یارمی از عمومی گلزن به بازیساز درخشان :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811940 |
03 ساعت 1400 ساعت 12:17 |
636 |ازدید |

0
دیدگاه

کملکرد درخشان مهدی طارمی ، هاره ایرانی ، در پورتو توجه یاری را جلب کرده است.

. . . . .
پورتو یکشنبه‌شب به مصاف موریرنسی رفت و موفق شد با یک بلیت برابر این تیم به زیروزی برسد که جا یگایگاهش در جدر ر د ها باشد.
اوانیلسون تک گل این بازی را در دقیقه 40 وارد دروازه حریف کرد اما این بازی در نهایت به جنجال کشیده شد و اخراج استیون ویتوریا و مارکو گروییچ باعث شد که هر دو تیم با 10 بازیکن به بازی ادامه دهندگان تبدیل شوند.
بازی شخصیت اصلی
درست است که تک یل این بازی توسط اوانیلسون به رمر رسید اما این مهدی طارمی بود که نگهبانش روی بود. اهن بازیکنان ایرانی در کل بازی بهترین بازیکن این باشگاه پرتغالی بود و کزمرکز اصلی بازیکنان حریف روی توانایی او بود.
او در نیمه دوم موقعیت بیوبی برای گلزنی م داشت اما ماتئوس پاسیناتو اجازه این کار را به او نداد. زیازی و بازیسازی درخشان جزییات این بازیکن است.
یک طارمی زیادی ل نمی‌زند اما حضورش در روند هجومی پورتو بسیار مهم و کلیدی به نظر می‌رسد.
شگفتی
صحبت از ماتئوس پاسیناتو باعث شگفتی نیست اما منصفانه است اگر به زودی این دروازه‌بان برزیلی به امام نیم فصل اشاره کرد.
زاسیناتو با تجربه بالایی که دارد از ارکان اصلی تیمش برای یکی از مقاومت ها مقابل عملکرد پورتو بود و در این کار موفق ظاهر د. روی گلی که به ثمر رسید، کاری از دست او برنمی‌آمد.

گیرخوردگی
مارکو گروییچ به عنوان جانشین ماتئوس اوریبه که یک کارت زرد وارد زمین شد اما سرجیو کونسیسائو به وجه نمی‌کرد که در عرض 12 دقیقه چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و این بازیکن با دریافت کارت زرد از زمین بازی اخراج شده و پورتو باید بازی کند. 10 تا 10 نفر شد. کملکرد این هافبک صربستانی بسیار ضعیف دود.
.رمربیان
کرجیو کونسیسائو با تمام قوا به این دیدار گذاشت. پورتو پس از گلی که به رمر پویایی‌اش را از دست داد و در نهایت در پایانی تحت رار گرفت. مشکلات، و اخراج گروییچ یکی از امتیازات عملکرد این تیم بود.
پیا پینتو سعی کرد به رمر رسید به گل اول پورتو را تا جایی که می‌توان به سرعت بیاندازد اما از دقیقه 75 بود که به فکر زدن گل بود. قتی این تیم از نظر تعداد بازیکنان برتر موفق شد
داور
ابن بازی برای لوییس گودینیو آسان نبود. تینالتی رد شده از سوی داور ویدیویی در دقایق پایانی نیمه اول بسیار جنجالی بود اما باید به این نکته توجه کرد که. به جز ا،ن، اخراج هر دو بازیکنن از دو تصمیم درستی بود.

منبع: Desporta Aominuto

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما