themicbanner

خطوط هوایی ارزان قیمت Frontier و Spirit اعلام کردند که در حال ادغام هستند

[ad_1]


هواپیماهای Spirit Airlines در فرودگاه بین قاره‌ای جورج بوش در 5 آگوست 2021 در هیوستون، تگزاس نشان داده می‌شوند.

براندون بل / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

براندون بل / گتی ایماژ


هواپیماهای Spirit Airlines در فرودگاه بین قاره‌ای جورج بوش در 5 آگوست 2021 در هیوستون، تگزاس نشان داده می‌شوند.

براندون بل / گتی ایماژ

دو شرکت هواپیمایی آمریکایی که به دلیل کرایه‌های ارزان خود شناخته می‌شوند، اعلام کرده‌اند که قصد دارند با یکدیگر ادغام شوند تا «رقابتی‌ترین خطوط هوایی با کرایه‌های بسیار پایین» را ایجاد کنند.

خطوط هوایی Frontier و Spirit Airlines در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک در روز دوشنبه اعلام کردند که هیئت مدیره این شرکت ها به اتفاق آرا معامله 6.6 میلیارد دلاری را تصویب کرده اند و انتظار دارند در نیمه دوم سال جاری بسته شود.

مک گاردنر، رئیس هیئت مدیره اسپیریت، گفت: “ما کاملاً مناسب هستیم – مشاغل ما ارزش های مشابهی دارند، از جمله تعهد دیرینه ما به سفرهای مقرون به صرفه.” در عین حال، ما ردپاها و ناوگان های مکمل، از جمله یکی از جوان ترین و سبزترین ناوگان در سراسر جهان را داریم.

این ادغام در یک زمان چالش برانگیز برای صنعت هواپیمایی رخ می دهد. در هفته‌های اخیر، نوع Omicron باعث شده است که تعداد زیادی از کارمندان خطوط هوایی بیکار شوند، که منجر به تاخیر و لغو پروازها در سراسر ایالات متحده شده است.

بر اساس مفاد قرارداد، سهامداران مرزی حدود 51.5 درصد از سهام شرکت مشترک و سهامداران Spirit مالک 48.5 درصد خواهند بود. طبق گزارش CNBC، این شرکت به پنجمین شرکت هواپیمایی بزرگ در کشور تبدیل خواهد شد.

به گفته این شرکت‌ها، این خط هوایی ترکیبی روزانه 1000 پرواز به بیش از 145 مقصد در 19 کشور ارائه خواهد کرد و تا سال 2026 به طور مستقیم 10000 شغل ایجاد خواهد کرد.

نسخه ای از این داستان در ابتدا ظاهر شد در نسخه صبح وبلاگ زنده.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما