۵ مقصر اصلی آسیب به پوست

[ad_1]

عوامل از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفته تا عادت‌های حرکتی صورت، می‌توانند باعث آسیب دیدگی شوند. باید با هم ببینیم که چگونه می توانم به عقب برگردم.

به هر روز سلامتی، پوست شما را تحت تأثیر محرک های آسیب زننده از نور خورشید گرفته تا مواد شوینده و دود سیگار قرار می دهد و این تأثیر را می گذارد، می تواند خود را با هر چیزی از قرمزی تا چین و چروک و در مواردی از سرطان پوست نشان دهد. پا پنج علامت مهم آسیب پوستی آشنا و راه مقابله با آن را بررسی کنیم.

۱. نور آفتاب

فرامرز سمیعی، مدیر جراحی و رئیس بخش پوست در مرکز پزشکی دانشگاه لمکا در نیویورک می‌گوید: خورشید بزرگ‌ترین علت آسیب ستیوستی. پ ت ف ف ف ف ف ف ف ف ف شی شی شی شی شی شی شی شی یب یب یب یب یب یب یب یب این پرتوها همچنین بر روی ملانوسیت‌ها تأثیر می‌گذارند که می‌توانند به رنگدانه‌های پوست شما تأثیر بگذارند. نکته دیگر عوامل محیطی خورشید ع ونوان ایجادی، نن و روک، لکه‌های و احتمالاً سرطان پوست روی پوست شما،.

برای جلوگیری از آسیب های پوستی که در اثر آفتاب ایجاد می شود، متخصصان پوست توصیه می کنند در اواسط روز که پرتوهای خورشید در شدیدترین حالت خود قرار دارند، از آفتاب خودداری کنید، لباس های محافظتی مانند کلاه بپوشید و از یک ضد آفتاب با آسیب شدید استفاده کنید. در برابر اشعه UVA و UVB از پوست می‌کند. فراموش نکنید که برای حفظ تأثیر ضدآفتاب، باید هر دو ساعت یکبار مجدداً از ستفن استفاده کنید.

۲. رادیکاهای آزاد

. . . . . به رور خلاصه، فكان فكر مي‌كنند كه نور ماوراء بنفش خورشيد مي‌تواند باعث آسيب و دي‌ان‌اي و آسيب استيوستي شود.

دکتر سمیعی می‌گوید: رادیکال‌های آزاد حتی ممکن است نقشی در سرطان پوست داشته باشند. هن‌ها همچنین نتیجه قرار گرفتن در معرض خطر یا سایر عوامل محیطی هستند. C و E نند که می‌توانند و هشاهش تأثیرات رادیکال‌های آزاد بر روی رو داشته باشند. خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات زهازه که یاوی اکسیدان

۳. .ار

. . . . ستوست این افراد همه چی نن و چروک دارد. کشیار کشیدن های خون می شود رگ های شما منقبض شده تا تنگ شود و این باعث می شود میزان مغذی و آن نووود شود. در نتیجه، پوست صحت ارتجاعی خود را از دست می دهد، به این معنی که به راحتی نمی تواند به دیگری برگردد. همچنین مواد مغذی باعث کاهش بهبودی پوست در هنگام زخم شدن می‌شود.

در خانم‌ها، مصرف سیگار باعث کاهش میزان استروژن می‌شود و خشک دن پوست را همراه دارد. ون و چروک در سیگاری ها، ممکن است در دهه سی ننگی ظاهر شود،

۴. محرک های مواد شوینده

عیمیعی می‌گوید، برخی از مواد شیمیایی در مواد تمیز کردن و مواد شوینده لباسشویی می‌توانند باعث ایجاد پوست رمز و حرکت شوند. به ونوان مثال، ومونیاک و سفید کننده به حرکت پوست می کنند. سماس یا این مواد ممکن است پوست پوستی (درماتیت) افرادی که دارای پوست حساس هستند، ممکن است نسبت به دیگران آسیب بیشتری ندهند.

ساده ترین راه برای محافظت از پوست خود در برابر مواد محرک، از تماس مستقیم با این مواد جلوگیری می کند، این کار را می توان با پوشیدن دستکش هنگام تمیز کردن و شستن ظرف ها یا استفاده از محصولاتی که آسیب کمتری وارد می کنند، انجام داد. ، مچنین ، پوست را می توان کمک بزرگی کرد. روند درمان برای برخی افراد با تجویز هیستامین یا استروئید از سوی پزشک متخصص ممکن است.

۵. لبخند و اخم

با بالا رفتن سن، ستست شما خاص ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. در نتیجه، بر روی پوست حتماً احتمالاً چین و چروک‌هایی ظاهر می‌شود، حتی اگر اخم نکنید و بخندید. راهی برای جلوگیری از حرکت اجزای صورت وجود ندارد، اما باید جلوی آسیب‌های دیگر را تحت تأثیر قرار دهد اشعه خورشید بر چین چروا

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما