فشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3

[ad_1]

-رارو- در ماه ژانویه مشخصات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3 منتشر شده بود. اکنون در یک شارش جدید، یک رندر از این اگوشی به نمایش در آمده است طراحی پنل پشتی دستگاه را می‌کند.

به گزارش فرارو ، کترکت ریلمی در حال تکمیل گوشی Realme GT Neo 3 است. در ماه ژانویه، یک منبع آگاه چینی مشخصات گوشی هوشمند آینده ریلمی با برند GT Neo را فاش کرده بود. ک نون ، Steve hemmerstoffer ، شگارشگر مشهور ، رندری از گوشی GT Neo 3 را در وب سایت Zollege.in به اشتراگ گذاشته است.

که در تصویر می‌بینید، رندر فاش شده از گوشی Realme GT Neo 3. . . . . به نظر می‌رسد که این دستگاه مانند مدل قبلی، این گوشی Realme GT Neo 2 است

در نن پشتی گوشی GT Neo 3 یک ماژول دوربین مستطیلی شکل موجود است. در بالای این ماژول یک دوربین با اندازه بزرگ قرار داده شده است. در زیر این دوربین یک نوار فلش LED و در رفلش دو دوربین دیگر دیده می‌شود. حک شده در داخل ماژول دوربین تایید می‌کند که شیوشی GT Neo 3

یای مشخصات و طراحی گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 3
در گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شد، مشخصات کلیدی گوشی ریلمی GT Neo 3 منتشر شد. گن گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED E4 ضا وضوح + FHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. سدس زده می‌شود که از چیپست Dimensity 8000 برای این استفاده شود. این شرکت چینی سازنده تلفن همراه ممکن است نسخه اول احتمالاً شامل ۸ رم و ۱۲۸ بابایت فضای داخلی سازی است. نسخه دوم با ۸ بابایت رم و ۲۵۶ بابیت فضای ذخیره سازی و نسخه سوم نیز با ۱۲ بابیت رم و ۲۵۶ بابیت عافظه عرضه خواهد شد.

کهنان که در رندر منتشر شده هم می‌شود، شیوشی GT Neo 3 ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ام IM IM… ی.. ی ی ی ی ی ی ی ی ی این دستگاه می تواند یک باتری ۵۰۰۰ میلی لیتری را در خود جای دهد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می کند. پیش بینی می‌شود سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme 3.0 از پیش روی این دستگاه نصب شده باشد. در پایان باید اضافه کنیم که این گوشی آینده احتمالاً در سه رنگ Sky Black، هاره، و Crape Myrtle روانه بازار شود.

رندر دیگری نیز در اوایل ماه جاری میلادی فاش شده بود. من می‌شود این رندر متعلق به نسخه مخصوص بازی (گمینگ) Realme GT Neo 3 است. بی اینی می‌شود این گوشی دارای پردازنده Dimensity 9000 باشد.

از: gizmochina

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما