6ایما 6P هیبریدی ، شاسی بلند جدید ایران خودرو

[ad_1]

-رارو- جاویر جاسوسی منتشر شده از انبار ایران خودرو نشان می دهد که آبی پوشان جاده مخصوص در حال آزمایش و تست نن هایما 6P رهیبد. سراس اوور کامپکتی که برادر هایما S5 می‌شود و در طراحی متفاوتی با برادر ود ندارد. اما بیشتر تفاوت‌ها مربوط به بخش اینی و پیشرانه خودرو است.

به گزارش فرارو ، پیش از این نسخه پایه هایما S5 در بازار ایران عرضه شده بود، اما هایما 6P هیبریدی از روی نسخه فیست لیفت هایما S5 طراحی و تو. خن خودرو نخسین بار سال ۲۰۲۰ در ن رونمایی شد و س لال د فروش ن آغاز شد. در ایران نیز هایما 6P هیبریدی مدل سال 2021 عرضه خواهد شد.

بالب است بدانید که این کراس اوور کامپکت هیبریدی در طرف ندار چندانی ندارد و در رده ت ۱۰۵ا ۱۰۵ سلاس خود قرار داد. چر نند پایه و لیفتما S5 بهم به موفقیت نسخه نرسیده و در واقع به ژه‌روژه‌ای شکست خودرو برای همیشه بدل شده است.

. . . . . . . . . .

6ایما 6P یریدی در ن با قیمت هز رار و یوان، معادل 28 رار و 939 دلار به شروش می‌رسد، به لول ما و با حسا د؟ . . . . .

6ایما 6P هیبریدی ، شاسی بلند جدید ایران خودرو

6ایما 6P هیبریدی با چه مشخصاتی عرضه می‌شود؟

مشخصات فارسی منتشر شده از شاسی بلند 6P هیبریدی در سایت شرکت هایما نشان می دهد که این محصول به هرانه 1.2 لیتری مجهز است و با. . . . . .

علاوه بر این، جعبه شاسی نلند جدید ایران خودرو نیز از نوع ۷ سرعته دوکلاچه است و نیرو را به جلو می برد. بته این جعبه در ایران طرفدار زیادی ندارد و نمی‌تواند دلخواهی برای جا باز کردن در دل مشتریان ایرانی داشته باشد.

ارگمچنین هایما برای تبدیل این شاسی بلند کامپکت بنزینی به هیبریدی از یک ماژول BorgWarner P2 استفاده کرده است. . . . . .

در مصرف سوخت نیز هایما مدعی است که 6P هیبریدی در هر صد سال 1.38 لیتر بنزین مصرف می کند. اما کارشناسان خودرو می‌سازند که این کار را در آزمایشگاه به دست هم داده و با عملکرد خودرو در شهر و جاده ططابق ندارد. چر نن می‌توان این خودرو را جز مصرف‌های بازار به حساب آورد.

.ایما همچنین اعلام کرد که این شاسی بلند هیبریدی در ۷.۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. بمچنین باتری‌های این در حال حاضر فول شارژ خودرو امکان پیمایش ۸۰ کیلومتری را فراهم می‌کند. این باتری‌ها ۱۷.۷ کیلو وات ظرفیت دارند.

6راحیما 6P هیبریدی چه تفاوتی با هایما S5 دارد؟

6ایما 6P یریدی در حوزه طراحی تفاوت بیشتر با برادر خود یعنی هایما S5 ندارد. یمامی به جلو و خ دودرو ختم می‌شود تغییر می‌کند. . . .. .

در عقب نیز شکل چراغ‌ها به فرم L تغییر یافته و جسورتر از گذشته است. . . . . نواری که بیشتر برای القا و تاکید بر پاک بودن این شاسی بلند هیبریدی به رار گرفته شده است.

امکانات رفاهی شاسی بلند جدید ایران خودرو

شایما شاسی بلند 6P هیبریدی را در دو تیپ لانگ رنج الیت و لانگ لایف لاکچری عرضه کرده است. اما مشخص نیست که ایران خودرو قصد دارد کدام تیپ را در ایران عرضه کند. اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید.

در نسخه پایه یا همان لانگ رنج الیت کشی مانند کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و کنترل، نمایشگر لمسی 10 اینچی، ترمز ABS و EBD، ترمزهای پارک اتوماتیک، سنسور باران، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها، سیستم کنترل فشار باد تایر، سامانه کنترل حرکت در سربالایی ، هشدار نبستن کمربند ایمنی ، ۲ ایربگ ، دوربین دید عقب برای پارک ، وم ورود بدون کلید برای رند

در تیپ لاکچری تجهیزاتی مانند سانروف، روکش چرم مصنوعی در صندلی ها و فرمان خودرو، نمایش اطلاعات سفر رنگی، سیستم تهویه مطبوع نمایشگری، 10 اینچی پشت فرمان، نمایش اطلاعات مربوط به ترافیک مختص و رهیابای به شکل اختصاصی وجود دارد.

هاویر هایما 6 پی (6P) هیبریدی ایران خودرو

6ایما 6P هیبریدی ، شاسی بلند جدید ایران خودرو

6ایما 6P هیبریدی ، شاسی بلند جدید ایران خودرو

6ایما 6P هیبریدی ، شاسی بلند جدید ایران خودرو

6ایما 6P هیبریدی ، شاسی بلند جدید ایران خودرو

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما