گوشی اقتصادی ریلمی C35

[ad_1]

-رارو- شیوشی Realme C35 در بازار نن به قیمت اولیه ۱۱۹۹۹ روپیه (تقریبا ۱۵۶ دلار آمریکا) عرضه شده است. . . . . .

به گزارش فرارو ، 35وشی ریلمی C35 ع ونوان جدیدترین گوشی رند ریلمی از سری C وارد بازار نند شد. ز شخص ت ت ت ت تاتری ۵۰۰۰ تر سا۱۸،ای،ا۱۸،ا۱۸ تمت پایه گوشی Realme C35 در بازار نن ۱۱۹۹۹ روپیه است.

میوشی هوشمند Realme C35 ع ونوان جدیدترین گوشی از سری C در عرضه شده است. منند اکثر گوشی‌های سری C گ شیوشی Realme C35 جدید نیز در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و با گوشی‌های ارزان قیمت POCO و Redmi رقابت می‌خواهد. طراحی این گوشی کمی از نمونه های قبلی فاصله گرفته شده است. اگن گوشی یکا یک دوربین سه‌گانه در ننل پشتی و یک ر ر اثرانگشت در کنار قاب برای امنیت امنیت ارائه می‌شود.
دو نسخه از این گوشی پیکا پیکربندی متفاوت حافظه ارائه شده است. . . . . نسخه دوم هم با ۴ بابایت رم ذخیره می‌شود، ولی فضای سازی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. در نسخه ۱۲۹۹۹ روپیه (عریبا معادل ۱۶۹ دلار آمریکا) قیمت دارد.

گوشی اقتصادی ریلمی C35
آن گوشی در رنگهای سبز درخشان و مشکی درخشان عرضه می شود. Liprid این دستگاه از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart و وب سایت رسمی Realme امکان پذیر است. اولین فروش این گوشی برای ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) در ساعت ۱۲:۰۰ به وقت هند برنامه ریزی شده است.
به جزییات مربوط به فروش، مشخصات این دستگاه نیز منتشر شده است. شیوشی Realme C35 دارای صفحه نمایش ۶. در بالای صفحه نمایش یک بریدگی قطره‌های ناچ در نظر گرفته شده که رای قرار دادن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. Iso ن نانومتری Unisoc T616 قدرت گوشی را تامین می‌کند. ی تراشه به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 ارائه شده است. آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ بته فظهافظه هر دو نسخه از طریق کارتهای microSD قابل ارتقا است.
شیوشی Realme C35 رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را که از قبل نصب شده است، اجرا می‌کند. ارتباطات گوشی Realme C35 4امل 4G VoLTE، Dual 44G VoLTE، Wi-Fi 802.11 ac، تلوتوث 5.0، GPS / GLONASS، 35.5 میلی متری صدا و USB Type-C می‌با
ایاد این گوشی ۱۶۴.۴ در ۷۵.۶ در ۸.۱ میلی متر و وزن ۱۸۹ مرم است. یک اثر انگشت نیز در کنار قاب برای امنیت وجود دارد. همانطور که گفته شد گوشی Realme C35 دارای دوربین‌های سه‌گانه در پنل پشتی است. دوربین های این سیستم شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 و لنز پرتر 2..

از: 91 موبایل

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما