد که انگلستان نسبت به اسپینوزوریدها بیشتر از آنچه تصور می شد ، متفاوت است.” هر دو گونه حدود 125 میلیون سال پیش در اوایل کرتاسه زندگی می کردند ، حدود 25 میلیون سال قبل از اینکه دایناسورها پرنده ای روی کمر خود داشته باشند.

فسیل پوزه گونه های جدید spinosaurus

پوزه مادون قرمز سراتوکوکوس ، همچنین به عنوان شاخ شاخ تمساح شناخته می شود

طول دایناسور آتش جهنم تا 9 متر است

بیشتر این دو گونه از دایناسورها در زمانهای قدیم در آبهای سیلاب زندگی می کردند و مانند غول ها ، دندان های پوسیده رفتار می کردند و حتی ممکن است با فک خود روی زمین شکار و شکار کنند. با توجه به قطر جمجمه یک متر هر دو گونه ، طول آن تقریبا 9 متر است. جمجمه های مختلف این دو دایناسور نیز نشان می دهد که آنها ممکن است به طور متفاوتی شکار کنند. به همین دلیل ، هر سه گونه شترمرغ و شترمرغ که در ساحل رودخانه زندگی می کنند و می خورند ، می توانند در طبیعت غذای کافی داشته باشند و با آرامش در کنار هم زندگی کنند.

به

دانشمندان گونه های موجود در Ce Ceococups با Infordius را با یک دندان بزرگ مقایسه کرده اند.

دیوید هوننویسنده و مدیر برنامه علوم زندگی در دانشگاه کوئین مری لندن می گوید: “وجود دو گوشتخوار شبیه خویشاوندان نزدیک در یک اکوسیستم عجیب و غریب ممکن است عجیب به نظر برسد.” “اما این در واقع برای دایناسورها و بسیاری از اکوسیستم ها بسیار رایج است.”

مقالات مرتبط:

در مورد تاریخچه و تکامل خانواده spinosaurus اختلاف نظر وجود دارد. محققان توافق نکرده اند که آیا دایناسورهای کرتاسه مانند پرندگان آبزی یا تمساح ها کند حرکت می کنند یا خیر. با این حال ، یافته ها نشان می دهد که این گروه از دایناسورها ممکن است ابتدا در اروپای مدرن توسعه یافته و سپس به آسیا و شبه جزیره گوندوانا ، که بعداً به آفریقا و آمریکای جنوبی تقسیم شده اند ، نقل مکان کرده باشند. محققان سعی کرده اند اسپینوسورها را در گونه های جداگانه ای در درخت تبارشناسی قرار دهند که از شاخه ها جدا شده و منجر به تولد اسپینوسورها در حدود 145 میلیون سال پیش شد.

طول دایناسورها را مقایسه کنید

از کوچک به بزرگ: آلوز ، تیرانوسوروس رکس ، کارکارودونتوسوروس ، گیگانتوزاروس ، اسپینوساروس

نایش نوشت: “هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم.” به عنوان مثال ، گونه های در حال انقراض اسپینوساروئید ژوراسیک همچنان یک مشکل هستند. با این حال ، به نظر می رسد این گروه در اروپا ظهور کرده و سپس به آسیا و آفریقا گسترش یافته است. “حضور هر دو باریونیکین و اسپینوسورین در آفریقا نشان دهنده مهاجرت جداگانه آنها است.”

به گفته نیش ، محققان اکنون روی مقاله مفصل تری در مورد دم یک مکانیک هزاره کار می کنند. استخوان های یافت شده نشان دهنده دم بلند و مسطح مشابه با موجود در تمساح کیمن است. محققان همچنین قصد دارند رابطه بین خویشاوندان مختلف اسپینوزورها در سراسر جهان را بررسی کنند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.