کووید: به‌روزرسانی زنده نیویورک واکسن‌ها را برای همه کارفرمایان خصوصی از بین می‌برد

[ad_1]

ویدئو

یادداشت

یادداشت

قراردادهای واکسن شهر نیویورک برای همه کارفرمایان خصوصی

بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک، می گوید که تصویب واکسن کرونا، که برای همه کارفرمایان خصوصی اعمال می شود، در 27 دسامبر برگزار می شود تا از گسترش نوع Omicron جلوگیری شود. دی بلازیو گفت این اقدام برای حدود 184000 کسب و کار اعمال خواهد شد.

Omicron اینجاست. دیگر بحثی در مورد آن وجود ندارد. مهم نیست که ما فقط چند مورد در ایالت های مختلف دریافت می کنیم. می دانیم که اینجاست، می دانیم که گسترش خواهد یافت. به نظر می رسد که در این زمان می تواند بسیار بگذرد. ما منتظر حقایق و شواهد بیشتری هستیم، اما این چیزی است که تاکنون دیده‌ایم. چه مفهومی داره؟ شما می توانید انتظار داشته باشید، و من متاسفم که این را می گویم، می توانید انتظار گسترش جامعه را داشته باشید. ما باید فرض کنیم که گسترده خواهد بود. ما باید فرض کنیم که یک چالش واقعی برای ما ایجاد خواهد کرد. اینگونه است که ما سلامت و ایمنی را در اولویت قرار می دهیم، با اطمینان از اینکه سفارش واکسن به همه در سراسر جهان در بخش خصوصی می رسد. بسیاری از بخش خصوصی به من گفته اند که به واکسیناسیون اعتقاد دارند، اما مطمئن نیستند که چگونه می توانند آن را به تنهایی انجام دهند. بله، ما آن را انجام می دهیم. ما این کار را انجام خواهیم داد تا همه کارفرمایان در زمین بازی یکسان باشند، یک استاندارد مشترک از 27 دسامبر، ما با مشاغل در سراسر شهر کار خواهیم کرد، و این تقریباً 200000 کسب و کار است که هنوز تحت پوشش قرار نگرفته اند. هسته اصلی دستورالعمل نیویورک، اکنون. ما در شرف همکاری با جامعه تجاری هستیم. ما روز بعد در مورد برنامه های اقدام مناسب با آنها صحبت خواهیم کرد در اینجا دستورالعمل های خاص، قوانین خاص در 15 دسامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

در حال بارگیری پخش کننده class=
بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک، می گوید که تصویب واکسن کرونا، که برای همه کارفرمایان خصوصی اعمال می شود، در 27 دسامبر برگزار می شود تا از گسترش نوع Omicron جلوگیری شود. دی بلازیو گفت این اقدام برای حدود 184000 کسب و کار اعمال خواهد شد.اعتباراعتبار …کرستن لوس برای نیویورک تایمز

شهردار بیل دی بلازیو از اجرای گسترده واکسن کرونا برای همه کارفرمایان خصوصی در شهر نیویورک صبح دوشنبه برای مبارزه با شیوع نوع Omicron خبر داد.

دی بلازیو گفت که اقدامات تهاجمی که از 27 دسامبر اجرایی شد و او آن را اولین نوع خود در کشور توصیف کرد، به عنوان “اعتراضات قبل از تهاجم” برای جلوگیری از گسترش سایر ویروس‌های کرونا و کمک به کاهش انتقال ضروری است. در ماه های زمستان و مجالس تعطیلات.

او در مصاحبه ای با MSNBC گفت: “Omicron اینجاست و به نظر می رسد که در حال گسترش است.” “زمان با ماه های زمستان شگفت انگیز است.”

شهر نیویورک قبلاً سفارشات واکسیناسیون را برای کارکنان شهر و کارکنان و مشتریان در رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی و ورزشگاه‌ها ارسال کرده است. نزدیک به 90 درصد از بزرگسالان در شهر نیویورک اکنون حداقل یک دوز از واکسن را دارند.

اما د بلازیو می‌گوید که شهر برای مبارزه با شیوع ویروس دیگری در شهر نیویورک، که در کانون اپیدمی است، باید بیشتر پیش برود. برخی از کارفرمایان خصوصی خواستار واکسینه شدن کارمندان شده اند، اما بسیاری از آنها این کار را نکرده اند.

دی بلازیو گفت که این اقدام برای حدود 184000 شرکت اعمال خواهد شد. کارمندان شاغل در شرکت های خصوصی باید یک بار تا 6 آذر واکسینه شوند. کارگران از راه دور نیازی به واکسینه شدن نخواهند داشت. هیچ آزمون جایگزینی وجود ندارد.

دی بلازیو گفت که شهر قصد دارد به دلایل قانونی پزشکی یا مذهبی معافیت هایی اعطا کند. مسئولان شهر دستورالعمل های دقیقی را در مورد موضوعاتی مانند اجرای قانون تا 15 دسامبر امسال پس از مشورت با بازرگانان منتشر خواهند کرد.

شهردار همچنین اعلام کرد: برای کودکان 5 تا 11 ساله که برای ورود به رستوران ها و تئاترها باید یک بار واکسینه شوند از 23 آذرماه قوانین غذا خوردن و سرگرمی اعمال می شود و نیاز بزرگسالان از یک بار واکسیناسیون افزایش می یابد. دو بار از 27 دسامبر، به جز کسانی که در ابتدا با واکسن جانسون و جانسون واکسینه شده بودند.

آقای د بلازیو و فرماندار کتی هوچول روز پنجشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد تا اولین مورد از پنج مورد نیویورکی نوع Omicron را اعلام کند و از آن زمان تاکنون تعداد زیادی مورد دیگر در شهر نیویورک اعلام شده است. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهر در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است. تعداد موارد روزانه بیش از 75 درصد از اول نوامبر افزایش یافته است.

دی بلازیو، یک دموکرات که کمتر از نیم ماه است در رای گیری حضور داشته است، گفت که مطمئن است دولت جدید از چالش قانونی جان سالم به در خواهد برد و متوجه شده است که مدیریت منطقه قبلی ظهور کرده است.

شهردار در MSNBC گفت: “آنها هر بار در دادگاه – دادگاه ایالتی، دادگاه فدرال – پیروز شده اند.” و به این دلیل است که آنها بین المللی و سازگار هستند.

اریک آدامز، نخست وزیر منتخب که از اول ژانویه به قدرت رسید، این هفته در غنا است. سخنگوی ایوان تیس در بیانیه ای گفت که آدامز زمانی که نخست وزیر شود این اقدام را ارزیابی خواهد کرد.

وی گفت: شهردار منتخب زمانی که در موقعیت حساسی قرار گیرد، این تکلیف و سایر راهبردهای کووید را ارزیابی می کند و بر اساس علم، کارایی و توصیه های متخصصان سلامت تصمیم گیری می کند.

هوچول بدون اینکه بگوید با این اقدام موافق است، در آن زمان به خبرنگاران گفت. بعدازظهر دوشنبه که شهردار قبل از اعلام وی تماس گرفت.

او گفت: «من این را می‌دانم و از رهبران دولت محلی می‌خواهم که سیاستی را برای مبارزه با کووید اجرا کنند، زیرا معتقدند مقابله با این بیماری همه‌گیر در منطقه خودمختارشان بسیار سودمند است.

هوچول با قدرت بخشیدن به ایالت تلاش کرد تا خود را از محققان قبلی متمایز کند.

او گفت: «نیویورک یکی از محله‌های ایالت نیویورک است، درست مانند شهرستان اری.

دولت بایدن به دنبال تحمیل یک دستور فدرال بود که بر اساس آن همه کارفرمایان بزرگ ملزم می‌کردند که کارگران را ملزم به واکسینه شدن یا فرستادن آزمایش‌های هفتگی از ژانویه آغاز کنند، اما این اقدام در دادگاه متوقف شد.

اداره ایمنی و سلامت یا OSHA اوایل این ماه یک قانون “اضطراری” صادر کرد که بر اساس آن کارکنان شرکت با حداقل 100 کارمند، به استثنای کسانی که در خانه یا خارج از خانه کار می کنند، ملزم می شود.

جورجیا ام. پستانا، مشاور شرکتی شهر نیویورک، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که کمیسیون بهداشت این شهر به وضوح دارای اختیار قانونی برای صدور دستورات برای محافظت از نیویورکی ها در هنگام بحران بهداشتی است. او استدلال کرد که مسئله حقوقی صلاحیت بایدن شکسته شده است.

کاترین وایلد، رئیس گروه تجاری معتبر، مشارکت برای شهر نیویورک، گفت که از اعلام دی بلازیو شگفت زده شده است.

او گفت: «ما نابینا هستیم. هیچ هشدار قبلی، هیچ بحثی، هیچ ایده ای در مورد قانونی بودن یا اجرای آن توسط چه کسی وجود نداشت.»

او گفت که حدود نیمی از کارفرمایان دفاتر منهتن دستور واکسیناسیون داده اند، اگرچه برخی از سیاست ها شامل گزینه های آزمایش و معافیت های پزشکی و مذهبی است.

سوالات زیادی در مورد متغیر Omicron باقی می ماند. برخی از علائم اولیه وجود دارد که ممکن است باعث بیماری خفیف شود، اگرچه بیشتر مشاهدات بر اساس یک مورد آفریقای جنوبی در میان جوانان است که به طور کلی کمتر احتمال دارد که یک بیماری جدی ناشی از کووید باشد. دانشمندان هنوز منتظرند ببینند آیا این مورد منجر به بستری شدن و مرگ بیشتر در بیمارستان می شود یا خیر. هر دو شاخص کند هستند.

و در حال حاضر، دانشمندان می‌گویند هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم Omicron نسبت به واکسن‌های موجود غیرقابل نفوذ است، حتی اگر تا حدی ناشناخته محافظت کمتری داشته باشند.

گریس اشفورد در این گزارش مشارکت داشت.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما