themicbanner

امکان ضبط و پخش مجدد جلسه صوتی ویژگی جدید Club House – Zomit

[ad_1]

باشگاه خانه را به خاطر دارید؟ محبوبیت این برنامه تا پایان سال 2020 افزایش یافت و همه می خواستند دعوت شوند و عضو شوند. اکنون دوره اولیه آن به پایان رسیده و شهرت آن به شدت کاهش یافته است. اما به نظر می رسد این اپلیکیشن از فاز اول جان سالم به در برده و اکنون ویژگی های جدیدی دریافت می کند.

آخرین ویژگی اضافه شده به آن Replay نام دارد که این شرکت از سپتامبر آن را تبلیغ کرده است. همانطور که از نام آن مشخص است، این ویژگی جدید به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا یک جلسه را ضبط کرده و آن را در نمایه خود یا در یک باشگاه پست کنند. کلاب هاوس چند روز پیش رسما از انتشار Replay در وب سایت خود خبر داد. در اینجا گزیده ای از Clubhouse News در مورد این ویژگی جدید است:

امشب بازی کن این یک ویژگی اختیاری است که سازنده می تواند آن را برای هر اتاق عمومی باز یا بسته کند. چه زمانی پخش مجدد باز است، همه افراد در باشگاه می توانند در هر زمان در همه دور بازی کنند. آنها می توانند تمام عناصر یک اتاق باشگاه زنده را در یک نسخه ضبط شده ببینند.

ویژگی های Replay Club House

ویژگی جدید با برخی امتیازات اضافی نیز همراه است. کاربرانی که به پخش مجدد جلسه گوش دادند نیز می توانند پیوند پین شده را ببینند. لینک های مشخص شده در بالای رام فعال می مانند و در حین پخش مجدد به صورت پویا تغییر می کنند. علاوه بر این، جلسات را می توان دانلود کرد و کاربران می توانند آنها را در دستگاه خود ذخیره کنند یا برای دیگران ارسال کنند. همچنین می توانید به محتوای ضبط شده 1.5 تا 2 برابر سریعتر گوش دهید. اکنون امکان ایجاد کلیپ های 30 ثانیه ای از محتوای ضبط شده وجود دارد.

مقالات مرتبط:

مدیران اکنون می توانند بفهمند که چه تعداد از افراد در اتاق خود آنلاین هستند و چه تعداد در حال گوش دادن به یک قطعه ضبط شده هستند. قابلیت Replay برای کسانی که قادر به چت صوتی مداوم آنلاین نیستند بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، اگر موضوع مهمی در جلسه ذکر شود، می توان آن را در فایل صوتی که بعداً ضبط می شود، دوباره شنید.

نظر شما در مورد ملک جدید Clubhouse چیست؟ به نظر شما آیا این ویژگی می تواند عملکرد آن را بهبود بخشد؟

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما