گوگل از خود در دادگاه تجدیدنظر در برابر رویکرد ضد رقابتی خود دفاع می کند

[ad_1]

در طول درخواست تجدیدنظر ، گوگل اعلام کرد که به دلیل رقابت با اپل تصمیم گرفته است به تولیدکنندگان تلفن همراه پول بدهد تا موتور جستجوی این شرکت را به طور پیش فرض بر روی تلفن های خود نصب کنند.

سالهاست که گوگل به دلیل ارائه نادرست از سهم بازار خود و راه اندازی موتور جستجو در دستگاه های Android به طور پیش فرض شکایت کرده است. این شرکت در حکم دادگاه تجدیدنظر اروپا اعلام کرد که به سازندگان تلفن همراه پول داده است تا موتور جستجوی گوگل را در رقابت با اپل در دستگاه های رقیب نصب کنند.

در سومین روز ملاقات رسمی با دیوان عدالت اروپا که قرار است نیم هفته به طول انجامد ، گوگل در مورد اقدامات ضد تراست خود صحبت کرد. غول موتورهای جستجو در حال حاضر با 3.7 میلیارد دلار ممنوعیت ضد تراست در اتحادیه اروپا روبرو است و دستور اتحادیه اروپا نیز باعث می شود که کنترل موتور جستجوی خود در دستگاه های Android را متوقف کند.

گوگل

به گفته ناظر رقابت اتحادیه اروپا ، دو نوع توافق بین گوگل و سازندگان تلفن همراه وجود دارد ، یکی شامل پرداخت برای نصب موتور جستجوی گوگل در دستگاه های Android است. این پرداخت ها “تقسیم درآمد” (RSA) نامیده می شود و مشکل این است که بر عملکرد سایر رقبا تأثیر می گذارد.

با این حال ، Asimakis Kameninos وکیل Google به دادگاه گفت که این پرداخت برای جلوگیری از رقبا استفاده نشده است ، بلکه برای تشویق تولید کنندگان تلفن همراه است. به گفته وی ، این انگیزه برای ترغیب تولید کنندگان به استفاده از پلتفرم اندروید ایجاد شد و گوگل می تواند از RSA برای موفقیت بیشتر در رقابت با اپل استفاده کند.

وی در ادامه می گوید که گوگل فرصت های تبلیغاتی خوبی را از این قرارداد بدست می آورد تا بتواند در سیستم عامل رایگان ، App Store و سایر خدمات رایگان سرمایه گذاری کند. کمینوس افزود که پرداخت های RSA تنها 5 درصد از بازار را به خود اختصاص می دهد.

با این حال ، وکیل کمیسیون ادعای شرکت را رد کرد و گفت غول موتورهای جستجو نگران این است که سایر رقبا مورد توجه قرار گیرند و پرداخت RSA “اوج تکنیک های پیوند گوگل” است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما