themicbanner

()اویر) کشف یک «»ل» در مریخ!

[ad_1]

-رارو- هاره مریخ همیشه در نن ما عن ننوان مکانی که می تواند به «زمین دوم بدل شود» بوده است. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این سیاره، مریخ نورد کنجکاوی به طور کامل موفق به ثبت تصویری از سطح آن می شود که گونه های شگفت انگیز ساختاری گیاهی شبیه به گل را در برابر دیدگان ما قرار می دهد.

به گزارش فرارو ، مریخ نورد کنککاوی این هفته از چیزی بسیار فریبنده در سطح مریخ عکس گرفت. تیم مریخ نورد در موردی که شبیه یک گل کوچک است یا شاید حتی یک ویژگی آلی به نظر می رسد، تیم مریخ نورد به نظر می رسد که این شی یک سازند معدنی است، با ساختارهای ظریفی که توسط مواد معدنی رسوب شده از آب تشکیل شده است. اینا براین این تصویر فریبنده گ لل و یا حتی یک هاه نیست، اما به ر ورت یک رسوب بازمانده از روندی.

کنجکاوی در واقع قبلاً این نوع ویژگی‌ها را می‌بینیم که به «خوشه‌های کریستالی دیاژنتیکی» می‌گویند. دیاژنتیک به معنای ترکیب مجدد یا بازآرایی مواد معدنی است و این ویژگی‌ها شامل خوشه‌های سه بعدی است که احتمالاً از ترکیب کانی‌ها است. ابیگیل فریمن، معاون دانشمند پروژه کنجکاوی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر گفت این ویژگی‌هایی که قبلا دیده شده بود، شد. . . . . . یا این حال، ظ نظر می‌رسد که این خوشه‌های معدنی در برابر فرسایش بسیار مقاوم هستند.

نام دیگر این ویژگی‌ها نن است، که ممکن است از یخ‌مریخ‌نورد فرصت نباشد. در تصویر زیر می‌توانید نن‌ریزی‌های گرد را در کنار ویژگی‌ها مشاهده کنید.

()اویر) کشف یک «»ل» در مریخ!

عم علمی مریخ نورد کنجکاوی ناسا اوایل این هفته این ویژگی را شناسایی کرد و نام را «نمک خار سیاه» شتاشت. AHn‌ها از تصویرگر لنز دستی مریخ نورد به نام MAHLI برای گرفتن این تصاویر نزدیک استفاده می‌شوند. دوربین مریخ‌نورد از نوعی لنز بزرگ‌نمایی بهره می‌برد که زمین‌شناسان معمولاً از آن در کاوش‌های میدانی استفاده می‌کنند. اهویر نزدیک MAHLI خ مواد معدنی و بافت‌ها را در سطح سنگ نشان می‌دهد. طف لطف Simeon Schmauss در ا .نجا . . . .

لازم به ذکر است که مریخ نورد کنجکاوی در سال 2013 ویژگی گل مانند دیگری را پیدا کرده بود و مریخ نورد روح نیز صخره هایی با ظاهری مشابه پیدا کرد که به دلیل برآمدگی های دسته دارشان به «ویژگی های گل کلم» معروف شدند.

()اویر) کشف یک «»ل» در مریخ!

از: Sciencealert

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما