۱۲ روش خانگی برای از بین بردن درد دندان ; از سیر تا علف گندم

[ad_1]

دندان درد می‌تواند به ایجاد ایجاد ایجاد شود. مانند دندان پوسیدگی، حرکت لثه از غذا، شکستگی دندان، حرکات تکراری مانند جویدن، برداشتن دندان یا آبسه دندان. این‌ها همه احتمالات هستند، اما شایع‌ترین دلیلی که افراد دندان درد را تجربه می‌کنند، حرکت عصب در ریشه دندان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بسیاری از درمان‌های زیر نقش آرام ننده‌ای دارند. ینی با آرام کردن در دهان، بن‌های مضر یا عمل به عنوان یک مامل بی‌حس‌ننده برای مشکلات در عمل من. بته یاری از این نوع دندان دردها با برخی از راههای کارهای ساده قابل درمان هستند. . . . . .

این نکات درمانی برای دندان درد نیست که باعث درد شدید شما می شود. پلکه پوسیدگی دندان می‌تواند به زودی برسد و به رما و گرما ایجاد کند. در صورت عدم مراقبت می‌تواند به دردهای شدید تبدیل شود.

۱. استفاده از یخ

قرار دادن یخ در ناحیه دندان دردناک می‌تواند به کاهش درد کمک کند. می‌توانید نسخه‌های مختلف این نیک را امتحان کنید. مقداری یخ را در یک حوله بپیچید و روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. .مپرس را هر بار ۱۵ دقیقه در محل نگه دارید. چمچنین، می‌توانید سعی کنید هر بار چند آب یخ را در دهان خود نگه دارید. یا این حال، یخ را گاز نگیرید، ممکن است دندان های شما را نند.

۲. درمان خانگی برای دندان، ر خود را بالا نگاه دارید

ممکن است در دندان درد به بواب رفتن مشکل باشد. اما دراز کشیدن می‌توان درد شما را تشدید کند. فشار خون فشرا به سر شما زمانی که در وضعیت صاف می‌گیرید، افزایش می‌یابد. خنگام خواب، ک ینید سر خود را با بالش بالا نگه دارید یا در صورت امکان روی صندلی بخوابید.

۳. استفاده از برخی داروها بدون نسخه

دارو‌هایی مانند آسین و ایبوپروفن را هدف قرار می‌دهند. در نتیجه می‌توان تا حدودی درد شما را ندهد. یایگزینی استامینوفن (نلنول) و ایبوپروفن (ادویل) می‌تواند درد را ر دهد. ژل‌های خاص را نیز می‌توان مستقیماً روی دندان و لثه‌ها قرار داد تا شما کاهش دهید.

۴. درمان خانگی برای درد، آب آب نمک دهان تان را آبکشی ینید

ن دهان با آب نمک باعث دو چیز می شود. . . .. . دوام از آنجایي كيفي يك يك عفدفواني كندهه طبيعي، ميتووداد با ك كهش التهاب به پابا بما برای این کار یک دوم قاشق یای خوری نمک را با آب مرم مخلوط کنید. سپس احن محلول را مانند دهان شویه غرغره کنید.

۵. و دهان پا پراکسید هیدروژن

هیراکسید هیدروژن برای حمله به دارو و بسیار مفید است. هنگام استفاده از محلول پراکسید هیدروژن، یک قسمت سه درصد پراکسید هیدروژن را با قسمت آب مخلوط کنید. البته نباید محلول را قورت بدهید. صرفا از آن به ونوان دهان شویه استفاده کنید.

۶. یای کیسه‌ای

می‌توان یک چای کیسه‌ای سرد یا گرم را روی دندان خود گذاشت. اگر از چای کیسه‌ای استفاده کنید، مطمئن شوید که نه داغ باشد. اگر گزینه سرد را می‌دهید، یک چای کیسه‌ای را در دقیقه در فریزر قرار دهید، استفاده کنید. سپس ن را روی دندان خود قرار دهید.

یای نعناع فلفلی به دلیل خاصیت مبارزه با باکتری ها ممکن است برای درد دندان مفید باشد. یا این حال چ یای ممکن است دندانهای شما را لکه دار نن ؛ .نابراین بهتر است از این روش استفاده نکنید.

۷. .ر

عر علاوه بر مبارزه با باکتری ها، مسکن خوبی نیز است. می‌توانید از سیر له شده خمیری درست کنید و روی دندان خود قرار دهید. ی‌تمچنین می‌توانید یک تکه حبه سیر تازه را بجوید. . . . .

۸. عصاره وانیل

یکی دیگر از ضد‌های طبیعی وانیل است. وانیل نیز می‌تواند به کاهش درد دندان کمک کند. سعی کنید مقدار کمی از ن را روی انگشت خود یا یک سواب پنبه قرار دهید. نن بار در روز ن را روی دندان آسیب دیده بمالید.

۹. درمان دندان درد با میخک

راه‌های مختلف برای استفاده از این ادویه شگفت انگیز برای درمان دندان درد وجود دارد. از آنجایی که میخک یک ضد عفونی کننده است، برای درمان و درد بسیار مفید است. ی‌تما می‌توانید دو ت یخکا میخک را باکوبید و روی دندان خود قرار دهید. یتا می‌توان روغن میخک را روی یک بهنبه بریزید و نن را روی ناحیه دردناک بمالید. یک قطره از روغن را مستقیماً روی دندان خود قرار دهید. . . . .

۱۰. گرگ گواوا

برگ‌های گووا دارای خواص تهدآندی و ضد میکروبی نیست. گیاه اگین می‌تواند به دندان درد شما کمک کند. ز برگ‌های این گیاه برای تهیه چای استفاده کنید. اجازه دهید خنک شود. سپس به ونوان تبدیل کننده استفاده کنید. بها به راحت برگ‌ها را بجوید کا کمی پین پیدا کند.

۱۱. گلف گندم

.واید خیلی از سبزه ننم وجود دارد که نن را به وسایل مفید برای درمان دندان درد تبدیل می کند. مانند بسیاری از روش‌های دیگر، برای مقابله با آسیب‌های ناشی از باکتری‌ها عالی است. بنابراین، به گیادگی مقداری آب سبزه ننم را بگیرید و با نن بند بار در روز دهان خود را بشویید.

۱۲. روغن آویشن

روغن آویشن را می‌توان به ونوان شوینده دهان استفاده کرد. ستقیا مستقیماً روی دندان خود را بگذارید. برای دهان، یک رقط روغن را به یک لیوان آب اضافه کنید و از ن به ع نوان دهان شویه استفاده کنید. یرای مالیدن روی دندان ، مقداری روغن را با آب رقیق کنید. قطند قطره نن را روی یک ولوله پنبه بریزید و روی دندان خود را بگذارید.

اگر باردار هستید، یا شیر می‌دهید، شرایط پزشکی خاصی دارید. زل از استفاده از این روش‌های درمانی خانگی با پزشک خود را بررسی کنید. در ضمن تمام روشهای یاد شده، ایرای استفاده های موقت است. بما برای مدت کوتاهی می‌توانید با این روش، دندان دردتان را آرام بسازید. اما حتما باید برای مراقبتهای جدی دندانهایتان به پزشک مراجعه کنید.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما