themicbanner

دوربین مدار بسته و عشق – چگونه آنها یکسان هستند

CCTVاز زمان توسعه خود در سال 1942، دوربین مدار بسته دستخوش تغییرات شدیدی شده است. صاحبان مشاغل و تیم امنیتی و نظارت شرکت ها اغلب نیاز دارند که خروجی دوربین های مداربسته روی چندین مانیتور نمایش داده شود که ممکن است شامل مانیتورهای عمومی و خصوصی باشد. 7.1.4 از دوربین ها برای مشاهده املاک مسکونی خصوصی یا باغ های آنها استفاده نمی شود.

او می خواهد خروجی دوربین ها روی 4 مانیتور نمایش داده شود. علاوه بر این، او می‌خواهد بتواند کنترل کند که آیا هر مانیتور خروجی هر 4 دوربین یا 2 دوربین یا 1 دوربین را نشان می‌دهد. یک مانیتور مستقیماً به DVR متصل می شود و منوی DVR باید فقط در این مانیتور نشان داده شود. خروجی پردازنده های چهارگانه و DVR با استفاده از کابل های جامپر RJ59 و کانکتور BNC به RCA به مانیتورها متصل می شوند.

خرید دوربین مداربسته وایرلس

آنها چهار VDS-1004 1 تا 4 توزیع / تقسیم کننده ویدئو دوربین مدار بسته، کابل کواکسی RJ59، یک DVR، 3 پردازنده چهارگانه VM-Q401A با کنترل از راه دور مادون قرمز، کابل های جامپر RJ59 و کانکتور BNC به RCA هستند. اسپلیتر VDS-1004 1 به 4 خروجی دوربین را چهار بار تقسیم می کند و با استفاده از کابل های کواکسی RJ59 آنها را به 3 پردازنده چهارگانه VM-Q401A و DVR می فرستد.

برای سهولت درک ما، اجازه دهید فرض کنیم که یک صاحب کسب و کار دارای 4 دوربین مدار بسته نظارتی و یک دستگاه DVR 4 کاناله است که در محل نصب شده است. اجازه دهید دریابیم که چگونه این امکان پذیر است. از یک الگوریتم کامپیوتری ساده برای بررسی دو فریم استفاده می کند و متوجه می شود که آیا تغییری در آنها ایجاد شده است یا خیر.

داده و صدا دو طرفه – دوربین IP می تواند داده ها را به هر دستگاه دیجیتالی ارسال و دریافت کند. در حالی که این ویژگی پهنای باند ذخیره سازی و همچنین پهنای باند انتقال داده را در مورد دوربین IP کاهش می دهد، ممکن است هشدارهای تشخیص حرکت نادرست وجود داشته باشد. دوربین IP یک عنصر ضروری از یک سیستم امنیتی برای خانه یا محل کار است زیرا در واقع یک دوربین مدار بسته تلویزیونی (CCTV) است که برای نظارت ایجاد شده است، اما از پروتکل اینترنت (IP) برای تحویل داده ها و سیگنال های کنترلی به و از یک کامپیوتر از طریق اتصال اترنت سریع.

نمی دانید چگونه نصب دوربین مدار بسته راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

فروشندگان دوربین مداربسته GTM در دهلی، قبل از خرید یک سیستم دوربین مداربسته، مشتریان خود را در مورد آنچه شما نیاز دارید آگاه می کنند. من واقعا به آن نیاز دارم؟ بیشتر مکان های تجاری برای اهداف امنیتی شدید نیاز به نصب دوربین مدار بسته – اینجا را هدایت کنید – دارند. 20.5 تحت شرایط خاص، شخص ثالث ممکن است درخواستی مبنی بر استفاده از سیستم برای یک هدف خاص ارائه دهد.

البته همیشه اینطور نیست و ارائه مدارک دوربین مدار بسته در شناسایی جرم و یافتن مجرم به ابزاری مهم برای پلیس و سیستم قضایی تبدیل شده است. 31 روز هنوز توسط پلیس توصیه می شود.

وقتی حشره ای جلوی دوربین حرکت می کند، همچنان هشدار کاذب دریافت خواهید کرد. اما با تنظیمات اولیه دوربین، اگر برگ‌هایی در جلوی در حرکت می‌کنند یا سایه‌هایی از ابرها در میدان دید دوربین حرکت می‌کنند، دوربین هشدار تولید می‌کند و شروع به ضبط می‌کند. حالت اولیه همان طور که از نامش می گوید، بسیار ابتدایی است.

خرید دوربین مداربسته دید در شب

آیا دوست دارید نحوه تعمیر منابع تغذیه حالت سوئیچ را از راحتی خانه خود بیاموزید؟ در "حالت تخصصی" می توانید تنظیمات مختلفی را برای روز و شب ارائه دهید و حتی اجازه می دهد تا حداقل اندازه شی را تنظیم کنید. متخصصان مجبور بودند زمان و تلاش زیادی را برای تعیین محل نشتی صرف کنند.

به اطراف نگاه کردم و متوجه شدم که Self Storage Tameside ارزان‌ترین و بهترین واحد ذخیره‌سازی با ارزش است. زیرا ما بهترین تکنسین نصب دوربین مداربسته را در جوکا داریم. کمیته دوربین مداربسته این طومار را بررسی کرده و برای تایید نصب به معاونت اجرایی پیشنهاد خواهد کرد.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما