اولین فروش ویژه خودروهای با قیمت جدید در ایران; 21 آسا 1400

[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو پس از گذشت نزدیک به یک ماه بدون فروش ویژه به روش قرعه کشی (بدون احتساب فروش نقدی هایما)، اولین فروش ویژه خود را با عرضه محصولات خود از امروز تا پایان روز سه شنبه (12 آذر) آغاز کرده است. ) امکان ثبت نام برای متقاضیان فراهم شود.

به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین طرح فروش ویژه چهار محصول ایران خودرو پس از افزایش قیمت قبلی صورت گرفت که در ادامه لغو و قیمت به قیمت قبلی بازگشت.

گروه خودروسازی در حال حاضر پس از اجرای افزایش 4 درصدی قیمت مصوب سازمان تنظیم بازار، 26 طرح فروش محصولات ویژه ایران-ایران ایران خودرو را با حداکثر مهلت تحویل 3 ماهه و با قیمت قطعی از امروز (یکشنبه) اجرا کرده است. 4 دسامبر).

در این مرحله از فروش هفت محصول پارس TU5، پارس سال، راناپلاس، سورن پلاس، پژو 16 تیپ 2، پژو 2 گاید پانوراما و تارا گاید با قیمت های جدید عرضه شد.

داوطلبان این طرح در این سه روز فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام کنند.

قرعه کشی تعیین مشتری نهایی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نماینده سازمان نظارتی برگزار می شود. پس از قرعه کشی، نام انتخابی با درج نام در سایت رسمی شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

برگزیدگان حداکثر ظرف مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز کامل خودرو از طریق سایت فروش آنلاین ایران خودرو اقدام کنند. البته مرحله به مرحله عدم واریز به موقع به معنای معتبر تلقی شدن انصراف از خرید و ثبت نام می باشد.

لازم به ذکر است مشتری قبل از اعلام نام منتخب هیچ گونه سپرده گذاری نخواهد داشت و همچنین این امکان وجود دارد که برگزیدگان طرح قبلی ایران خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، بتوانند مجدداً در این سایت ثبت نام کنند. مرحله ایران فروش کودرو.

محدودیت‌های فروش ویژه نیز در این طرح اعمال می‌شود و بر این اساس شرایطی مانند واگذاری خودرو به هر کشوری، حداقل ۴۸ ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، فاقد پلیس فعال است. زور. پلاک برای متقاضی، ارائه گواهی معتبر، شماره حساب و لیست تماس اعلام شده به متقاضی و ….

شایان ذکر است، با توجه به تصمیم ایران خودرو مبنی بر اجرای سیاست وزارت صمت برای افزایش عرضه خودرو و مقررات بازار، برنامه فروش هفتگی محصولات این گروه صنعتی تنظیم شده است. اجرا در روزهای دوشنبه هر هفته؛ اما این هفته به جز دوشنبه، امروز (یکشنبه) فروش اجناس به صورت فروش ویژه انجام شد.

ایران اولین خودروی ویژه را با قیمت جدید به فروش می رساند

ایران اولین خودروی ویژه را با قیمت جدید به فروش می رساند

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما