گارد ملی به DC کمک می کند تا ترافیک کاروان های کامیون را کنترل کند

[ad_1]


وسایل نقلیه سنگین، از جمله کامیون های زباله و ماشین های برف روب، در نزدیکی ورودی کاپیتول هیل در خیابان پنسیلوانیا و خیابان سوم شمال غربی در واشنگتن در روز سه شنبه نصب شده اند.

J. Scott Applewhite / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

J. Scott Applewhite / AP


وسایل نقلیه سنگین، از جمله کامیون های زباله و ماشین های برف روب، در نزدیکی ورودی کاپیتول هیل در خیابان پنسیلوانیا و خیابان سوم شمال غربی در واشنگتن در روز سه شنبه نصب شده اند.

J. Scott Applewhite / AP

واشنگتن – پنتاگون با استقرار 700 نیروی غیرمسلح گارد ملی به پایتخت این کشور موافقت کرد تا برای کاروان های کامیون دارانی که در حال برنامه ریزی برای تظاهرات علیه محدودیت های همه گیر از هفته آینده هستند، آماده شود.

پنتاگون سه شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد، لوید آستین، وزیر دفاع، درخواست دولت ناحیه کلمبیا و پلیس کنگره آمریکا را تایید کرد.

پنتاگون گفت که این نیروها برای کمک به کنترل ترافیک در تظاهراتی که در روزهای آینده در شهر پیش بینی می شود، استفاده خواهند شد. بر اساس این بیانیه، 400 عضو گارد از گارد ناحیه کلمبیا با 300 نفر از اعضای گارد از سایر ایالت ها ملحق خواهند شد.

پنتاگون گفت که اعضای گارد سلاح گرم حمل نخواهند کرد یا در فعالیت های اجرای قانون یا نظارت داخلی شرکت نخواهند کرد.

با الگوبرداری از اعتراضات اخیر کامیون داران در کانادا، کاروان های کامیون جداگانه از طریق انجمن های آنلاین با نام هایی مانند کاروان مردمی و صندوق آزادی کامیونداران آمریکایی – همه با نقاط شروع، تاریخ حرکت و مسیرهای مختلف، برنامه ریزی شده اند. برخی از آنها قرار است به موقع برای سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در روز اول مارس برسند، اگرچه برخی دیگر ممکن است پس از آن برسند.

این کاروان‌ها اعتراض اخیر کامیون‌داران کانادایی را دنبال می‌کنند که شلوغ‌ترین گذرگاه مرزی کانادا را بستند و خیابان‌های پایتخت، اتاوا را برای هفته‌ها در اعتراض به محدودیت‌های همه‌گیری دولت محاصره کردند. محاصره های متعدد هفته گذشته توسط پلیس شکسته شد و بیش از 100 نفر دستگیر شدند.

باید دید که آیا هر یک از کاروان های ایالات متحده به دنبال بستن فعالانه خیابان های واشنگتن هستند، همانطور که همتایان کانادایی خود در اتاوا انجام دادند. برخی از سازمان‌دهندگان کاروان از برنامه‌هایی برای گردش کوتاه در شهر و سپس تمرکز بر بستن کمربندی که پایتخت را احاطه کرده است، صحبت کرده‌اند.

بیانیه ای از کاروان مردمی به طور خاص می گوید که کامیون ها “به DC مناسب نخواهند رفت.” این کاروان قصد دارد چهارشنبه از جنوب کالیفرنیا حرکت کند و در حوالی 5 مارس به دی سی برسد.

کاروان های ایالات متحده به دنبال لغو فوری آنچه به گفته آنها محدودیت های همه گیر شدید دولتی مانند دستورات ماسک و الزامات واکسن است، هستند. وب سایت American Truckers Freedom Fund می گوید که این گروه به «تجاوز غیرعلمی و غیرقانونی دولت فدرال» اعتراض می کند.

واکسن‌ها در پیشگیری از عفونت‌های کووید-۱۹، به‌ویژه بیماری‌های جدی و مرگ، بسیار مؤثر بوده‌اند، و ماسک‌های باکیفیت محافظت قوی در برابر انتشار یا ابتلا به این بیماری دارند. احساسات عمومی، به ویژه در میان محافظه کاران، در حالی که این همه گیری در سومین سال خود قرار دارد، بر خلاف دستورات دولت تغییر کرده است.

مایک لندیس، سازمان‌دهنده کاروان مردمی، در یک گواهی ویدیویی در وب‌سایت این گروه، گفت واکسن فعلی کووید “هنوز اثبات نشده است” اما از انتخاب فردی در مورد مصرف یا عدم مصرف آن حمایت می‌کند. لندیس گفت که کاروان به روی همه وسایل نقلیه باز است و گفت که هدف اصلی فشار دادن بایدن برای لغو وضعیت اضطراری ملی است.

لندیس گفت: «ما از این دولت می خواهیم که قانون اساسی را بازگرداند. ما نمی خواهیم تحت یک رژیم کمونیستی دیکتاتوری قرار بگیریم، مثل جایی که الان هستیم.»

وضعیت اضطراری در ایالات متحده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مارس 2020 اعلام شد. هفته گذشته، بایدن اعلام کرد که قصد دارد آن را بیش از تاریخ انقضای 1 مارس فعلی تمدید کند.

وب سایت هایی که کاروان های کامیون داران آمریکایی را سازماندهی می کنند مستقیماً به الهام از جنبش کانادا اشاره می کنند. بیانیه ای در وب سایت کاروان مردمی ادای احترام به “همسایگان شجاع و شجاع ما در شمال – برادران و خواهران کانادایی ما که رهبری این اتهام را داشتند.”

رابرت کانتی، رئیس اداره پلیس متروپولیتن، روز جمعه گفت که اداره او از نزدیک اطلاعات جابجایی را زیر نظر دارد و در چند هفته آینده ساعات بیشتری را در حالت آماده‌باش اختصاص خواهد داد. در همین حال، او به ساکنان دی سی هشدار داد که برای غوغای ترافیکی غیرمنتظره هوشیار باشند.

کونتی گفت: “مشکلاتی در ترافیک ایجاد خواهد شد، از این قبیل.” “من فکر می کنم ما باید با مردم در مورد برخی از انتظارات، بر اساس آنچه در اتاوا دیده ایم، که ممکن است در اینجا در منطقه ببینیم، بسیار رک باشیم.”

کونتی بن بست اتاوا را “وضعیت باورنکردنی” نامید – وضعیتی که ما در اینجا در منطقه کلمبیا ندیده ایم.

کونتی و شهردار موریل بوزر به طور به یاد ماندنی ناآرامی را چند روز قبل از ژانویه پیش بینی کردند. 6، 2021، شورش در ساختمان کاپیتول. آنها به ساکنان هشدار دادند که در داخل خانه بمانند و خواستار منابع اضافی شدند، اما پلیس کنگره و گارد ملی همچنان ناآماده دستگیر شدند که انبوهی از حامیان ترامپ به ساختمان هجوم بردند که منجر به کشته شدن چندین نفر و مجروح شدن تعداد زیادی شد.

خاطرات ماندگار آن نابسامانی حس تشویش و گمانه زنی را در مورد کاروان های آینده برانگیخته است. اما Bowser گفت که او هنوز به ساکنان هشدار نداده است که از منطقه Capitol یا National Mall اجتناب کنند.

Bowser گفت: “ما هنوز در مرحله ای نیستیم که دستورات خاصی به ساکنان بدهیم. ما خواهیم کرد.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما