پیش نویس دستورالعمل های Satra برای تبلیغات: نیاز به درج آرم “تبلیغات” در محتوای تبلیغات تأثیرگذار.

[ad_1]

ساترا پلتفرم های تبلیغاتی را روی صحنه توسعه داده و آنها را برای بررسی جامع و تفسیر در وب سایت خود قرار داده است. این راهنما انواع آگهی ها را مشخص می کند و سپس ممنوعیت تبلیغات را مشخص می کند و تأکید می کند که محتوای تبلیغاتی توسط اینفلوئنسرها باید کلمه “تبلیغات” را برای مخاطب در بر بگیرد. این دستورالعمل همچنین تأکید می کند که تبلیغات در خدمات برتر غیر مجاز است و تاکید می کند که محصولات ملی نباید تبلیغ شوند و تبلیغات نباید افرادی را که نمی توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند ، شرمنده کند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ساترا ؛ تبلیغات پلتفرمی مدتهاست که توسط کاربران مورد انتقاد قرار می گیرد. بنابراین ، با مرور دستورالعمل ها و قوانین تنظیم کننده جهانی و نظارت بر قوانین داخلی داخلی ، سازمان تنظیم مقررات رسانه ای ساترا (SATRA) دستورالعمل های تبلیغاتی را بر روی این پلت فرم گردآوری کرده و در وب سایت خود قرار داده است تا مشاوره و مشاوره به نخبگان ارائه دهد.

این راهنما به دنبال پرداختن به چالش های تبلیغاتی ، از جمله انتشار اطلاعات گمراه کننده و نامناسب در محتوای تبلیغاتی ، تهدید علیه سلامت کودکان ، بی توجهی به رتبه بندی سنی در تبلیغات ، اختلال در تجربه کاربران و افزایش هزینه های ناعادلانه است.

مقاله در راهنما همچنین به موضوع تبلیغات در سرویس با صورت درآمد ماهانه می پردازد که در ماه های اخیر با انتقاد تعداد قابل توجهی از کاربران روبرو شده است.

طبق قوانین ساترا ، هر دستورالعمل قبل از ارسال به همه رسانه های صوتی و تصویری با نخبگان و کاربر مورد بحث قرار می گیرد و پس از جمع بندی بازخورد دریافتی و راه حل های احتمالی ، به طور رسمی اعلام می شود.

علاقمندان می توانند تا پایان ماه اکتبر از این سایت دیدن کرده و نظرات خود را درباره این راهنما ثبت کنند.

انتشار این پیشنهاد و همزمانی آن با موضوع مالیات بر درآمد اینفلوئنسر اهمیت آن را دو چندان می کند زیرا مکانیسم تبلیغات این گروه را مشخص می کند. در متن منتشر شده توسط ساترا به انواع مختلفی از تبلیغات اشاره شده است. سوء تفاهم ، جعل هویت ، تبلیغات مقایسه ای ، فروش از راه دور ، تبلیغات تجاری و البته تبلیغات ناخواسته.

تبلیغات گمراه کننده شامل تبلیغاتی است که “انواع محتوای تبلیغاتی تجاری است که اطلاعات نادرست ، نادرست یا نادرست را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و مخاطب را گمراه می کند یا بر قضاوت آنها تأثیر می گذارد یا آنها را در تشخیص محصول یا خدمات با محصول یا خدمات دیگر گمراه می کند.” ”

لیست طولانی ممنوعیت ها

این دستورالعمل تأکید می کند که کالاها یا خدمات تبلیغ شده باید دارای مجوز باشند و در صورتی که باعث بسیج منابع مالی و انسانی در خارج از کشور شوند ، معتبر نیستند. همچنین اعلام شده است که تبلیغاتی که اعتماد و شرم ملی را از بین می برد و همچنین باعث شرمساری ذات افرادی می شود که نمی توانند محصول مورد نظر را خریداری کنند ، مجاز نیستند. این مقاله مشخص نمی کند که محصولات یا خدمات تبلیغ شده باید چه چیزی باشد تا فرد بتواند پرداخت کند.

طبق دستورالعمل های ساترا ، تبلیغاتی که نشان می دهد از ابزار زنان ، مردان و کودکان استفاده می کنید مجاز نیست. همچنین نمایش تبلیغات با استفاده از سایت های آزار جنسی ممنوع است. تاکید می شود که بی احترامی به زبان اقوام مختلف کشور در کمپین ممنوع است. تبلیغات موسیقی همچنین تأکید می کند که مواردی باید مورد توجه قرار گیرند. همچنین در نمایش تبلیغات تاکید شده است که استفاده از ترک سیگار و سایر موارد مشابه که برای سلامتی انسان یا اعتیاد مضر است مجاز نیست.

نصف دیگر دستورالعمل های ساترا به حمایت از کالاهای ملی اشاره دارد. به نمایش درونی بی ارزش یا بی ارزش است یا به هر طریقی آن را از بین می برد.

ساترا همچنین تاکید کرد که استفاده از کلمات غیر ایرانی مانند AD و مشابه آن به عنوان نمادهای تبلیغاتی مجاز نیست. از سوی دیگر ، تأکید می شود که رسانه ها موظفند کاربران را در مورد زمان کمپین فوراً آگاه کنند.

تبلیغات در رسانه های کاربر محور

عبارت “تبلیغات” باید در شناسه محتوای تبلیغاتی در رسانه های کاربر محور گنجانده شود. همچنین تأکید می شود که رسانه های کاربر محور باید اطلاعات شخصی را برای کاربرانی که مایل به انتشار محتوای تبلیغاتی هستند ، ارائه دهند. معرفی کانال های تبلیغاتی غیر مجاز در محتوای تبلیغاتی منتشر شده ممنوع است.

تبلیغات در مورد خدمات متداول

نوآوری مخرب

موضوع دیگری که امروز مورد بحث قرار می گیرد ، نمایش تبلیغات در بسترهای مختلف است که کاربران برای ثبت نام هزینه می پردازند. اگرچه ساترا قبلاً صراحتا به این امر اعتراض کرده است ، اما در متن این دستور آمده است: “در مورد فرمت های مبتنی بر اشتراک که محتوای تبلیغاتی را نمایش می دهند ، رسانه ها مجاز به پخش دو تبلیغ در ابتدا یا انتهای محتوا ، و بین پخش و پخش نشدن. ” با این حال ، ساترا تأکید کرده است که تبلیغات در خدمات برتر ممنوع است و این خدمات را به شرح زیر بیان می کند: سایر خدمات پولی. عدم دسترسی به هر قسمتی از سرویس ، محتوای با کیفیت بالا ، نمایش بدون تبلیغات ، ارائه خدمات اضافی (بارگیری ، مشاهده آفلاین ، نمایش بیش از دو صفحه با یک حساب واحد و …) و دسترسی نامحدود به “محتوا” از جمله ویژگی های این سرویس است. “. این می تواند شامل VOD باشد.

تبلیغات برای کودکان

ممنوعیت ها و محدودیت های مربوط به سن حمایت از کودکان باید با “دستورالعمل های حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در رسانه ها و فیلم ها” مطابقت داشته باشد. بیان شده است که محتوای تبلیغاتی نباید به گونه ای باشد که کودکان احساس حقارت یا عدم محبوبیت کنند زیرا محصول تبلیغ شده را نمی خرند و محتوای تبلیغاتی نباید کودکان را تشویق کند تا والدین خود را برای دریافت محصول یا خدمات تبلیغ شده تحت فشار قرار دهند. والدین. نکته مهم این است که تبلیغات ناشناس برای کودکان ممنوع است. به این معنا که تبلیغاتی که شامل نمایش محصولات ، خدمات یا علامت های نمایشی است ، به صراحت در محتوای ارتباطات تجاری به شیوه ای شبیه به مبادله یا مبادله وجود ندارد.

تبلیغات تاثیرگذار

در مورد تبلیغات اینفلوئنسر ، ساترا توصیه می کند که “رسانه ها باید از لوگوها در طول مبارزات انتخاباتی استفاده کنند تا بینندگان بدانند محتوای نمایش داده شده محتوای تبلیغاتی است.” این در برخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان اجرا شده است. بیان شده است که هدف تبلیغات در بازاریابی توسط اینفلوئنسرها باید به وضوح توسط مخاطبان خدمات یا تبلیغات محصول مشخص و شناخته شود.

ساترا تأکید می کند که مسئولیت هرگونه محتوایی که از وضعیت بازاریابی توسط تأثیرگذار به مخاطب نهایی منتقل می شود ، بر عهده رسانه ها است. همچنین بیان شده است که به دلیل ماهیت تبلیغات تأثیرگذار ، رسانه هایی که از این سناریو استفاده می کنند باید سطح آگاهی از ماهیت تبلیغات را افزایش دهند تا اطمینان حاصل شود که چنین محتوایی توسط کودکان و نوجوانان نمایش داده نمی شود. در واقع به نظر می رسد تبلیغات این افراد نباید زباله های کودکان و نوجوانان را بپوشاند.

در پایان این راهنمای اعلام شده ، ساترا بر اجرای صحیح این دستورالعمل نظارت می کند و مطابق با “شرایط و ضوابط برخورد با تخلفات و شکایات رسانه ها و ویدئوهای جامع” با متخلفان برخورد می کند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما