یلطانی مهر: ابقای مهدوی کیا تصمیمی هوشمندانه بود :: ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812523 |
06 ساعت 1400 ساعت 19:10 |
2,093 |ازدید |

1
دیدگاه

گروه سختی داریم و باید تدارک خوبی داشته باشیم ؛اشیم ؛

تیافبک تیم ذوب ی‌گن می‌گوید که تیم امید ایران با انجام بازی‌های دوستانه می‌تواند نتایج خوبی را در بازی‌های قهرمانی آسیا کسب کند.

به گزارش ورزش سه، محمد سلطانی مهر هافبک ذوب آهن که در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تاجیکستان هم در تیم ملی امید حضور داشت در گفتگویی با خبرنگار ما درباره دربی اصفهان و همچنین شرایط تیم ملی امید صحبت کرد.

یلطانی مهر در ابتدای صحبت یشایش درباره تقابل ذوب آهن و سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: دربی اصفهان نسبت به دربی. دور دو تیم برای برد وارد بازی شده بودند. .اهان با توجه به شرایط جدول و ما هم با توجه به مدم نتیجه گیری در هفته های آخر می خواستیم بازی را ببریم. دا را شکر مقابل تیم خوب و ر مهره سپاهان انتخابیم یک امتیاز کسب ینیم.

او ادامه داد: . . .. . . . . . . سبک . . . .

فبکافبک ذوب ن درباره دلیل عدم نتیجه گیری ذوب ن در لیگ، و یکم عنوان کرد: مم ما در نیم فصل دوم بهتر زیازی می‌کند اما روی بدشانسی گل می‌خورد و توپ هایمان گل نمی‌شود. نناالله ممکن است این هفته تیم پدیده را شکست هیدهیم. درست است که پدیده هم انتهای جدول است اما نمی توانم بگویم بازی آسانی داریم و امیدواریم سه امتیاز این بازی را بگیریم و در جدو بهترین راه برای نشان دادن لبخند بر روی لبان کسی چیست؟ . . . . .

وی با اشاره به انتقاداتی که به کادرفنی این تیم وارد می شود گفت: صحبت هایی هم از تغییر کادرفنی به گوش می رسد اما به نظر من که در تیم حضور ما کادرفنی خوبی داریم و نیاز به تغییر نداریم و مشکل از جای دیگری است. نناالله مشکلات شل می شوند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

امید تیازیکن تیم ملی در واکنش به قرارداد رسمی مهدی مهدوی‌کیا بیان کرد: در ابتدا از آقای ماجدی تشکر می‌کنم که تصمیم هوشمن را دارم. به نظر من انتخاب یای مهدی مهدوی‌کیا هیچ جای جای نداشت و نمی‌دانم چرا انقدر طول د. اگر به بهترین شکل از مسابقات تاجیکستان تیم را به بهترین شکل ممکن نگاه کنیم، تیم ما را در گروه اول جولای و با نمایش خوب نشان داد، از حضور در مسابقات نهایی که خرداد ماه برگزار می شود، کسب می کنیم. نن به نوبه خودم خیلی خوشحال شدم.

او از فدراسیون فوتبال درخواست رر: مسابقاتی که در پیش داریم خیلی مهم است و انشاالله مثل دوره های قبل که نزدیک نباشیم. امیدوارم تدارک خوبی نند و اردوهای خارجی و بازی های دوستانه خوبی برگزار شود تا بتواند در مسابقات پیش رو قهرمان آسیا برگزار شود. از تمام مسئولیت خواهش می‌کنم به این تیم کمک نند. . . . . . انن هر دو ماه یک اردو و بازی دوستانه برای تیم ملی امید برگزاری نند نن هادی برای فدراسیون ندارد. زدراسیون فوتبال هشواهش می‌کنم تدارک لازم را نند چون این تیم پتانسیل تعداد زیادی دارد و بازیکنانی در این حضور دارند. امیدوارم بتوانیم تیم را قهرمان آسیا کنیم و به المپیک صعود کنیم.

یلطانی مهر تا تمجید از مهدی مهدوی‌کیا بیان کرد: مهدی در آلمان کار کرده و عملکرد خوبی داشته و نظم و انضباط اولویت اول استان است. . . . . . هدف اصلی ما به المپیک است. امیدوارم بتوانیم تیم ملی متفاوتی نسبت به دوره های قبل تشکیل بدهیم و با هم بتوانیم مم را به کمک مسابقات ببریم.

او در پایان در ارزیابی از گروه ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: در گروه سختی افتادیم. در تیم های زیر ۲۳ سال اکثر بازیکنان به پختگی لازم رسیده اند. قطر در چندین سال گذشته مربیان خارجی داشته و سرمایه گذاری خوبی هم انجام شده است، ازبکستان هم میزبان مسابقات است و حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت اما از ترکمنستان شناخت زیادی ندارم.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما