تشریح روند شکایت استقلال به دادگاه عالی ورزش :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1810973 |
27 14من 1400 ساعت 21:37 |
7,387 |ازدید |

4
دیدگاه

عیمیعی: جلسه دفاع ۲۸ بهمن است

. . . .

فرشید سمی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” در خصوص روند تصمیم استقلال به دادگاه عالی ورزش در ماجرای حذف از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این موضوع است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای هیچ گونه رای به ما انجام نداد و فقط اعلام کرد. كردند كه شما فاقد مجوز مجوز .د.از اين رو ما هم بصورت كلي و بدون آنكه بدانيم موضوع به تهميته استيناف شكايت كرد. قرار شد استیناف جلسه بگذرد و ایرادات هر باشگاهی بررسی شود اما به ناگاه اعلام کردند که سه ماه وقت برای رفع این 5 ایراد دارید، در حالى که استقلال، حداقل و به صورت قطعى بدون 2 ایراد اصلى از جمله مسائل بدهى قطعى بود.

. . . . . بعد از 2 ماه متوجه شدیم اصولا کنفدراسیون بدون توجه به تصمیمات استیناف و با توجه به اینکه از نظر فدراسیون فوتبال ایران، استقلال و …. را حایز شرایط اخذ مجوز حرفه ای به رکن مستقل Ecb شکایت کرده است. هاشگاه استقلال هیچ شبهه اظهارات کذب یا ارسال غلط اطلاعات و .. ..نداشته و ندارد.

معاون حقوقی استقلال همچنین گفت: پس از صدور رای که منجر به محرومیت استقلال از حضور در مسابقات امسال و ارجاع پرونده به کمیته انضباط مجدد شد به CAS مراجعه کنید که بدوا کنفدراسیون از ارائه مستندات و دلائل حذف خودداری و موجبات طولانی شدن روند پیشرفت را فراهم کند. دادگاه دادگاه عالى ورزش كرد و استقلال را با توجه به اينكه قبل از قرعه کشي ثبت داد خواست وارد شد مستحق آن دانست تا يك بار قبل از شروع مسابقات اين موضوع به شكل دقيق بررسي مورد قرار گرفتن باشد.

سمی اضافه کرد: از آنجایی که پلی اف در ماه اسفند برگزار می شود می شود تاریخ برگزاری جلسه 28 بهمن تعیین و امیدواریم تا آخر هفته اول اسفند رای دادگاه صادر شود.
ملی صاحب نام استخدام شده است.

. . . . . آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ در این برهه که فدراسیون کرده، استقلال جهت حفظ شان و، و حقوق خود و فوتبال ایران گام در مسیری قرار دادن موفقیت در کار. اما سختی رار نمی تواند ما را لحظه ای در دفاع از حقوق باشگاه مردد کند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما