یاهای دارای کلسترول سالم

[ad_1]

خیرخی غذا‌ها دارند که دارای کلسترول خوب برای بدن، لمالم و مفید می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، استلسترول جوان معمولا برای بدن دد در نظر گرفته می‌شود. اما آیا می‌دانستید برخی منابع حاوی کلسترول هستند که برای بدن مفید هستند؟

Parul Malhotra Bahl، متخصص تغذیه گفت: استلسترول یک ماده غذایی مانند است که به طور طبیعی در رژیم غذایی ما تولید می شود. کلسترول، قطعه‌ای نیاز برای غشای سلولی ما است. علاوه بر این، استلسترول برای تولید مواد معدنی، ویتامین دی و رایحه ای که برای غذای خوراکی های چرب ستمل می‌کند، ضرور ا…

در این جا قصد داریم غذاهایی داریم که کلسترول بالا نند، اما سالم در نظر گرفته می‌شوند. انیم :نیم:

۱- مم مرغ

مم مرغ دارای ۶۰ درصد از کلسترولی است که بدن شما بدان نیاز دارد. تون ننا یک سوم اسیدهای چرب از نوع اشباع هستند. ک ستلسترول ایجاد شده در اثر خوردن تخم مرغ از نوع HDL می‌شود که خوب نامیده شود. مم مرغ از پرورش است ; یالری اندکی دارد و حاوی ویتامین های گروه ب، للوو هر آهن و مواد مغذی ضد بیماری است. بنابراین هر فرد سالمی باید تخم مرغ را در رژیم غذایی خود قرار دهد.

۲- میگو

میگو نیز دارای کلسترول بالا است. اما از نظر برداشت‌های اشباع ناچیز است. میگو دارای اسیدهای چرب مانند اسیدهای چرب اُمگا ۳ است. اگر نمی دانید چه کاری انجام دهید، پس مجاز به انجام آن نیستید.

۳- پنیر

ننااع متفاوتی از پنیر وجود دارند که هر کدام دارای مواد مغذی متفاوتی هستند. . . . . این نکته مهم است که از جایی که پنیرها دارای مقدار زیادی هستند و حتی بیشتر اشباع شده اند، باید حواستان باشد که مصرف پنیر باشد.

۴- ماست پر چرب

. . . . . ز جن جایی که ماست پرچرب یک غذای تخمیر شده است، برای سلامت روده مفید به شماره می‌رود. آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟

میانه روی ، کلید سلامتی

Parul Malhotra Bahl، متخصص تغذیه گفت: فواید تغذیه غذاهای سالمی که دارای کلسترول زیاد هستند، بر مضرات ناشی از کلسترول موجود در آنها برتری دارد و افراد باید این غذاها را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

و همچنین در خصوص میزان مصرف این نوع مواد غذایی گفت:

در صورتی که نمی‌دانید چه میزان از این نوع مواد غذایی را به رژیم غذایی خود بیفزایید، به متخصصان تغذیه مراجعه کنید.

باید افرادی که دارای سطح کلسترول خون بالا هستند، به طور کلی باید هر نوع ماده غذایی دارای کلسترول بالا (حتی غذاهای سالم دارای کلسترول بالا) را در رژیم غذایی خود محدود کنند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما