themicbanner

حسابدار قدیمی ترامپ می گوید یک دهه صورت های مالی غیرقابل اعتماد هستند

[ad_1]


یک تاکسی از کنار برج ترامپ، مقر سازمان ترامپ، در شهر نیویورک در سال 2021 می گذرد.

تد شفری / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تد شفری / AP


یک تاکسی از کنار برج ترامپ، مقر سازمان ترامپ، در شهر نیویورک در سال 2021 می گذرد.

تد شفری / AP

Mazars USA، حسابداران قدیمی سازمان ترامپ، کسب و کار خانوادگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، هفته گذشته در حالی که دادستان ها به تحقیقات خود ادامه می دهند، به روابط خود با این شرکت پایان داد.

این تحول در اسناد دادگاهی که روز دوشنبه به عنوان بخشی از تحقیقات دفتر دادستان کل ایالت نیویورک ثبت شد، فاش شد.

در نامه ای به تاریخ فوریه وکیل مزارز در شماره 9 به معاون اجرایی و مدیر ارشد حقوقی سازمان ترامپ هشدار داد که صورت‌های مالی سال‌های 2011 تا 2020 “دیگر نباید به آنها اعتماد کرد.”

ویلیام کلی، مشاور کل مزارس، «ما تا حدی بر اساس پرونده‌های دادستان کل نیویورک در 18 ژانویه 2022، تحقیقات خود و اطلاعات دریافتی از منابع داخلی و خارجی به این نتیجه رسیدیم. نوشت.

این افشاگری بیش از هفت ماه پس از دادستان منطقه منهتن، سایروس ونس جونیور، منتشر شد. سازمان ترامپ و مدیر ارشد مالی آن، آلن وایسلبرگ، را به ارتکاب جرایم مرتبط با طرح کلاهبرداری مالیاتی متهم کرد. وایسلبرگ و وکلای این شرکت اعتراف کرده‌اند که بی‌گناه هستند، و محاکمه دادگاه برای آن پرونده احتمالاً در اوایل ماه اوت آینده آغاز خواهد شد.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، در سال 2019 پس از اینکه وکیل شخصی سابق ترامپ، مایکل کوهن، به کنگره گفت که ترامپ تعهدات مالیاتی املاک و مستغلات خود را کاهش داده و از طریق دستکاری ارزش دارایی خود وام های بانکی دریافت کرده است، تحقیقات درباره سازمان ترامپ را در سال 2019 آغاز کرد.

دفتر جیمز همچنین با دفتر دادستانی منطقه منهتن در تحقیقات جنایی در مورد تجارت خانوادگی ترامپ شریک شده است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما