themicbanner

ایلان ماسک می گوید Starlink اینترنت سریعتری را برای خطوط هوایی – Zomit فراهم می کند

[ad_1]

ماسک ایلان او روز پنجشنبه در توییتی نوشت که SpaceX از Starlink برای اتصال به Wi-Fi در حین پرواز و مذاکره با خطوط هوایی برای افزایش خدمات اینترنت ماهواره ای سریع استفاده خواهد کرد.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت کاربران در مورد پروژه SpaceX برای ارائه خدمات به شرکت هواپیمایی ، گفت:

بله ، ما در مورد نصب Starlink با شرکت هواپیمایی صحبت می کنیم. لطفاً در صورت نیاز به آن در هواپیما به آنها اطلاع دهید.

اتصال نصف گیگابیت در آسمان ، با نصف تأخیر!

Starlink یک پروژه SpaceX برای ایجاد یک شبکه اینترنتی مداوم با استفاده از هزاران ماهواره است که خوشه های ماهواره ای نامیده می شوند. این شبکه برای ارائه اینترنت پرسرعت به کاربران سراسر جهان طراحی شده است.

تا به امروز ، اسپیس ایکس 1740 ماهواره Starlink را به مدار زمین فرستاده است و این شبکه بیش از 100000 کاربر از 14 کشور با 99 دلار در ماه در آزمایشات عمومی شرکت می کند.

مقالات مرتبط:

جاناتان هافلر، نایب رئیس SpaceX ، یکبار از مذاکرات با این شرکت هواپیمایی به عنوان “محصول در حال توسعه هوانوردی” یاد کرد. هافلر در ژوئن گفت: “ما تاکنون چیزهای زیادی را نشان داده ایم و امیدواریم بتوانیم این محصول را تهیه کرده و در آینده نزدیک از آن در هواپیماها استفاده کنیم.”

این شرکت هواپیمایی با ارائه دهنده اینترنت ماهواره ای پهن باند برای ارائه WiFi در پرواز همکاری می کند. Viast و Intelst ، که Gogo ، یک شرکت خدمات حمل و نقل هوایی آنلاین را خریداری کرده اند ، از جمله شرکت هایی هستند که خدمات اینترنتی را برای خطوط هوایی مانند Delta ، Jetblow ، American Airlines و United ارائه می دهند.

در حالی که سرویس های موجود از ماهواره هایی در مدار استفاده می کنند ، ماهواره های Starlink به دور زمین می گردند و می توانند سرعت بیشتری را برای مسافران سفر هوایی فراهم کنند.

بوئینگ 737 دلتا

هافلر پوشش اینترنتی اینترنتی Starlink را اجرا می کند که می تواند تحت این پوشش جهانی اتصال به اینترنت را برای خطوط هوایی فراهم کند. سهام Gogo ، که اکنون بر پروازهای کلاس تجاری تمرکز دارد ، پنجشنبه پس از این توییت 5 درصد کاهش یافت.

ماسک قبلاً اشاره کرده بود که تصویب قوانین در حال حاضر یک جدول زمانی برای استفاده شرکت هواپیمایی از Starlink تعیین می کند. زیرا این گواهینامه های خدمات باید جداگانه برای هر مدل هواپیما صادر شود. او در ماه ژوئن در توییتی نوشت: “ما روی بوئینگ 737 و ایرباس A320 متمرکز هستیم که بیشترین مسافر را حمل می کنند.” “آزمایش محصول در Gulfstream در حال انجام است.”



[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما