یدانی: شاید به خاطر امیکرون در مسابقات کشوری نفس کم آوردم :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811591 |
01 ان 1400 ساعت 09:10 |
893 |ازدید |

0
دیدگاه

کشتی گرفتن در جام یاشاردوغو برایم خوب است

نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پیش از مسابقات قهرمانی کشوری ممکن است امیکرون شود و شاید مشکلی در کشتی‌های رقابت‌های گرگان وجود داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، امیرمحمد یزدانی در جام یاشاردوغوی ترکیه در اسفند ماه اظهار داشت: این دومین محک رسمی من بعد از مسابقات قهرمان کشوری گرگان، با وزن 70 درجه است. قهرمانان زیادی قرار است در یاشاردوغو کشتی رند و امیدوارم برای من تجربه خوبی بشود.

وی با اشاره به آمادگی پیش از حضور در مسابقات کشوری، تاکید کرد: آمادگی خوبی داشتم اما چندی قبل از شروع مسابقات بیمار شدم، فکر می کنم همین امیکرون را بعد از من، پدرم و مادرم نیز بیمار کردند. از نظر بدنی سرحال بودم اما روی تشک از نظر ننفسی کم آوردم و شاید همین بیماری بود.

یدانی در مورد اینکه تست ورونایش پیش از شرکت در قهرمان کشوری ابتدا بود، گفت:

نایب‌قهرمان وزن 65 وزن جهان در سال 2021 در ارزیابی خود در وزن جدید توضیح داد: من فکر می‌کردم خیلی ب شاشد ولی اینطور نبود. به نظرم امسال می‌توانم در این وزن صاحب دوبنده تیم ملی شده و به یانی 2022 بروم. بته یفریفان خیلی خوبی دارم، همه به نزدیک هستیم، باید تلاش زیادی انجام داد. هرکس بیشتر زحمت بکشد، صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. امیدوارم در جام تختی که مرحله سوم چرخه می‌شود، کشتی‌های خوبی بگیرم. احتمال وجود دارد مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در 70 کیلو هم می شود، وجود دارد، بنابراین مسابقه مهمی است.

وی در مورد پس از لغو سفر کشتیگیران به آمریکا، تیم منتخب آزاد ایران قرار است در جام یاشاردوغو محک بخورد، گفت: نام من در لیست تیم اعزامی به آمریکا نبود، ولی خداراشکر که این فرصت را به من داد که در جام یاشاردوغو کشتی. .رم. مسابقه‌ای که رنکینگ دارد و مام در 70 للو هم در سایر دانشگاه‌ها قرار دارد کشتی‌گیران خوب و مدعی در شرکت نند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما