۲۴ ساعت پراسترس در انتظار دو سرباز استقلال – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1813446 |
12 14 1400 ساعت 03:21 |
33,545 |ازدید |

0
دیدگاه

هدانی هم سر را تراشید؛

مرادمند و یزدانی، مدافعان استقلال روز چهارشنبه خود را به پادگان نامجوی نیروی دریایی ارتش در زر انزلی معرفی کردند.

گز گزارش “ورزش سه” ر دوی این بازیکنان بنابرآنچه ح زهیوزهی نظام وظیفه این ر در پی مسائل ایجاد شده در روزهای گذشته که در دو سه روز گذشته به وجود آمده است

با اینحال مصاحبه ای منتشر شده از سوی رسانه ای باشگاه استقلال و صحبت های مصطفی آلو مبنی بر اینکه مسائل رخداده پیرامون به خدمت رفتن این دو بازیکن غیرقانونی است و استقلال این دو بازیکن را به جمع افراد خود باز میگرداند، باعث ایجاد شک و شبهاتی درباره وضعیت این دو بازیکن می شود. .د.

آجورلو که سابقه مدیریتعامل را در دو باشگاه نظامی پاس و تراکتور را دارد، در شرایطی که این حرفها را به زبان آورد که پیشتر تصور می شد او به واسطه های ارتباطات و ورود خود به این موضوع، موضوعی این دو بازیکن را حل خواهد کرد; یا اینحال پافشاری حوزه نظام وظیفه پس از همه‌گیر اخبار مربوط به این دو بازیکن در نهایت باعث شد تا آن‌ها طبق وانون در همان یک باشند.

بته در حاضر و با توجه به یای آجورلو و تاکید بر این که این دو بازیکن را به عمع می گویند. صحنه که میدانید پنجره نقل و انتقالات لیگ دسته اول امشب (پنجشنبه) در ساعت 24 بسته می شود و عملا آخرین فرصت تصمیم گیری این دو بازیکن برای انتخاب تیم بعدی امروز پنجشنبه 12 خواهد بود که در قرارداد با باشگاه ملوان، این موضوع در اسفند ماه خواهد بود. رسیده و دیگر از نظر قانونی راه برگشتی به استقلال نخواهد داشت.

اما راه دیگری به عنوان یک انتخاب دوم پیشروی این دو بازیکن، حضور در پادگان، معرفی در صبحگاه روزانه و پیگیری مراحل خدمتیست تا باشگاه استقلال تصمیمات قانونی خود را برای استفاده از این دو در ترکیب آبی ها به سرانجام برساند.

با توجه به ضیق وقت و انجام نشدن وعده های قبلی (همانطور که آجورلو در صحبت های خود روی آن صحه گذاشت) انتخاب سختی پیشروی این دو بازیکن وجود دارد و آنها در یک شرایط خطر برای تصمیم گیری قرار گرفته اند.

باید برایتان جالب باشد که بدانید سیاوش یزدانی دیروز (چهارشنبه) موضوعی که باعث می‌شود احتمال بسته‌شدن این پرونده بیشتر از قبل بدانیم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما